Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (3020)
No, me kirjoitimme tuolla eräässä chatissa ainakin kaikesta mahdollisesta aikoinaan. Käsiteltiin koko elämää yleensäkin. Ei siellä kirjoitettu vaan seksistä, vaikka tietysti oli niitäkin, jotka sinne vain sen asian myötä tulivat. Danin kanssa kirjoitti säännöllisesti esim minä, eräs toinen nainen joka purjehti yksinään jossain tuolla maailman merillä ja sitten vanhempi mies, joka istui pyörätuolissa.
Me kirjoitimme kaikesta muusta kuin seksistä jo senkin takia, että Dan on homo, joten häntä ei kiinnosta varsinkaan naisten seksiasiat. Tosin minä kysyin häneltä aluksi, että onko ok kirjoittaa hänen kanssaan, kun olen nainen. Hän ihmetteli kysymystä ja sanoi ettei hän vihaa naisia. Muistan aina sen hetken. Näin hänen kanssaan kirjoitettiin kaikkea muuta. Dan tiesi tosi paljon elämästä ja tosi viisas ihminen ajatuksineen. Rauhallinen tyyppi.
Nevo oli oikeassa elämässä kai luultavasti hetero ainakin silloin jos asiaa mietin. Tai sitten bi. Tuolla sivuilla tietysti pitää "leikkiä" sitä, että kiinnostaa miehetkin, kun katsojina miehellä on pääsääntöisesti vaan miehiä. Näin kukaan mies ei katsojia oikeastaan saa muuten. No, kuitenkin minä ja yksi toinen olimme ainoat naiset siellä. Kirjoitettiin oikeastaan kaikesta. Nevo tosi pirteä ihminen ja sellainen mitä kiinnosti kaikki asiat. Paljon kirjoitettiin musiikista ja siihen liittyvistä jutuista. Katsojia miehiä varsinkin Usasta paljon, jotka kirjoittivat ihan arkipäivistään kaikkea asiaa. Hyvinkin tavallista juttuja.
Näin minusta on oikeastaan jännä tajuta se, että tuollainenkin paikka voi olla monenlaiseen keskusteluun sopiva, mutta toki se vaatii myös sellaiset ihmiset jotka siihen ryhtyvät ja tulevat sinne katsomaan "kaveria" eivätkä jotain tyyppiä jolla ei ole mitään väliä. Niitäkin siellä kävi joille ne tyypit ruudussa olivat kuin jotain esineitä millä ei ollut väliä.,mutta siellä ei sellaista käytöstä hyväksytty. En silti enää varmaan lähde siihen kaikkeen, että yrittäisin etsiä sieltä tyyppejä, jotka olisivat kuin nämä kaksi olivat, koska tiedostan sen, että siellä on varsinkin nykyisin paljon niitä, jotka esiintyjinäkin kirjoittavat vaan seksistä. Ymmärrän sen. Näin en ala etsiä sellaisia, jotka tavallaan haluavat tutustua enemmän ja kertoa elämästään, koska voisi olla etten enää löytäisi sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Joko ostitte edullista kahvia?
En. Mä olen jo muutaman vuoden ostanut vain Pauligin Watsa kahvia. On muuten ihan tavallista kahvia, mutta on paahdettu siten, että ärsyttää vähän vähemmän vatsaa. En juo nykyisin entiseen malliin kahvia, vain 1-2 mukillista päivässä. Joskus on pakko ottaa jotain tulehduskipulääkkeitä ja ne ärsyttää aina mun vatsaa. Joten pyrin sitten vähentämään ärsytystä vaihtamalla kahvimerkin. Mä tarvitsen aamulla kahvia, koska muuten olen mörkö. Ystävällinen kauppia tilasi mun pyynnöstä sitä kahvia tohon lähikauppaan. Jos ei muut sitä ostakaan, mä ostan lopulta kuitenkin ne kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen häirikkö. Vietän aikani täällä, eri palstoilla. Mukavilla etenkin. 7.00 - 23.00. Minusta on kiva sohia umpimähkään, haastaa riitaa ihan tyhjästä. En ymmärrä lukemaani ja siksi jankutan samaa aamusta iltaan. Useimmin armaasta d:stäni. Kuvittelen, miten jo kaipaatte uutisia hänestä.
En tosin tunnista häntä täällä, niinpä kiirehdin varmuuden vuoksi alapeukuin merkitsemään viestit, mitkä ehkä kenties saattaisi olla hänen. Lisään vielä, varmuuden vuoksi, yläpeukut omiin viesteihini, etten nyt erheessä niitä luulisi jonkun muun kirjoittamaksi.
Sitten poistan, varmuuden vuoksi, kaikki alapeukuttamani, eihän sitä tiedä, missä se d luuraakaan.
Kun verbaalinen loistokas jankutus ei enää suju, kirjoitan muutamia haisevia alapääjuttuja. Kompaten tietysti itseäni. Tykkään keskustella itseni kanssa. Päivästä toiseen. Aina.
Ja voi taivas, nuo höpönassut ja muut. Hetkessä muutan nekin alapäähuumoriin, jota ei valitettavasti kukaan muu ymmärrä, nuo huumorintajuttomat.
Ja taas poistan ja poistan, enhän ehdi niitä lukeakaan, kun olen niin ahkera. Hyvä minä (taputtaa itseään olkapäälle).
No, ehkä en poista tätä juttua, jospa tälle joku nauraisi.
Ai niin: tykkään isännöidä, rajoittaa, määräillä, olenhan suuri diktaattori. Muille en tietenkään tätä salli. Kaukana siitä. Kääk. Jippuu...
Huomaattehan, osaan muutakin kuin jankuttaa samaa, tyhmää, tyhjää.
Näin.
Hei Häirikkö
Ethän nyt poista omaa viestiäsi. Loistava analyysi.
Jäi yksi pois: Tykkäät kannella kaakattaa toisten ketjujen tekemisiä, jopa vuosien takaa.
Tikulla silmään
Karttakepistä sormille
Onko sulla tuollainen seksifantasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä kirjoitan siis joidenkin mielestä tänne ilkeästi isästäni niin vinkkini niille, jotka siitä pahastuivat, että olkaa itse parempia miehiä sitten ja tehkää asiat paremmin. Minun on ok kritisoida jos mietin kaikkea. Ei se mene niin, että pitää olla vaan hiljaa ja epäkohdista ei saa puhua. Niin kuin meillä on ollut koko elämäni ajan. Mutta juu kai minä olen joku sairas mies vihaaja, kun sellaista kirjoitan, vaikka ainoa mitä pyydän on se, että toinen välittäisi meidänkin asioistamme, että niillä olisi jotain välitä. En muuta. Sekin on liikaa.
Miksi eronneet vanhemmat välittäisivät toistensa asioista? Ei minuakaan kiinnosta exän tekemiset tai tekemättä jättämiset.
Kukaan normaali mies ei jaksa tuollaista ylianalysointia ja jaarittelua ja etukäteenelämistä. Ymmärrän hyvin, ettei isä jaksa teitä kahta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivoja erilaisia kirjoituksia ollut nykyään paljon. Hyvä että monipuolistuu ja käsitellään kaikkea maan ja taivaan väliltä, ei vain keittiöjuttuja. Jokaiselle jotakin.
Millanen ketju tulisi, jos otsikkona olisi: Vain keittiöjuttuja ja ruokareseptejä?
Kokeillaan seuraavaksi, eiköhän intiimit asiat ujuttautuisi sinnekin. Joku jo kirjoitti aiemmin, että voi kirjoittaa nätisti. Pissa, kakka, haisevat vehkeet voi oikeasti viedä seksiketjuun.
Seksipelko iskenyt taas.
Nätisti. Oli pointti.
Etkö ymmärrä oikeasti lukemaasi?
Miksei asioista voi puhua oikeilla nimillä? Seksuaalisuus kuuluu kaikkien elämään. Seksuaalisuudessa on aina myös fyysinen, rajumpi ja rosoisempi puoli. Seksuaalisuuden vuoksi me naisetkin vuodamme verta kerran kuussa. Lapsenomainen sievistely kuvastaa estoisuutta. Tulkaa pois sieltä, missä haikara tuo lapset ja patoutuneet vietit panee kaivelemaan kukkamultaa.
Haisevat vehkeet - tarinat!
Joitakin kiihottaa kovastikin, suakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä kirjoitan siis joidenkin mielestä tänne ilkeästi isästäni niin vinkkini niille, jotka siitä pahastuivat, että olkaa itse parempia miehiä sitten ja tehkää asiat paremmin. Minun on ok kritisoida jos mietin kaikkea. Ei se mene niin, että pitää olla vaan hiljaa ja epäkohdista ei saa puhua. Niin kuin meillä on ollut koko elämäni ajan. Mutta juu kai minä olen joku sairas mies vihaaja, kun sellaista kirjoitan, vaikka ainoa mitä pyydän on se, että toinen välittäisi meidänkin asioistamme, että niillä olisi jotain välitä. En muuta. Sekin on liikaa.
Miksi eronneet vanhemmat välittäisivät toistensa asioista? Ei minuakaan kiinnosta exän tekemiset tai tekemättä jättämiset.
Kukaan normaali mies ei jaksa tuollaista ylianalysointia ja jaarittelua ja etukäteenelämistä. Ymmärrän hyvin, ettei isä jaksa teitä kahta.
Sinä et sitten itsekään ymmärrä elämästä mitään jos hänen puolellaan olet, koska hän on loukannut meitä hyvin monia kertoja. Näin sinun on helppoa sääliä häntä, kun hän on se jonka pitäisi miettiä käytöstään ja tekemisiään elämässään. Mutta sääli häntä siis ja samaistu häneen. Ja tänne kirjoittamiseni ei kuvasta sitä miten esim puhun isälleni. En minä hänelle asioista valita tai häntä rasita jos sitä meinaat. Saa rauhassa olla kyllä. En jatka tästä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et sitten itsekään ymmärrä elämästä mitään jos hänen puolellaan olet, koska hän on loukannut meitä hyvin monia kertoja. Näin sinun on helppoa sääliä häntä, kun hän on se jonka pitäisi miettiä käytöstään ja tekemisiään elämässään. Mutta sääli häntä siis ja samaistu häneen. Ja tänne kirjoittamiseni ei kuvasta sitä miten esim puhun isälleni. En minä hänelle asioista valita tai häntä rasita jos sitä meinaat. Saa rauhassa olla kyllä. En jatka tästä enää.
Sä olet vaan niin pitkäpiimäinen ja monisanainen, ettei miehet jaksa tuollaista kuunnella. Sano muutamalla sanalla asiasi. Tiivistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla eronneilla ole sama tilanne. Jotkut pitää yhteyttä. Vähintäänkin jälkipolvi yhdistää.
No tämä. Viime kesänä istuin yhdessä exän kanssa hänen äitinsä kuolinvuoteen vieressä. Olen ihan hyvissä väleissä hänen kanssaan, vaikka erosta on jo 30 vuotta. Samoin hänen nykyisen vaimonsa kanssa. Kunhan taloyhtiön remppahärdelli on ohi, kutsun heidät taas syömään ja iltaa istumaan. Exän nykyinen vaimo on ollut tosi ihana äitipuolikin. Kun ekaa kertaa tavattiin, exä soitti ja kysyi, voiko ottaa hänet mukaan, kun tulee lapsia tapaamaan. Mulle sopi ja meillä riitti oikein hyvin juttua. Lapset menivät jo nukkumaan ja hän sitten olisi halunnut lähteä tanssiravintolaan. Exä ei ole tanssimiehiä ja hän sitten kysyi multa, lähdenkö minä. Vastasin, että ei ole lapsenvahtia. Hän osoitti sormellaan exää ja sanoi, että onhan toi. Ja niin exä jäi lasten kanssa tänne ja me lähdettiin kahdestaan juhlimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet vaan niin pitkäpiimäinen ja monisanainen, ettei miehet jaksa tuollaista kuunnella. Sano muutamalla sanalla asiasi. Tiivistä.
Mitä sinä minua arvostelet. Se kertoo vaan sinusta. Ja et ymmärrä lukemaasi. Minä juuri kirjoitin etten minä isälleni monestikaan puhu juuri mitään. Ei meidän perheessä monestikaan keskustella asioista Olen hiljaa ja puhun vähän. Näin miksi niputat tämän palstakirjoittamiseni oikeaan elämään jossa olen hyvin vähäsanainen monesti. Et erota kahta maailmaa. Sitä, että voin kirjoittaa tänne pitkästi ja olla oikeassa elämässä koko päivän puhumatta. Ja se on syy kirjoittaa tänne enemmän jos en elämässäni monestikaan puhu paljonkaan. Näin tarkastele itsekin käytöstäsi.
Vierailija kirjoitti:
No, me kirjoitimme tuolla eräässä chatissa ainakin kaikesta mahdollisesta aikoinaan. Käsiteltiin koko elämää yleensäkin. Ei siellä kirjoitettu vaan seksistä, vaikka tietysti oli niitäkin, jotka sinne vain sen asian myötä tulivat. Danin kanssa kirjoitti säännöllisesti esim minä, eräs toinen nainen joka purjehti yksinään jossain tuolla maailman merillä ja sitten vanhempi mies, joka istui pyörätuolissa.
Me kirjoitimme kaikesta muusta kuin seksistä jo senkin takia, että Dan on homo, joten häntä ei kiinnosta varsinkaan naisten seksiasiat. Tosin minä kysyin häneltä aluksi, että onko ok kirjoittaa hänen kanssaan, kun olen nainen. Hän ihmetteli kysymystä ja sanoi ettei hän vihaa naisia. Muistan aina sen hetken. Näin hänen kanssaan kirjoitettiin kaikkea muuta. Dan tiesi tosi paljon elämästä ja tosi viisas ihminen ajatuksineen. Rauhallinen tyyppi.
Nevo oli oikeassa elämässä kai luultavasti hetero ainakin silloin jos asiaa mietin. Tai sitten bi. Tuolla sivuilla tietysti pitää "leikkiä" sitä, että kiinnostaa miehetkin, kun katsojina miehellä on pääsääntöisesti vaan miehiä. Näin kukaan mies ei katsojia oikeastaan saa muuten. No, kuitenkin minä ja yksi toinen olimme ainoat naiset siellä. Kirjoitettiin oikeastaan kaikesta. Nevo tosi pirteä ihminen ja sellainen mitä kiinnosti kaikki asiat. Paljon kirjoitettiin musiikista ja siihen liittyvistä jutuista. Katsojia miehiä varsinkin Usasta paljon, jotka kirjoittivat ihan arkipäivistään kaikkea asiaa. Hyvinkin tavallista juttuja.
Näin minusta on oikeastaan jännä tajuta se, että tuollainenkin paikka voi olla monenlaiseen keskusteluun sopiva, mutta toki se vaatii myös sellaiset ihmiset jotka siihen ryhtyvät ja tulevat sinne katsomaan "kaveria" eivätkä jotain tyyppiä jolla ei ole mitään väliä. Niitäkin siellä kävi joille ne tyypit ruudussa olivat kuin jotain esineitä millä ei ollut väliä.,mutta siellä ei sellaista käytöstä hyväksytty. En silti enää varmaan lähde siihen kaikkeen, että yrittäisin etsiä sieltä tyyppejä, jotka olisivat kuin nämä kaksi olivat, koska tiedostan sen, että siellä on varsinkin nykyisin paljon niitä, jotka esiintyjinäkin kirjoittavat vaan seksistä. Ymmärrän sen. Näin en ala etsiä sellaisia, jotka tavallaan haluavat tutustua enemmän ja kertoa elämästään, koska voisi olla etten enää löytäisi sellaisia.
Avarakatseista ja elämää ymmärtävää tekstiä, syvää empatiaa ja erilaisuuden ymmärtämistä. Tästä olisi meillä itseämme täynnä olevilla riivinraudoilla oppimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla eronneilla ole sama tilanne. Jotkut pitää yhteyttä. Vähintäänkin jälkipolvi yhdistää.
Nelikymppinen jälkipolvi enää yhdistä, niillä on omat jutut, minulla ja heillä omat ja exällä ja heillä omansa, en kysele lapsilta exän asioita, ei ole oikein laittaa heitä välikädeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä minua arvostelet. Se kertoo vaan sinusta. Ja et ymmärrä lukemaasi. Minä juuri kirjoitin etten minä isälleni monestikaan puhu juuri mitään. Ei meidän perheessä monestikaan keskustella asioista Olen hiljaa ja puhun vähän. Näin miksi niputat tämän palstakirjoittamiseni oikeaan elämään jossa olen hyvin vähäsanainen monesti. Et erota kahta maailmaa. Sitä, että voin kirjoittaa tänne pitkästi ja olla oikeassa elämässä koko päivän puhumatta. Ja se on syy kirjoittaa tänne enemmän jos en elämässäni monestikaan puhu paljonkaan. Näin tarkastele itsekin käytöstäsi.
Sä itse kyselit neuvoja, miten miesten kanssa ollaan, kun olet kokematon, muistatko? Kun sinulle kertoo, että älä jaarittele, puhu lyhyesti, äläkä analysoi koko ajan, ne ovat neuvoja, miten miesten kanssa pärjää. Seksiasiat ei ole sun ongelma, ne kyllä oppii, mutta tuo ylianalysointi etu- ja jälkikäteen on ongelma. Miehet ei sitä kestä. Ei isä eikä nuoremmat miehet. Suutu vaan, mutta älä sitten kysy neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Joko ostitte edullista kahvia?
Tottakai, harmittaa vaan kun ostin (onneksi vain) yhden paketin päivää ennen tarjousta. Hain sitten paketit eilen ja toissapäivä. Viidestä paketista keittelee aikaa pitkän aikaa aamukahvia. Taitaa Prisman tarjous olla edelleen voimassa, noi riittää mulle, tarjouksia tulee ja menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä itse kyselit neuvoja, miten miesten kanssa ollaan, kun olet kokematon, muistatko? Kun sinulle kertoo, että älä jaarittele, puhu lyhyesti, äläkä analysoi koko ajan, ne ovat neuvoja, miten miesten kanssa pärjää. Seksiasiat ei ole sun ongelma, ne kyllä oppii, mutta tuo ylianalysointi etu- ja jälkikäteen on ongelma. Miehet ei sitä kestä. Ei isä eikä nuoremmat miehet. Suutu vaan, mutta älä sitten kysy neuvoja.
Jos minä kirjoitan isästäni ja hänen käytöksestään niin sitä ei voi niputtaa siihen miten minä esim jonkun seurustelun kanssa toimisin. Isä on isä ja isällä on tietyt velvollisuudet jos lapsia on tahtonut. Näin turhaa niputtaa kirjoituksiani isästä koskemaan kaikkia miehiä ja jos minä haluan miehen kanssa voi keskustella niin kai sellaisia myös on. Kyllä jotkut miehet sentään vielä puhuvat esim tunteistaan ja hyvä niin. Samoin kirjoitin jo sinulle sen, että olen oikeassa elämässä hiljainen ihminen. Näin jos kirjoitan tänne paljon niin sinun pitää erottaa oikea elämä ja tämä palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen häirikkö. Vietän aikani täällä, eri palstoilla. Mukavilla etenkin. 7.00 - 23.00. Minusta on kiva sohia umpimähkään, haastaa riitaa ihan tyhjästä. En ymmärrä lukemaani ja siksi jankutan samaa aamusta iltaan. Useimmin armaasta d:stäni. Kuvittelen, miten jo kaipaatte uutisia hänestä.
En tosin tunnista häntä täällä, niinpä kiirehdin varmuuden vuoksi alapeukuin merkitsemään viestit, mitkä ehkä kenties saattaisi olla hänen. Lisään vielä, varmuuden vuoksi, yläpeukut omiin viesteihini, etten nyt erheessä niitä luulisi jonkun muun kirjoittamaksi.
Sitten poistan, varmuuden vuoksi, kaikki alapeukuttamani, eihän sitä tiedä, missä se d luuraakaan.
Kun verbaalinen loistokas jankutus ei enää suju, kirjoitan muutamia haisevia alapääjuttuja. Kompaten tietysti itseäni. Tykkään keskustella itseni kanssa. Päivästä toiseen. Aina.
Ja voi taivas, nuo höpönassut ja muut. Hetkessä muutan nekin alapäähuumoriin, jota ei valitettavasti kukaan muu ymmärrä, nuo huumorintajuttomat.
Ja taas poistan ja poistan, enhän ehdi niitä lukeakaan, kun olen niin ahkera. Hyvä minä (taputtaa itseään olkapäälle).
No, ehkä en poista tätä juttua, jospa tälle joku nauraisi.
Ai niin: tykkään isännöidä, rajoittaa, määräillä, olenhan suuri diktaattori. Muille en tietenkään tätä salli. Kaukana siitä. Kääk. Jippuu...
Huomaattehan, osaan muutakin kuin jankuttaa samaa, tyhmää, tyhjää.
Näin.
Hei Häirikkö
Ethän nyt poista omaa viestiäsi. Loistava analyysi.
Jäi yksi pois: Tykkäät kannella kaakattaa toisten ketjujen tekemisiä, jopa vuosien takaa.
Tikulla silmään
Karttakepistä sormille
Onko sulla tuollainen seksifantasia?
Lady Domina? Tukahdutetut halut etsii kiertotiet.
Paljastavaa symboliikkaa sanastossa. "Tikulla silmään", "Karttakepillä sormille". Tikut ja kepit fallossymboleina. Kiinnostavaa.
Jos vielä kerran kirjoitan tästä niin turhaa tiedän on isääni puolustella. Hän on käyttänyt hyvin ikävästi jo kun olin lapsi ja minä en ole syyllinen esim hänen vihanpurkauksiinsa ollut. Sillä verukkeella miehet eivät olisi syyllistä mihinkinkään, kun vika naisissa. Ja se on naisvihaa sitten jo jos vikaa on toisessa osapuilessa, kun isä menettää hermonsa siihen jos lapsi tekee kerrankin oman päänsä mukaan eikä alistu.
Ja vielä se etten minä ole täällä kysynyt miten miesten kanssa ollaan. En ole sellaista asiaa esittänyt. Te itse vedätte johtopäätöksiä. Samoin minä ole sellainen kun olen ja jokaisessa meissä on puutteensa. Näin miksi pyytää toista muuttumaan jos itsessäkin on vikansa. Minun elämäni asiat eivät liity siihen millaisia miehet ovat tai miten joku mies ajattelee. Olen kokemusteni summa ja sellainen kuin ole jos joku ei minusta pidä niin sitten ei. En ole muuta väittänytkään, mutta minun tehtäväni ei ole enää miellyttää muita ja olla sellainen kuin toiset haluavat. Minun pitää olla sellainen kuin minä haluan olla, eikä sellainen kuin toiset haluavat.
Vanhemmat kumpikin luo itse suhteen lapsiinsa. Se alkaa kehittyä jo vauva-aikana. Joskus isä voi jäädä etäiseksi, vaikkei olisi eroakaan. Eikä kaikki isät edes välitä eron jälkeen entisen liiton lapsista. Uusi suhde ja uudet lapset on tärkeämpiä. Voi tietty äiditkin toimia näin, mutta harvemmin.