Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (4605)
Kunpa saisin myös jonkinlaisen lorvikatarrin ja oppisin istumaan kaikessa rauhassa tekemättä mitään. Kiirettä on pitänyt, kun olen kokkaillut ja leiponut, juoksuttanut pyykkejä kuivumaan. Siinä ohessa pakannut kasseja pitempää mökkireissua varten. Kotivahdiksi jääneelle sukulaiselle muonitukset ja ohjeet taimien hoitoon.
Pitkä ajomatka edessä. Toivottavasti siellä mökkiympäristössä voisi sitten ottaa rennosti ja nauttia keväisestä luonnostakin. Unohtaa harmit ja olla vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeiset 3 suhdetta olen itse lopettanut alkuunsa ihan sen takia kun ei sänkyhommista tule mitään t.s minulla seisomisongelmat joidenkin kanssa.
Mulla sama siinä mielessä että viimeisen suhteen lopetin itse, koska mulla oli jatkuvasti erektio-ongelmia kyseisen naisen kanssa. Itsetunto ei kestänyt enää niitä toistuvia epäonnistumisia.
Alkoiko nainen myös sinulla kiukuttelemaan asiasta ja patistelemaan, että jotain pitäisi tehdä asialle? Kun siis naisten painostushan seksiin ei ole yhtään OK, mutta miehiä saa läpsiä heti sanomalehtirullalla jos eivät suoriudu.
Ei alkanut. Hän oli itseasiassa hyvinkin ymmärtäväinen asian suhteen. Hän olisi halunnut vielä jatkaa suhdetta, mutta itse totesin parhaaksi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeiset 3 suhdetta olen itse lopettanut alkuunsa ihan sen takia kun ei sänkyhommista tule mitään t.s minulla seisomisongelmat joidenkin kanssa.
Onkohan tuohon vaivaan lääkkeitä eli ne siniset pillerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuohon vaivaan lääkkeitä eli ne siniset pillerit.
VICs:in maku on liian voimakas, käy liiaksi nenän limakalvolle.
Olipa mukava päivä kun sisarukset puolisoineen vihdoin pääsivät kaikki tulemaan.
Ruoka riitti hyvin ja maistui. Paljon jäikin.
Nyt on väsynyt olo kun stressasin emännöintiä.
Hauska oli muistella lapsuutta.
Täytyy jatkossa toteuttaa näitä tapaamisia useamminkin.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa saisin myös jonkinlaisen lorvikatarrin ja oppisin istumaan kaikessa rauhassa tekemättä mitään. Kiirettä on pitänyt, kun olen kokkaillut ja leiponut, juoksuttanut pyykkejä kuivumaan. Siinä ohessa pakannut kasseja pitempää mökkireissua varten. Kotivahdiksi jääneelle sukulaiselle muonitukset ja ohjeet taimien hoitoon.
Pitkä ajomatka edessä. Toivottavasti siellä mökkiympäristössä voisi sitten ottaa rennosti ja nauttia keväisestä luonnostakin. Unohtaa harmit ja olla vaan.
Pidä puuhapaasto. Voi olla jännä kokemus. Jostain luin, että ihminen saattaa tiedostamattaan täyttää aikansa tekemisellä, ettei tarvi pysähtyä ajattelemaan. Ehkä jotain, mitä ei halua ajatella. Taisi liittyä jotenkin myös työnarkomaniaan. Ei koske siis sinua tämä pohdinta, sain vain sanoistasi kimmokkeen miettiä sitä.
Käväisin pitkästä aikaa paikallisessa, edellisen kerran viime vuotta, sitä edellisestä kymmenen? vuotta. Parit GT:t ja mielenkiintoiset jutut muutaman miesihmisen kanssa. Alkuillasta ei paljon nuorisoa, sopivan rauhallinen meno tällaiselle mummoikäiselle, ehkä pitäisi useimmin käydä ihmisten ilmoilla. Muutaman hyvältä tuntuvan halauksenkin sain!
Puolenyön jälkeen sitten kuuntelen parvekkeellani, kun nuoriso-osasto haahuilee kotikoloihinsa toinen toistaan tukien ;)
Siihen asti hymisteliöiden seurassa, te olette minulle tärkeitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä puuhapaasto. Voi olla jännä kokemus. Jostain luin, että ihminen saattaa tiedostamattaan täyttää aikansa tekemisellä, ettei tarvi pysähtyä ajattelemaan. Ehkä jotain, mitä ei halua ajatella. Taisi liittyä jotenkin myös työnarkomaniaan. Ei koske siis sinua tämä pohdinta, sain vain sanoistasi kimmokkeen miettiä sitä.
Voi ollakin, että liiallisella puuhaamisella yrittää eksyttää ja vaimentaa mieltä vaivaavia juttuja ja huolia. Jossain romaanissakin todettiin, että työnteko se on paras lääke. Ennen eläkkeelle jäämistä piti olla tehokas ja vastuullinen niin työpaikalla kuin kotonakin.
Huomasin myös, että olen nyt ottanut vastuulleni melkein kaikki kotihommat ja tärkeät asiat. Kumppani pääsee helpolla ja on kuin täyshoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Lapin reisut on mullekin tuttuja. Kansallispuistoja on tullut kierrettyä. Kun menee tuntureilla puurajan yläpuolelle, tuulee koko ajan. Se hiljaisuus ja vapauden tunne, kun katsoo mihin vaan ilmansuuntaan, ja kaikkialla on vain erämaata. Myös Ruotsin ja Norjan puolella on sama.
Jos tunturit ei ole välttämättömiä, mutta haluaa vaeltaa erämaassa, Kuusamo on vähän kuin Lappi pienoiskoossa. Karhunkierroksella on laavuja ym. Kiutaköngäs on koskista komein, riippusiltojakin löytyy. Siitä on kyllä aikaa, kun siellä kävin, eikä turismi ole ollut hyväksi.
Kilpisjärven Saana on Suomen korkein tunturi. Siellä ei tarvi tyytyä vain juurelta katsomiseen. Sinne pääsee portaita pitkin. Nykyinen kiviportailla tehty reitti on helpompi kuin vanha puuportaikko. Auton voi parkkeerata aika lähelle. Voi tehdä päiväkäynnin tai jatkaa vaellusta kansallispuistossa.
Ivalo ja Inari on taas uskomattoman kaunista seutua vesistöjen vuoksi. Kyllä Lapin reisuja kannattaa tehdä, jos vaan kiinnostaa.
Karhunkierrokselle minut raahattiin 9 v. vanhana. Silloin oli kantamuksena leipälaukussa vain muoviastiat omien vaatteiden lisäksi, seuraavilla vaelluksilla oli jo rinkka ja enemmän tavaraa. Suomen tunturit... jääkauden hiomia pyöreälakisia nyppylöitä, Norjan rosoiset korkeahuipuiset vuoret... ei noita voi rinnastaa, mutta kukin patikoi kuntonsa mukaisessa maastossa, pääasia että liikkuu luonnossa oli se sitten Nuuksiossa tai UKK:ssa ja ottaa muksut mukaan!
Nämä mitä täällä nyt illalla lukee ei ainakaan mulle ole niitä tavallisia juttuja vaan ihan outoja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla vähän negatiivinen kokemus, nainen ejakuloi runsaasti ja squirttailee päälle. Naisen luona ihan ok, kun sängyssä tämän ominaisuuden vuoksi inkontinenssilakanat. Mutta minun luona lakanat ja petari litimärkinä, kun en ekalla kerralla tiennyt siitä. Sitä tuli paljon, lattiakin oli märkänä. Eikä tuoksunut mitenkään hyvältä jälkeenpäin, koko kämppä haisi pitkään siltä.
Eihän asialle tietenkään mitään voi, mutta liikaa tämä ominaisuus oli minulle.
Mitä vikaa?
Loppuillan jutut vyötärön alapuolelta :(
Vierailija kirjoitti:
Käväisin pitkästä aikaa paikallisessa, edellisen kerran viime vuotta, sitä edellisestä kymmenen? vuotta. Parit GT:t ja mielenkiintoiset jutut muutaman miesihmisen kanssa. Alkuillasta ei paljon nuorisoa, sopivan rauhallinen meno tällaiselle mummoikäiselle, ehkä pitäisi useimmin käydä ihmisten ilmoilla. Muutaman hyvältä tuntuvan halauksenkin sain!
Puolenyön jälkeen sitten kuuntelen parvekkeellani, kun nuoriso-osasto haahuilee kotikoloihinsa toinen toistaan tukien ;)
Siihen asti hymisteliöiden seurassa, te olette minulle tärkeitä!
Tästä tuli mieleeni, kun kirjoitit nuorista haahuilijoista niin minullakin kokemus tuollaiseen hetkeen liittyen. Olimme äitini ja koirani kanssa eläinlääkärireissulla. Reissua en sinänsä muistele, kun koirani henki kyseessä ja hätätilanne. No, kuitenkin koirani sai yöllä isomman kaupungin eläinlääkäristä apua ja odottelimme autossa äitiäni, joka vielä eläinlääkärissä oli maksamassa.
Sitten kello oli jotain 3 tai 4 ja näin baarit menivät kiinni ja näin kadulla hoippui yhtäkkiä kymmeniä ihmisiä ja jatkuvana virtana heitä kulki. Toiset toisiinsa nojaten ja jotkut rappusille lepäämään pysähtyen. Minä katsoin vaan kuin jotain elokuvaa. Siinä mielessä ihan vieras näky itselleni. En paheksunut, mutta en ollut koskaan nähnyt vastaavaa. Koirani oli niin pökkyrässä ettei sekään tajunnut mitään. Äitini haki sitten meille läheisestä pitseriasta juotavaa, kun oltiin syömättä ja juomatta oltu jo hyvin pitkään. Tuli tämä hetki mieleen viestistäsi.
Kyyhkyjä on mukava seurata kun tepastelevat pienillä jaloillaan touhukkaasti pitkin pihaa.
Ja se huhuilu on kaunista kuunneltavaa.
Vielä en ole västäräkkiä nähnyt.
Muisteltiin siskojen kanssa kansakouluaikoja. Asuimme asuntolassa viikot kun kotiin oli pitkä matka.
Opettajat saattoi olla aika julmia lapsia kohtaan, ei nykyään ehkä sellaista sallittaisi.
No, tallella ikä eletty. Kaikesta on selvitty.
Vierailija kirjoitti:
Loppuillan jutut vyötärön alapuolelta :(
Sulla vai? Mukavaa iltaa sitten!
Vierailija kirjoitti:
Kyyhkyjä on mukava seurata kun tepastelevat pienillä jaloillaan touhukkaasti pitkin pihaa.
Ja se huhuilu on kaunista kuunneltavaa.
Vielä en ole västäräkkiä nähnyt.
Muisteltiin siskojen kanssa kansakouluaikoja. Asuimme asuntolassa viikot kun kotiin oli pitkä matka.Opettajat saattoi olla aika julmia lapsia kohtaan, ei nykyään ehkä sellaista sallittaisi.
No, tallella ikä eletty. Kaikesta on selvitty.
Tallella ikä eletty, elämätön etsinnöissä. Aurinkoista huomenta. Upea pilvetön sinitaivas.
Minä olen seuraillut mustarastaan touhuja. Astuu muutaman askeleen, kuuntelee ja nokkaisee maasta jotain, muutama askel, kuuntelu, nokkaisu jne. mitähän syötävää se löytää?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen seuraillut mustarastaan touhuja. Astuu muutaman askeleen, kuuntelee ja nokkaisee maasta jotain, muutama askel, kuuntelu, nokkaisu jne. mitähän syötävää se löytää?
Luin äsken toista ketjua ja sitten sun kommentista sanan "mustarastaan " väärin eli "muistisairaan" 😂
Minä täällä seuraan, kun kaksi kyyhkystä tepastelee pihalla peräkanaa tai pitäisikö sanoa peräkyyhkystä. No ei siinä mitään, kun yhtenä iltana niitä meni kolme peräkkäin. Nämä kolme käyvät meidän pihamaalla.
Sitten mietin, että laitanko hyväkuntoisen kashmir-villakangastakin johonkin keräykseen. On takkeja itselläni riittämiin ja niitä laitan pois. Äitiltä saatu tämä takki, joka sopii minullekin, vaikka äiti oli nuorempana sirompi.