Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (3020)

Vierailija
2881/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevään ensimmäinen lakanapyykki hulmuaa ulkona  ;) Elämän pikku nautintoja kun saa illalla suihkun jälkeen sujahtaa raikkaisiin lakanoihin. Tuuli on kyllä niin navakkaa, että kuivuvat varmaan hetkessä, sai napoa pyykkipoikia niin että meinasivat loppua.

Et pelkää lepän siitepölyä?

Vierailija
2882/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevään ensimmäinen lakanapyykki hulmuaa ulkona  ;) Elämän pikku nautintoja kun saa illalla suihkun jälkeen sujahtaa raikkaisiin lakanoihin. Tuuli on kyllä niin navakkaa, että kuivuvat varmaan hetkessä, sai napoa pyykkipoikia niin että meinasivat loppua.

on niin tuulinen paikka mäellä, ettei mitään pölyjä tarvii onneksi pelätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2883/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovan tuulen mukana tulee jo koivun siitepölyä Euroopasta. 

Vierailija
2884/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivoja erilaisia kirjoituksia ollut nykyään paljon. Hyvä että monipuolistuu ja käsitellään kaikkea maan ja taivaan väliltä, ei vain keittiöjuttuja. Jokaiselle jotakin.

Millanen ketju tulisi, jos otsikkona olisi: Vain keittiöjuttuja ja ruokareseptejä?

Kokeillaan seuraavaksi, eiköhän intiimit asiat ujuttautuisi sinnekin. Joku jo kirjoitti aiemmin, että voi kirjoittaa nätisti. Pissa, kakka, haisevat vehkeet voi oikeasti viedä seksiketjuun.

Seksipelko iskenyt taas.

Nätisti. Oli pointti.

Etkö ymmärrä oikeasti lukemaasi?

Vääristellään viestejä. Ilkeä ketju. Vaihdan mukavampaan.

Pysy pois kokonaan.

Samoin. Varmuuden vuoksi

Eri

Vierailija
2885/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovan tuulen mukana tulee jo koivun siitepölyä Euroopasta. 

kiitos tiedosta, olen tuossa mäellä kuivannut pyykkini jo 38 vuotta eikä ongelmia, onneksi en ole allerginen millekkään ;)

No sitten on hyvä.

Vierailija
2886/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa olla krapula. Viime yöltä jäi vissiin yks kalja, pitäis se varmaan korkata mut sit ei kehtaa mennä pakettia hakemaan. jääköön haku huomiselle.

Vierailija
2887/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä kirjoitan siis joidenkin mielestä tänne ilkeästi isästäni niin vinkkini niille, jotka siitä pahastuivat, että olkaa itse parempia miehiä sitten ja tehkää asiat paremmin. Minun on ok kritisoida jos mietin kaikkea. Ei se mene niin, että pitää olla vaan hiljaa ja epäkohdista ei saa puhua. Niin kuin meillä on ollut koko elämäni ajan. Mutta juu kai minä olen joku sairas mies vihaaja, kun sellaista kirjoitan, vaikka ainoa mitä pyydän on se, että toinen välittäisi meidänkin asioistamme, että niillä olisi jotain välitä. En muuta. Sekin on liikaa.

Vierailija
2888/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaa olla krapula. Viime yöltä jäi vissiin yks kalja, pitäis se varmaan korkata mut sit ei kehtaa mennä pakettia hakemaan. jääköön haku huomiselle.

Höh, jääkaappi olikin tyhjä, voihan p! Jos murkina parantais oloa ja sit kauppaan, eli muutos suunnitelmaan.

Vierailija
2889/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä kirjoitan siis joidenkin mielestä tänne ilkeästi isästäni niin vinkkini niille, jotka siitä pahastuivat, että olkaa itse parempia miehiä sitten ja tehkää asiat paremmin. Minun on ok kritisoida jos mietin kaikkea. Ei se mene niin, että pitää olla vaan hiljaa ja epäkohdista ei saa puhua. Niin kuin meillä on ollut koko elämäni ajan. Mutta juu kai minä olen joku sairas mies vihaaja, kun sellaista kirjoitan, vaikka ainoa mitä pyydän on se, että toinen välittäisi meidänkin asioistamme, että niillä olisi jotain välitä. En muuta. Sekin on liikaa.

Miksi eronneet vanhemmat välittäisivät toistensa asioista? Ei minuakaan kiinnosta exän tekemiset tai tekemättä jättämiset.

Vierailija
2890/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivoja erilaisia kirjoituksia ollut nykyään paljon. Hyvä että monipuolistuu ja käsitellään kaikkea maan ja taivaan väliltä, ei vain keittiöjuttuja. Jokaiselle jotakin.

Millanen ketju tulisi, jos otsikkona olisi: Vain keittiöjuttuja ja ruokareseptejä?

Kokeillaan seuraavaksi, eiköhän intiimit asiat ujuttautuisi sinnekin. Joku jo kirjoitti aiemmin, että voi kirjoittaa nätisti. Pissa, kakka, haisevat vehkeet voi oikeasti viedä seksiketjuun.

Seksipelko iskenyt taas.

Nätisti. Oli pointti.

Miksei asioista voi puhua oikeilla nimillä?  Seksuaalisuus kuuluu kaikkien elämään. Seksuaalisuudessa on aina myös fyysinen, rajumpi ja rosoisempi puoli. Seksuaalisuuden vuoksi me naisetkin vuodamme verta kerran kuussa.  Lapsenomainen sievistely kuvastaa estoisuutta. Tulkaa pois sieltä, missä haikara tuo lapset ja patoutuneet vietit panee kaivelemaan kukkamultaa. 

Vierailija
2891/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksipelko iskenyt taas.

Nätisti. Oli pointti.

Miksei asioista voi puhua oikeilla nimillä?  Seksuaalisuus kuuluu kaikkien elämään. Seksuaalisuudessa on aina myös fyysinen, rajumpi ja rosoisempi puoli. Seksuaalisuuden vuoksi me naisetkin vuodamme verta kerran kuussa.  Lapsenomainen sievistely kuvastaa estoisuutta. Tulkaa pois sieltä, missä haikara tuo lapset ja patoutuneet vietit panee kaivelemaan kukkamultaa. 

Haisevat vehkeet - tarinat!

Vierailija
2892/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan ketjun nimeksi Nar sissit ja postikortit :)

Alaingressiksi: Jankataan yhdessä ja poistellaan mielenvikaisesti toisten viestejä. Olethan Höpötussu Nasuliina etkä ällö idiootti?  Huumorintajua ei kaivata eikä miehiä! Hyi olkoon seksi ja muut normaalielämän asiat. 

Montako viestiä ehdit jo poistaa tänään? Oletpa ahkera! Tämä ei ollut kehu. 

Miten itse kestät itseäsi?

Kyllä jokainen itseään kestää. Doorista on vaikeampikestää. 

Vierailija
2893/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan ketjun nimeksi Nar sissit ja postikortit :)

Just tämä.

Häirikkö on outo. Vihaa toistoa toisten kirjoituksissa ja itse jankuttaa täysin samaa.

Muut ei saa rajoittaa aiheita, hän muka saa.

Ei saa! Käyttäydy itse ensin niinkuin vaadit muilta.

Älä rajoita poistamalla. Älä ilku höpönassuille.

Näytä mallia! Jos uskallat. Ellet, lopeta isännöinti. Heti.

Älä poista tätä. Rehellisyyden nimissä.

Tätä olen usein ihmetellyt. Tää latelee sääntöjä sääntöjen perään, ivailee toisten viestejä ja jankkaa itse samaa. Samaa ja samaa.

Katsois peiliin, voisi yllättyä.

Luuleeko kenties vielä olevansa kovinkin suosittu totuudentorvi? Ei kai sentään.

Miksi joku olisi niin riippuvainen muiden mielipiteistä, että miettisi suosiotaan? Tarvisi olla aika heikko itsetunto, jos siihen sortuisi.

Vierailija
2894/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksipelko iskenyt taas.

Nätisti. Oli pointti.

Ihan ystävällisesti kysyn:

Eikö nuo rosoisemmat tarinat pissakakkaleikkeineen, rumat haukkumiset toisten spvehkeistä kuuluisi kuitenkin seksiosioon.

On varmaan juuri siksi olemassa tuo, vai mitä arvelet?

Mitä sinne mielestäsi sitten kuuluu?

Minua ei haittaa, että ihmiset kirjoittaa omalla tyylillään. Hypin yli, jollei kiinnosta. En myöskään ole halukas mestaroimaan täällä muita siitä, mihin ketjuun saavat kirjoittaa. 

Höllää sinäkin pipoa, saadaan monipuolisempi ketju.

Vierailija
2895/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanat heiluu meilläkin ulkona. Ei haittaa siitepöly, ihanampaa on saada raikkaan tuoksuiset petiin illaksi.

Vierailija
2896/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhempani ole eronneet. Asuvat erillään monien asioiden summana, mutta eivät ole eronneet. En ala tästä enempää kirjoittaa, mutta sen voin todeta, että isäni luulee edelleen, että hän voisi esim muuttaa äitini kanssa asumaan vielä jäädessään eläkkeellä. Sellaiset ajatukset ja nykyinen käytös yhdistettynä kaikkeen on vähän liikaa. Ei välitä äitini jutuista yhtään ja silti miettii, että asutaan yhdessä. Ei tästä enempää. 

Silti jos joku luulee, että minä loukkaan isääni niin voin sanoa, etten ole ikinä hänellä kovin pahasti sanonut. En ole kuin joskus itseäni puolustanut. Muuten en mitään. Näin hänen sanansa minulle ovat puolestaan olleet välillä liikaa. Tätä se on meillä ollut jos kun olin lapsi. Näin tämä kaikki on vaan asia muiden joukossa, mutta välinpitämättömyys meistä on välillä liikaa. Häntä ei monestikaan kiinnosta edes minun asiani enää. Ei, vaikka minä en häntä loukkaa ja yritän antaa anteeksi hänen sanansa. Äidistäni hän ei piittaa senkään vertaa. Ja se tuo taas minulle surua tosi paljon, koska me kuuntelemme hänen asioitaan ja hänen elämäänsä. Näin olisi kohtuus joskus ajatella meitäkin. Jääköön aihe osaltani tähän. 

Vierailija
2897/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi eronneet vanhemmat välittäisivät toistensa asioista? Ei minuakaan kiinnosta exän tekemiset tai tekemättä jättämiset.

Ei kaikilla eronneilla ole sama tilanne. Jotkut pitää yhteyttä. Vähintäänkin jälkipolvi yhdistää.

Vierailija
2898/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen häirikkö. Vietän aikani täällä, eri palstoilla. Mukavilla etenkin. 7.00 - 23.00. Minusta on kiva sohia umpimähkään, haastaa riitaa ihan tyhjästä. En ymmärrä lukemaani ja siksi jankutan samaa aamusta iltaan. Useimmin armaasta d:stäni. Kuvittelen, miten jo kaipaatte uutisia hänestä.

En tosin tunnista häntä täällä, niinpä kiirehdin varmuuden vuoksi alapeukuin merkitsemään viestit, mitkä ehkä kenties saattaisi olla hänen. Lisään vielä, varmuuden vuoksi, yläpeukut omiin viesteihini, etten nyt erheessä niitä luulisi jonkun muun kirjoittamaksi.

Sitten poistan, varmuuden vuoksi, kaikki alapeukuttamani, eihän sitä tiedä, missä se d luuraakaan.

Kun verbaalinen loistokas jankutus ei enää suju, kirjoitan muutamia haisevia alapääjuttuja. Kompaten tietysti itseäni. Tykkään keskustella itseni kanssa. Päivästä toiseen. Aina.

Ja voi taivas, nuo höpönassut ja muut. Hetkessä muutan nekin alapäähuumoriin, jota ei valitettavasti kukaan muu ymmärrä, nuo huumorintajuttomat.

Ja taas poistan ja poistan, enhän ehdi niitä lukeakaan, kun olen niin ahkera. Hyvä minä (taputtaa itseään olkapäälle). 

No, ehkä en poista tätä juttua, jospa tälle joku nauraisi.

Ai niin: tykkään isännöidä, rajoittaa, määräillä, olenhan suuri diktaattori. Muille en tietenkään tätä salli. Kaukana siitä. Kääk. Jippuu...

Huomaattehan, osaan muutakin kuin jankuttaa samaa, tyhmää, tyhjää.

Näin.

Hei Häirikkö

Ethän nyt poista omaa viestiäsi. Loistava analyysi.

Jäi yksi pois: Tykkäät kannella kaakattaa toisten ketjujen tekemisiä, jopa vuosien takaa.

Tikulla silmään

Sivusta. Ei näytä häiriköksi yleensä epäillyn viestiltä. Kieli on erilaista ja puuttuu älyllinen nasevuus, joka on hänelle tunnusomaista. Sujuvaa tekstiä kyllä, mutta sarkasmi puuttuu. Se olisi viestin suola.

Vierailija
2899/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla eronneilla ole sama tilanne. Jotkut pitää yhteyttä. Vähintäänkin jälkipolvi yhdistää.

Joillain saattaa jopa välit parantua eron jälkeen. Yhdessä päätetään lasten asiat. Ja sovussa. Lähipiirissä on näitä useampia. Yksi surullinen erotarina on myös. Lapset eivät kertaakaan halunneet nähdä isäänsä eron jälkeen. Menivät naimisiin, saivat lapsia. Isä on edelleen poissa kuvioista, vuosikymmenten jälkeen.

Vierailija
2900/3020 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksipelko iskenyt taas.

Nätisti. Oli pointti.

Ihan ystävällisesti kysyn:

Eikö nuo rosoisemmat tarinat pissakakkaleikkeineen, rumat haukkumiset toisten spvehkeistä kuuluisi kuitenkin seksiosioon.

On varmaan juuri siksi olemassa tuo, vai mitä arvelet?

Mitä sinne mielestäsi sitten kuuluu?

Minua ei haittaa, että ihmiset kirjoittaa omalla tyylillään. Hypin yli, jollei kiinnosta. En myöskään ole halukas mestaroimaan täällä muita siitä, mihin ketjuun saavat kirjoittaa. 

Höllää sinäkin pipoa, saadaan monipuolisempi ketju.

Sivusta:

Luuletko että seksiosiossa on ns monipuolista kirjoittelua? En tiedä, kun en ole käynyt.

Otaksun, ettei siellä tarinoida paahtoleivästä ja narsisseista, päivän ruokaresepteistä yms

Siksipä juuri on nuo omat osiot.

Besserwisser vauhdissa.