Otanko yhteyttä toiseen naiseen?
Miehelläni oli 8 vuotta kestänyt salasuhde, jonka hän itse paljasti minulle. Minulla on aivan valtava viha toista naista kohtaan (puhun tässä nyt vain toisesta naisesta, mieheni on asia erikseen). Minulla on suuri tarve kohdata nainen ja pakottaa hänet kohtaamaan minut. Hän ei ole pystynyt koskaan edes katsoa minua silmiin. Muutaman kerran olemme suhteen aikana törmänneet, kerran jopa lounastaneet yhdessä. Silloinkaan hän ei sanonut minulle sanaakaan, eikä katsonut edes minuun päin. Millaisia kohtaamisia teillä on ollut toisen naisen kanssa suhteen päättymisen jälkeen?
Kommentit (61)
Minä ignooraisin sen muijan kokonaan. En antaisi sille minkäänlaista mahdollisuutta tietää minusta mitään, mitä ajattelen. Sanaakaan en suostuisi sille sanomaan.
Kun en tiedä keskinäisistä suhteistanne mitään, mitä ne ovat tällä hetkellä, muuta en pysty sanomaan.
Mutta sen ihmisen pitäisin todella loitolla itsestäni.
Tapaa vaan. Puhu suusi puhtaaksi. Se helpottaa.
Saatat saada myös sellaista tietoa mitä miehesi vielä kaunistelee.
Tsemppiä ap!
Älä ota yhteyttä. Jatka elämääsi ilman miestä ja sitä toista naista.
Hei kiitti vaan, sinulla voi olla samanlainen kultakimpale kainalossa myös. Sehän se onkin, kun näköjään kenestäkään ei voi koskaan tietää.
Ap
Pettäminen ei ole sen toisen naisen syy vaan yksinomaan miehesi syy. Mies pettää sinua, eroa heti välittömästi.
Eihän se naisen vika. Mieshän tässä on se nuija. Ignooraisin molemmat ja äijästä heti ero. Painoarvo sanalla HETI. Miksi tuhlaat vähäisiä elämän päiviäsi moisiin?!
Jos mies ei halua olla uskollinen, eikä rakasta puolisoaan, niin se ei varsinaisesti ole toisen naisen syy. Petollinen toiminta on väärin, mutta ei siinä viha auta jos mies ei vain rakasta vaimoaan.
Ulla täällä moi, löysit, saat pitää!
Lärviin olen tirvaissut joka tapaamisella.
Uskon että vihaat toista naista. Aikoinaan eka mieheni petti mua kerran, mieheni ja nainen istui olkkarissa kun palasin kotiin kursseilta. Seuraavana päivänä hänen miesystävä tuli sanomaan että olivat pettäneet. Olin tosi pettynyt mutta en eronnut heti. Kuitenkaan en pystynyt antamaan anteeksi, hain eroa pari vuotta myöhemmin. Vaikka molemmat ovat jo kuolleet niin edelleen tunnen vihaa naista kohtaan ja pettymystä ex- mieheni teosta.
Vierailija kirjoitti:
Hei kiitti vaan, sinulla voi olla samanlainen kultakimpale kainalossa myös. Sehän se onkin, kun näköjään kenestäkään ei voi koskaan tietää.
Ap
Ei voi tietää. Mutta onko osa sinusta vihainen itsellesi, kun et huomannut sitä? Oikeutetusti olet vihainen myös naiselle, mutta ansaitseeko hän todella kaiken vihan?
Selkeesti odottanut eroa, kun tiesi sinut, eikä häpeältään uskaltanut silmiin katsoa.
Tekee hahmosta säälittävän roikkujan.
En ottaisi yhteyttä. Mitä sanottavaa sinulla tuollaiselle luuserille olisi? Eihän hän uskalla katsoa sinua edes silmiin.
Itse maksimissaan vähän aiheuttaisin ”vahingossa” jonkun kompastumisen hänelle jos jossain ruokatilanteessa näkisin, lautasen kanssa lattialle mäjähtäisi. Tai kävelisin vaan päälle, en muka huomaisikaan tyyppiä.
Pahimmillaan voisin sylkäistä naamaan, ja sitten esittäisin kuin en olisi huomannut henkilöä ollenkaan. :D
En todellakaan haluaisi puhua mitään, olisin leuka pystyssä muualle katsellen ja sitten tilaisuuden tullen pientä nöyryytystä.
Kosta sille, miksi sinun hänet pitäisi kohdata. Riko tai vie jotain hänelle tärkeää. Sama hyödytkö siitä itse, mutta se on häneltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Selkeesti odottanut eroa, kun tiesi sinut, eikä häpeältään uskaltanut silmiin katsoa.
Tekee hahmosta säälittävän roikkujan.
Joo alhainen mato, siksi en paheksukaan vahinkotönäisyä tms. tuollaiselle.
Etkö muka huomannut? Olitko leikissä mukana ja nyt harmittaa, kun mies lätkäisi asian silmillesi. Jos on terve suhde, sivusuhteen huomaa heti.
Nainen tosiaan odotti yhteistä elämää ja oli rakastunut, vaikka mieheni oli aina sanonut, ettei tule koskaan eroamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kosta sille, miksi sinun hänet pitäisi kohdata. Riko tai vie jotain hänelle tärkeää. Sama hyödytkö siitä itse, mutta se on häneltä pois.
Ei kannata tuhlata energiaa tuollaiseen. Elämä yleensä antaa tilaisuudet lautasella, ja käytät sitten sen kun se sulle tarjoillaan.
Miksi pitäisi siihen naiseen olla yhteydessä? Mutta onneksi olkoon kun olet löytänyt rehellisen ja luotettavan miehen, oikea kultakimpale. Jatkoon.