Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (4605)
Ei minun tarvinnutkaan eilen illalla vetistellä kun nuo Lemmenjoki-jutut katsoin. Lähinnä pisti vihaksi miten konekaivajat ovat purojen varret ra is kan neet. En yhtään ihmettele konekaivuun kieltämistä ja kaivospiirien lakkautuksia. Maisemien ennallistaminen monilta unohtunut.
74-vuotiaan kullankaivajan sanoin: "Jos kaikki oltas tehty niinku on sovittu, niin mä luulen että me oltas saatu jatkaa tätä kaivuuta, mutta kun tähän porukkaan sopii jos jonkinnäköstä konemiestä ja ei-konemiestä, eikä välitetä asioista, niin se on tämmöstä." ASIAA!
Se "jonkinnäkönen" Planmegan/Olvin mainosmies aneli 2 kuukauden jatkoaikaa, kun ei pystynyt olemaan kaivinkoneen kopin 35 asteen lämmössä, eikä tietokonekaan ollut toiminut 2 kuukauteen, niin oli jäänyt töissä jälkeen. (MITÄ tekemistä tietokoneella on kullankaivuun kanssa?) Pystyi kuitenkin golfpalloja lyömään.
En tunnistanut naimakaverikseni ennen lopputekstien nimiä, enkä voinut muuta kuin nauraa; hihittelin, naureskelin ja päivittelin itsekseni millaiseksi hienohelmaksi hän on muuttunut, naapurit varmaan ihmetteli keskiöistä hepulikohtaustani.
Kovasti olivat kämpätkin muuttuneet, kaikenlaisia sähkövempaleita liesistä lähtien, kun meillä oli vain oikutteleva kamina, jonka nuohoaminen oli oma taiteenlajinsa.
'Vain muutaman gramman tähden' oli paljon mukavampaa katsottavaa (suosittelen, jos aihe kiinnostaa), vaikka lapiokaivuukin maisemaa muuttaa.
Sori, koitan seuraavissa viesteissäni hymistellä, nyt meni enemmän ärisemiseksi.
Tutkimusta edeltävänä päivänä vältettävä poikkeuksellista rasitusta.
Paistoin lettuja keittiössä ja välillä surffailin toisessa huoneessa tietokoneella, tätä "lenkkeilyä" tunnin verran. Parempi kuin koko ajan lieden äärellä seisominen. Siinä mielessä poikkeuksellista, että harvoin lettuja paistelen. Tuskinpa kovasti tässä rasituin:)
Kevyesti syöminen koskee vain tutkimusaamua.
Tänään syön lettuja kohtuudella pakastemansikoiden kera.
Mielestäni menee ihan ohjeiden mukaan:)
Vierailija kirjoitti:
Ei minun tarvinnutkaan eilen illalla vetistellä kun nuo Lemmenjoki-jutut katsoin. Lähinnä pisti vihaksi miten konekaivajat ovat purojen varret ra is kan neet. En yhtään ihmettele konekaivuun kieltämistä ja kaivospiirien lakkautuksia. Maisemien ennallistaminen monilta unohtunut.
74-vuotiaan kullankaivajan sanoin: "Jos kaikki oltas tehty niinku on sovittu, niin mä luulen että me oltas saatu jatkaa tätä kaivuuta, mutta kun tähän porukkaan sopii jos jonkinnäköstä konemiestä ja ei-konemiestä, eikä välitetä asioista, niin se on tämmöstä." ASIAA!
Se "jonkinnäkönen" Planmegan/Olvin mainosmies aneli 2 kuukauden jatkoaikaa, kun ei pystynyt olemaan kaivinkoneen kopin 35 asteen lämmössä, eikä tietokonekaan ollut toiminut 2 kuukauteen, niin oli jäänyt töissä jälkeen. (MITÄ tekemistä tietokoneella on kullankaivuun kanssa?) Pystyi kuitenkin golfpalloja lyömään.
En tunnistanut naimakaverikseni ennen lopputekstien nimiä, enkä voinut muuta kuin nauraa; hihittelin, naureskelin ja päivittelin itsekseni millaiseksi hienohelmaksi hän on muuttunut, naapurit varmaan ihmetteli keskiöistä hepulikohtaustani.
Kovasti olivat kämpätkin muuttuneet, kaikenlaisia sähkövempaleita liesistä lähtien, kun meillä oli vain oikutteleva kamina, jonka nuohoaminen oli oma taiteenlajinsa.
'Vain muutaman gramman tähden' oli paljon mukavampaa katsottavaa (suosittelen, jos aihe kiinnostaa), vaikka lapiokaivuukin maisemaa muuttaa.
Sori, koitan seuraavissa viesteissäni hymistellä, nyt meni enemmän ärisemiseksi.
Hauska oli lukea. Itsekin olen ihmetellyt tuota koneellista kauvua, miten pilaa maisemat.
Tuopa juuri harmittaa- luonnon tärveleminen!
Joskus oli kampanja Pidä Suomi siistinä. Olisi aiheellista siitä muistuttaa jatkuvasti. Just pyöräilimme viemään muovit ym keräyspisteelle ja kyllä pisti taas vihaksi! Muovinkeräyslaatikon ympärillä kaikenlaista sinne kuulumatonta roinaa.
Oli aika kolakka keli- pipo olisi saanut olla kypärän alla, korvia paleli.
Lorvailusta- minä hallitsen sen täydellisesti! Nytkin pötkötän sängyllä maha täynnä. Eilisestä jäi niin paljon ruokaa että huomiseksikin vielä jäi.
Hyvää sunnuntaita!
Hikilenkki takana, käsillä oli hiukan kylmä ilman hanskoja. Muuten kuuma tuli, vajaa 4km reipasta kävelyä. Olipas linnuilla viserrettävää, taitaa pesäpuuhat olla käsillä. Onneksi en kimalaisia nähnyt, ei ole ruokaa vielä heille. Miten lie sitruunaperhoset pärjää?
Mukavaa pyhää porukat, nasset ja höpötiaiset