Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri syyttää minua työpaikkakiusaamisesta ja syy on tämä

Vierailija
23.11.2022 |

Otin kerran tiimipalaverissa esille sen, kuinka huonoa työnjälkeä tämä kollega tekee ja miten hänen on jatkossa kiinnitettävä huomiota omaan työhönsä ja siihen ettei virheitä tule. Nyt olen sitten kuulemma kiusannut koska en sanonut hänelle asiaa suoraan ensin henkilökohtaisesti ja kuulemma tuo mun tyyli sanoa oli törkeä.
Olen täysin puulla päähän lyötynä nyt.
Mun mielestä asiasta oli sanottava, kun oma esimies ei näköjään siihen pysty.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolololollololloloooo

Vierailija
2/16 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolololollololloloooo

Ei ole. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tilanteenne ole ap nyt tasan? Sä sait sanoa mitä halusit ja nyt hän sanoi. Vai etkö kestäkään kun itse saat palautetta?

Vierailija
4/16 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
5/16 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on provoa?

Vierailija
6/16 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on provoa?

No kuka idiootti noin tekee, kun asiasta voisi puhua ensin henkilökohtaisesti. 

Vierailija
7/16 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta ap on näemmä hukassa se miten palaute annetaan. Korjaava kahdenkesken ja positiivinen julkisestikin. Olen itsekin antanut korjaavaa mutten sitä tee toisten kuullen.

Vierailija
8/16 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala työpaikka, jos totta on. En minä ainakaan haluaisi kuunnella, jos tuollaista palautetta annetaan työkaverille. 

Vierailija
9/16 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla provo, mutta valitettavasti työyhteisöissä on vaikka kuinka paljon näitä ihmisiä, jotka käyttäytyvät juuri noin ja eivät jälkikäteen selittämälläkään ymmärrä, mitä teki väärin.

Vierailija
10/16 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristallikissa kirjoitti:

No eikö tilanteenne ole ap nyt tasan? Sä sait sanoa mitä halusit ja nyt hän sanoi. Vai etkö kestäkään kun itse saat palautetta?

Tämä on paras viestisi tällä palstalla ikinä. Onnittelut!

Vierailija
11/16 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia on nähty ja kuultu, puhutaan toisen sanomaksi juttuja, kun kyseinen henkilö ei ole kuulemassa. Tehdään omia tulkintoja lauseista ja paisutellaan niitä kun kerrotaan eteenpäin.

Vierailija
12/16 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä alkaa kitinä kun naiset syyllistyy samaan miestä miehiä on syytetty jo vuosia. Onko tämäkin niitä kaksoisstandardi missä naiset eivät suostu toimimaan samoille kriteereillä mitä itse miehiltä vaatii?

Vierailija
13/16 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kiusaamista nöyryytät työkaveria ison joukon edessä.

Vierailija
14/16 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jopa niin huonoja esimiehiäkin, jotka syyllistyvät tuohon samaan virheeseen minkä sinä ap teit. Ellet ole provo.

Voi olla, että esimies on antanut palautetta. Sinä ehkä ajattelit, että se pitäisi antaa julkisesti.

Työpaikalla pitää osata käyttäytyä. Toista ei saa nöyryyttää. Asioista keskustellaan kahdenkesken.

Sama pätee kotiinkin. Puolisolle ei anneta sitä palautetta ruokakaupassa kovaäänisesti.

Ja negatiivinen palaute on väärä palaute. Palautteen pitää olla rakentavaa. Ymmärrätkö?

Vierailija
15/16 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vaikuttaa siltä, että antamasi kritiikki kohdistui työkaveriin. Se on myös väärää palautetta. Rakentava palaute kohdistuu tekemiseen, prosessiin, työnvaiheisiin. Otetaan esim. jokin prosessi, missä hän tekee eri tavalla ja selitetään, mitä siitä seuraa ja ehdotetaan, että käydään asia läpi ja hän jatkossa tekee sovitun mallin mukaisesti.

Ei niin, että "olet tyhmä ja idiootti, teet kaikki ihan väärin, tee paremmin, kaikki kärsii koska oot niin huono".

Vierailija
16/16 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käyttäytyi kuin yläasteikäinen teini. Julkinen työkaverin nolaaminen ja nöyryyttäminen ei työpaikalle kuulu. Esimiehen tehtävät hoitaa esimies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan