Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (13115)

Vierailija
13101/13115 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokos Suoma pia synnyttääp?

Kuulin kyliltä juttua, että Suoma olis yrittäny juoda lipeää, mutta äiteensä olis kerennyt hätiin. Ny sitä vahditaan ettei tee ittelleen mitää. Rippikoulussa viime suvena opetettin   ,että se on synti sekin, jos ittensä vie tuonelaan. Ja vauvan kans. Mun vieressä Suoma sillon kuunteli.

Väkisin pielly ja pahaa tehny on herraspoika, mutta minkäs niille voi. Aatu on sanonu, jotta hän pitää huolen  Suomasta ja lapsestaki mutta herranketaletta ei haluu nähdäkään. 

Aatun puheesta on tottumattoman vaikea saada selvää, kun kitalaki on halki ja suu väärä. Niin oli isälläänki, mutta kova työmies oli. Aatu on nauranukki, että eipä tartte lapsen joutua kärsimään suuvaivasta, kun ei oo periny hältä sitä. Onhan se Aatu jo kohta neljänkymmenen, muttei oo kelleään kelvannu. Ei maar, mun pitää joutua navettaan. 

Eikö se Suoma Väinön kanssa kolmesti jo kuulutukset hakena, nytkö se riiaaki Aatua? Taitaa ollaki tuulela käypä. Näinkö sitä paljoakaa heinälattoon pit houkutella? Kyllä on herkiss likkalapsen maine, kuka tohtii ennää arvella penskan panijjaa? No kylhä sen ulkinäöst tunnistaap, tokkopa sille vahingoks käi siit lipeäst?

Vierailija
13102/13115 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli mukavia kirjoittajia, sääli kivaa ketjua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13103/13115 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö on häirikön kaava edennyt roisiin asti, on kyllä ihme hyypiö.

Pissajutut ym ilmoitettu asiattomiksi.

Vierailija
13104/13115 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö on häirikön kaava edennyt roisiin asti, on kyllä ihme hyypiö.

Tulin vasta ketjuun, onko haukuttu, poistettu jo, nyt sit rivot?

Vierailija
13105/13115 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Kulttuuricoctailissa ollut Pirkko Saision kirja Stalinista on nimeltään Suliko.

Suliko on etunimi, mutta tarkoittaa myös sielua. Se oli Stalinin suosikkilaulu, jota esitettiin paljon. 

Stalin oli Saision mukaan alkujaan idealisti, joka halusi rakentaa parempaa maailmaa. Väliin tuli nälänhätä, ja Lenin antoi hänelle määräyksen hankkia Moskovaan viljaa keinolla millä hyvänsä. Niitä, jotka piilotteli viljavarastojaan, tapettiin sumeilematta, mutta Moskova sai viljansa.  Miltähän paremman maailman rakentajasta tuntui? Ei hyvältä, mutta homma oli hoidettava. Ilman vahinkoa hän ei siitä selvinnyt. Mihin vahinko osui, voi päätellä siitä, mitä laulua hän vaati soittamaan ja laulamaan. Se oli hänelle tärkeä koko loppuelämän. Tulee mieleen Wellesin elokuva Rosebud tai ne arneijan upseerit, jotka yrittivät pelastaa poikansa kolmannessa valtakunnassa kumartelemalla sen johtajaa. Syyllisyys on moniulotteinen käsitys.

Vierailija
13106/13115 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle miehistä anaaliseksi on todella tärkeä osa monipuolista seksiä ja voivat kyllästyä pelkkään vaginaan. Nainen taas voi kyllästyä siihen jatkuvaan anaalin pyytämiseen.

Jonkinlainen kompromissi täytyisi saada aikaiseksi, esim vaikka kerran viikossa maksimissaan anaalia.

Vierailija
13107/13115 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Kulttuuricoctailissa ollut Pirkko Saision kirja Stalinista on nimeltään Suliko.

Suliko on etunimi, mutta tarkoittaa myös sielua. Se oli Stalinin suosikkilaulu, jota esitettiin paljon. 

Stalin oli Saision mukaan alkujaan idealisti, joka halusi rakentaa parempaa maailmaa. Väliin tuli nälänhätä, ja Lenin antoi hänelle määräyksen hankkia Moskovaan viljaa keinolla millä hyvänsä. Niitä, jotka piilotteli viljavarastojaan, tapettiin sumeilematta, mutta Moskova sai viljansa.  Miltähän paremman maailman rakentajasta tuntui? Ei hyvältä, mutta homma oli hoidettava. Ilman vahinkoa hän ei siitä selvinnyt. Mihin vahinko osui, voi päätellä siitä, mitä laulua hän vaati soittamaan ja laulamaan. Se oli hänelle tärkeä koko loppuelämän. Tulee mieleen Wellesin elokuva Rosebud tai ne arneijan upseerit, jotka yrittivät pelastaa poikansa kolmannessa valtakunnassa kumartelemalla sen johtajaa. Syyllisyys on moniulotteinen käsitys.

Pirkko Saisio on äijä

Vierailija
13108/13115 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jänskäpänskä juttu.

Doris on aamusta iltaan 

puheissanne. 🤔 Aina jos

pistäydyn täällä sen 

napakan 3 min ajan, 

Dee jumittaa ja pysyy

puheissanne, ma-su. Onko

kyseessä n+n salaihastus?

Vai kova fanitus? Outoa,

kun en silti ole eläessäni 

vielä kertaakaan nähnyt

itse Hartolan velanaista

missään kirjoittavan. 

Onko hän fiktiivinen hahmo?

Anyway ~

mä en koskaan poistata

Deehen liittyviä. Ignooraan

ne, koska ei kukaan

minua häneksi ole koskaan 

luullut eikä luule, 

ei edes tuo D-0bsessoitunut

isoäiti/äiti itse. 

Hän vain luo kontsaa ketjuun.

Ymmärrän ja näen tämän, ja

hänen kiintymyksensä Deehen

> ketjun oleellisena hahmona.

Ratkiriemukasta ehtoota, damer! 🤍

E

E piristää ketjuamme, on raikas tuulahdus luutuneisiin jankutuksiin, erilainen.

Ei nyt kauhean raikas. Sanoo, että d on täällä aina puheissa. Itse ei muusta kirjoitakaan kuin d:stä. Pistää miettimään. 

Mistä E tiesi doriksen olevan vela? Lapsettomuus tiedetään, mutta vela? E on Doris! 

Oot kyllä tyhmä.

Ruvetaanko kaikki arvostelemaan toisten älykkyyttä ja tyhmyyttä? Mullakin olisi sanottavaa, mutta hyvät käytöstavat on tähän asti estäneet. Mutta jos se on näin yleisesti hyväksytty linja, niin mikä estää?

Vierailija
13109/13115 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokos Suoma pia synnyttääp?

Kuulin kyliltä juttua, että Suoma olis yrittäny juoda lipeää, mutta äiteensä olis kerennyt hätiin. Ny sitä vahditaan ettei tee ittelleen mitää. Rippikoulussa viime suvena opetettin   ,että se on synti sekin, jos ittensä vie tuonelaan. Ja vauvan kans. Mun vieressä Suoma sillon kuunteli.

Väkisin pielly ja pahaa tehny on herraspoika, mutta minkäs niille voi. Aatu on sanonu, jotta hän pitää huolen  Suomasta ja lapsestaki mutta herranketaletta ei haluu nähdäkään. 

Aatun puheesta on tottumattoman vaikea saada selvää, kun kitalaki on halki ja suu väärä. Niin oli isälläänki, mutta kova työmies oli. Aatu on nauranukki, että eipä tartte lapsen joutua kärsimään suuvaivasta, kun ei oo periny hältä sitä. Onhan se Aatu jo kohta neljänkymmenen, muttei oo kelleään kelvannu. Ei maar, mun pitää joutua navettaan. 

Eikö se Suoma Väinön kanssa kolmesti jo kuulutukset hakena, nytkö se riiaaki Aatua? Taitaa ollaki tuulela käypä. Näinkö sitä paljoakaa heinälattoon pit houkutella? Kyllä on herkiss likkalapsen maine, kuka tohtii ennää arvella penskan panijjaa? No kylhä sen ulkinäöst tunnistaap, tokkopa sille vahingoks käi siit lipeäst?

Se on Adolf Väinö. Sanotaan milloin Aatuksi milloin Väinöksi. Isänä mukaan sai nimen Väinö. Sama huulihalkiomies se kumminkin on. Se on poikamies tähän asti ollu. Nyt lykästi, kun saa Suoman.

Vierailija
13110/13115 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle miehistä anaaliseksi on todella tärkeä osa monipuolista seksiä ja voivat kyllästyä pelkkään vaginaan. Nainen taas voi kyllästyä siihen jatkuvaan anaalin pyytämiseen.

Jonkinlainen kompromissi täytyisi saada aikaiseksi, esim vaikka kerran viikossa maksimissaan anaalia.

Kyllä se on vain kultuurin opettama "tarve" miehille. Ei tarvitse mennä kovin montaa vuosikymmentä taaksepäin kun anaali on melkoinen erikoisuus eikä juuri kukaan normimies ajatellut sitä tarvitsevansa hyvän seksielämään. Ja se oli vielä aikaa jolloin ihmiset harrastivat keskimäärin enemmän seksiä kuin nykypolvet.

En siis sano että anaalissa olisi mitään pahaa jos molemmat sitä haluavat mutta se että se olisi jotenkin pakollista jotta seksiin ei kyllästy on kyllä aika lailla liioiteltua.

Vierailija
13111/13115 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on vain kultuurin opettama "tarve" miehille. Ei tarvitse mennä kovin montaa vuosikymmentä taaksepäin kun anaali on melkoinen erikoisuus eikä juuri kukaan normimies ajatellut sitä tarvitsevansa hyvän seksielämään. Ja se oli vielä aikaa jolloin ihmiset harrastivat keskimäärin enemmän seksiä kuin nykypolvet.

En siis sano että anaalissa olisi mitään pahaa jos molemmat sitä haluavat mutta se että se olisi jotenkin pakollista jotta seksiin ei kyllästy on kyllä aika lailla liioiteltua.

Anaaliseksin vaatiminen on naisen alistamista. Eipä tarvitse ihmetellä seksimäärien vähenemistä kun miehen seksi on naisen loukkaamista. Miksi ihmeessä nainen haluaisi sellaista? Miehet pilaa seksinkin.

Vierailija
13112/13115 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jänskäpänskä juttu.

Doris on aamusta iltaan 

puheissanne. 🤔 Aina jos

pistäydyn täällä sen 

napakan 3 min ajan, 

Dee jumittaa ja pysyy

puheissanne, ma-su. Onko

Vai kova fanitus? Outoa,

vielä kertaakaan nähnyt

itse Hartolan velanaista

missään kirjoittavan. 

Anyway ~

mä en koskaan poistata

ne, koska ei kukaan

luullut eikä luule, 

isoäiti/äiti itse. 

E

Ei nyt kauhean raikas. Sanoo, että d on täällä aina puheissa. Itse ei muusta kirjoitakaan kuin d:stä. Pistää miettimään. 

Mistä E tiesi doriksen olevan vela? Lapsettomuus tiedetään, mutta vela? E on Doris! 

Oot kyllä tyhmä.

Tyhmä on Doris, joka ei osaa edes valehdella 😂

Vierailija
13113/13115 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anaaliseksin vaatiminen on naisen alistamista. Eipä tarvitse ihmetellä seksimäärien vähenemistä kun miehen seksi on naisen loukkaamista. Miksi ihmeessä nainen haluaisi sellaista? Miehet pilaa seksinkin.

Olen ollut naimisissa naisen kanssa, joka pystyi saamaan klitorista koskettamatta orgasmin ratsastamalla anaaliseksin aikana. Olen myös ollut naimisissa naisen kanssa, jonka mielestä anaaliseksin ajatuskin oli kammottava. Kummankin kanssa oli hyvää seksiä.

Suorana vastauksena kysymykseesi: nainen haluaa anaaliseksiä, jos kokee sen seksuaalisesti kiihottavaksi. Kaikki naiset eivät koe anaaliseksiä seksuaalisesti kiihottavana, joidenkin mielestä se on jopa mukavampaa kuin vaginaaliseksi.

Oliko muuta kysyttävää?

Vierailija
13114/13115 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina Knihtilä (Stalin) mursi kyynärpäänsä. Näytöksissä kantoside.

Vierailija
13115/13115 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jänskäpänskä juttu.

Doris on aamusta iltaan 

puheissanne. 🤔 Aina jos

pistäydyn täällä sen 

napakan 3 min ajan, 

Dee jumittaa ja pysyy

puheissanne, ma-su. Onko

Vai kova fanitus? Outoa,

vielä kertaakaan nähnyt

itse Hartolan velanaista

missään kirjoittavan. 

Anyway ~

mä en koskaan poistata

ne, koska ei kukaan

luullut eikä luule, 

isoäiti/äiti itse. 

E

Oot kyllä tyhmä.

Ruvetaanko kaikki arvostelemaan toisten älykkyyttä ja tyhmyyttä? Mullakin olisi sanottavaa, mutta hyvät käytöstavat on tähän asti estäneet. Mutta jos se on näin yleisesti hyväksytty linja, niin mikä estää?

Sivusta mainitsen: Tyhmää käytöstä on väittää noin joka toista viestijää samaksi kirjoittajaksi. Se nyt on vaan tyhmää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi