Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä kuva sen todistaa että naiset rupsahtaa vanhetessa ja miehet vain paranee kuin viini vanhetessa

Vierailija
17.09.2024 |

Tämä sen todistaa. Naiset rupsahtaa ja miehet säilyy komeina.

https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/458512262_8903551231…

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, kun yhtä komeita miehiä on vain 1 miljoonasta?

Vierailija
2/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava tosiasia. Kun nainen tulee tiettyy ikään, niin testosteroni ottaa vallan ja eihän se miehistyminen voi olla naiselle eduksi.  Jotkut naiset sittwn vielä oikein odottaa, että vaihdevuoret alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D 

Pettämätöntä logiikkaa taas. Usko tai älä, maailmassa on aika paljon ihmisiä ja aivan varmasti löytyy jokaista mielipidettä tukevia kuvia kun tarpeeksi kaivelee.

Ja jos tuo keskimmäisenä oleva pyöreänaamainen möhkö on nyt käsitys jotenkin ylitsevertaisen komeasti miehestä, niin "makuja on monia sano koira kun pallejaan nuoli"..

Vierailija
4/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset mummoutuu mutta miehet säilyy komeina pitkään.

Vierailija
5/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy siihen, että naiset ovat hedelmällisiä vain rajatun ajan, kun taas miehet voivat siittää lapsia vielä vanhanakin.

Vierailija
6/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, kun yhtä komeita miehiä on vain 1 miljoonasta?

Yhtä komeita kierosilmiä? Ei ole edes erikoisen näköinen. En ymmärrä kuinka naiset pitävät tätä niin hyvännäköisenä, yksi miljoonasta? 🤣

Vierailija
7/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tosiasia. Kun nainen tulee tiettyy ikään, niin testosteroni ottaa vallan ja eihän se miehistyminen voi olla naiselle eduksi.  Jotkut naiset sittwn vielä oikein odottaa, että vaihdevuoret alkaa.

Miehillehän ei tule vaihdevuoria ollenkaan.

Vierailija
8/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iteasiassa näin miehenä sanon että tuo oikeanpuoleinen nainen olisi hyvinkin kaunis jos tiputtaisi vain vähän painoa.

Vierailija
9/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa kuva omasta naamastas niin verrataan 😂

Vierailija
10/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, keskimäärin. Olen reippaasti kolmekymppinen mies ja vieläkin jopa teinitytöt pyörivät ympärillä. En olisi nuorempana tällaista kyllä osannut odottaa. 

Vierailija
11/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iteasiassa näin miehenä sanon että tuo oikeanpuoleinen nainen olisi hyvinkin kaunis jos tiputtaisi vain vähän painoa.

Annappa ohje miten se paino tippuu? Oletko itse normaalipainoinen mies? Tiedätkö että on olemassa sairauksia jotka turvottaa ja lisää painoa? Lääkkeet myös lihottaa. 

Vierailija
12/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siirtyy sitten miehiin, kerran koet niiden olevan parempia.

Vierailija
13/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, keskimäärin. Olen reippaasti kolmekymppinen mies ja vieläkin jopa teinitytöt pyörivät ympärillä. En olisi nuorempana tällaista kyllä osannut odottaa. 

Ja sit heräsit

Vierailija
14/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet säilyttää nuorekkuuteensa pitkään ja eihän tuo ihme ole. Olemmehan jumalan kuvia ja nainen on miehen kunnia.

Vierailija
15/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annappa ohje miten se paino tippuu? Oletko itse normaalipainoinen mies? Tiedätkö että on olemassa sairauksia jotka turvottaa ja lisää painoa? Lääkkeet myös lihottaa. 

Eri, mutta paino putoaa olemalla syömättä liikaa. Ei ole rakettitiedettä. 

Vierailija
16/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit heräsit

Kauniin 18-vuotiaan vierestä. Kyllä, näin siinä usein käy. 

Vierailija
17/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo karvanaama takkutukkako on muka komea? Oksettavan näköinen, en panisi.

Vierailija
18/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet säilyttää nuorekkuuteensa pitkään ja eihän tuo ihme ole. Olemmehan jumalan kuvia ja nainen on miehen kunnia.

Mies tehty Jumalan kuvana, nainen miehen kylkiluusta. Joten ei ihme. Mies on luomakunnan kruunu, nainen tämän apuri. 

Vierailija
19/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika kyllä sinnitteli pitkään, mutta sitten tuli todella äkillinen alamäki. Ja kaikella rakkaudella, samassa alamäessä olen itse.

Vierailija
20/47 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestäen kysymyksessä on kuitenkin laiskuus ja mukavuudenhalu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän