Onko viestittely pettämistä?
Miehen puhelimesta paljastui viikkoja kestänyt viestittely vieraan naisen kanssa. Aika seksiin painottuvia viestejä, mutta ilmeisesti eivät ole koskaan livenä tavanneet.
Mua vituttaa ja koen tosi loukkaavana. Miehen mielestä viatonta flirttiä.
Kommentit (69)
On pettämistä, ellette ole erikseen sopineet, että seksiviestejä saa lähetellä vieraille ihmisille. Olet ihan syystä loukkaantunut. Miehellä kasvun paikka.
Jos mun puoliso kokee tarvetta harrastaa viatonta flirttiä niin voi tehdä sitä sinkkuna, vaikka fyysistä kontaktia ei oliskaan niin on se vahva viesti siitä että ei enää välitä, ei riitä tai on kyllästynyt.
Vierailija wrote:
On pettämistä, ellette ole erikseen sopineet, että seksiviestejä saa lähetellä vieraille ihmisille. Olet ihan syystä loukkaantunut. Miehellä kasvun paikka.
Ei olis tullut mieleenkään sopia tällaisesta. En ole pitänyt vaihtoehtona.
Olisin vielä huolestuneempi miehen asenteesta kuin viestittelystä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei olis tullut mieleenkään sopia tällaisesta. En ole pitänyt vaihtoehtona.
Kokeile mitä mieltä mies on siitä, kun lataat Tinderin, pistät sinne, että etsit vain kevyttä seksiviestittelyseuraa ;) ;) ja alat viestitellä vieraitten miesten kanssa. Että tuntuuko se pettämiseltä vai ei
No minusta ei. Flirttailla voi, ja joskus elämäntilanne ajaa pöljäilyyn, mutta annan ymmärrystä niin itselleni kuin toisellekin.
Hyväksy en mitään fyysistä, mutta viestihairahdukset ei pitkää liittoa kyllä kaada eikä heilauta. Keskustele miehesi kanssa, mitä hän haluaa; olla sun kanssa, vai lähteä.
Vierailija wrote:
No minusta ei. Flirttailla voi, ja joskus elämäntilanne ajaa pöljäilyyn, mutta annan ymmärrystä niin itselleni kuin toisellekin.
Hyväksy en mitään fyysistä, mutta viestihairahdukset ei pitkää liittoa kyllä kaada eikä heilauta. Keskustele miehesi kanssa, mitä hän haluaa; olla sun kanssa, vai lähteä.
Jaa. No minusta jo viestittely kertoo siitä, että kaipaa jotain ekstraa mitä nykyinen parisuhde ja kumppani eivät tarjoa. Minusta se aikomus ja taka-ajatus on paljon suurempi paha, eikä tiedä hyvää suhteen tulevaisuudelle.
En itse ainakaan katsoisi hyvällä mitään seksiviestittelyä selän takana. Ihan sama vaikkei mitään muuta olisi tapahtunutkaan, kun jo ajatuksen tasolla petetään.
On mielestäni myös pettämistä. Mitä se siis kertoo tästä toisesta?
Ainakin näitä asioita:
-Ei ole tosissaan kanssasi vaan pitää ovia auki toisille
-Saattaa pitää sinua varalla siihen asti kun joku parempi löytyy.
- Ei ole avoin, rehellinen ja luotettava sinua kohtaan
- Ei kunnioita ja arvosta sinua tarpeeksi .
En itse yhtään katselisi tuollaista miestä. Jos ei ole luottamusta niin ei ole tervettä parisuhdettakaan.
Vierailija wrote:
Viestien välillä voi muodostaa vaikka kuinka intiimin ja läheisen suhteen toiseen ihmiseen. Tottakai se on pettämistä, jos seksifantasioi vieraan ihmisen kanssa.
Ei ole pettämistä. Olles ihan huoleti vaan. Suihinottokaan ei ole pettämistä.
On pettämistä. En sietäisi tippaakaan vaan pistäsin heti pihalle tuollaisen pelimiehen.
”Eivät ole koskaan tavanneet”
Joopajoo. 😂
Sehän riippuu sisällöstä. Itsellä myös mies kavereita, niin meillä ei ole mitään flirttiä eikä mitään mikä liittyy seksiin tai mitään ehdotteluita ei ole ollut. Ei ole ikinä edes tarvinut ajatellla näistä kavereista/ystävistä sellaista. Miehelle se on ok ja on sanonut, että miksi hylkäisit ystävät/kaverit meidän suhteen takia. Nehän on ollut sinun elämässä aina ja minä tulin myöhemmin, ja jos sun tarvis viestitellä jotain mikä ei kuulu siihen, niin olisit varmaan ennemmin sinkkuna ja et olis aloittanut suhdetta minun kanssani. Se tuli mulle kerralla selväksi, kun olen kysynyt, että haittaako viestittely välillä. Ei haittaa.
Jos flirttaisin jne, niin tekisin väärin ja eikä mies siitä pitäisi ihan niinku en minäkään pitäisi siitä, jos hän viestis flirttiä tai seksijuttuja. Meille siinä on raja.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jaa. No minusta jo viestittely kertoo siitä, että kaipaa jotain ekstraa mitä nykyinen parisuhde ja kumppani eivät tarjoa. Minusta se aikomus ja taka-ajatus on paljon suurempi paha, eikä tiedä hyvää suhteen tulevaisuudelle.
Sitähän mä sanoinkin; elämäntilanne ajaa meidät ihmiset joskus hakemaan lohtua, hyväksyntää, tunnetta tmv., mitä merkillisimmin keinoin.
Siksi ymmärrän viestittelyn, mikäli sen tarkoitus ei ole koskaan käydä ”tuumasta toimeen”, vaan ennemmin piristää omaa alakuloa.
Ei tietenkään se ole kannustettavaa toimintaa, enkä loputtomiin sitä katselisi, mutta jos kertaalleen jäisi kiinni, niin ei siitä heti laiteta omaisuutta jakoon.
Miehesi puhelin siis otti sinuun yhteyttä ja ilmiantoi viestittelyn?...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Viestien välillä voi muodostaa vaikka kuinka intiimin ja läheisen suhteen toiseen ihmiseen. Tottakai se on pettämistä, jos seksifantasioi vieraan ihmisen kanssa.
Mitäs jos näkee seksiunta kollegasta, jopa niin intensiivisen, että laukeaa unissaan?
Ei seksiviestit ole mitään "viatonta flirttailua", kyllä on tuo on ihan (epä)rehellistä pettämistä. Kannattaa miettiä koko suhteenne jatkumista, itseäni loukkaisi sekä tuo pettäminen että miehen käytös kiinni jäätyään.
Tutkin vaimon puhelimen kun hän oli suihkussa, yhteystiedoissa kolme sellaista miestä, joita en tunne. Eli Ymmärrän ap:n tilanteen.
Se pettämisen raja pitää teidän itse pariskuntana määritellä. Jos teillä ei ole ollut puhetta, niin itse pitäisin tuota pettämisenä.