Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (287)

Vierailija
261/287 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin oli reilusti tullut lunta. Mukava oli kolailla pihaa. Ystävällinen aura-autokuski otti tieliittymän hyvin, meille ei jäänyt siihen mitään lumivallia. Eipä ole ennen noin huomaavaista työntekijää ollut. Kumarsimme kiitokseksi.

Nyt paistaa aurinko aamullisen lumituiskun jälkeen.

Kohta eletään helmikuun viimeistä viikkoa. Kevättä kohti mennään.

Vierailija
262/287 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään lukea monenlaisia juttuja, leivonnasta tai ruokajutuista voi saada vinkkejä arkeen. Lottovoitto, jos joku on tehnyt samaa ruokaa.

Kuinka ruoka voi olla noin tärkeää? Elätkö syödäksesi vai syötkö elääksesi?  Minulle se on vain polttoainetta, välttämätön paha. On pakko syödä, paino tuppaa putoamaan liikaa. Kunpa olisi yksi tabletti, joka korvaisi koko päivän ruuat. Onneksi me mummot ja papat olemme erilaisia. Miehenikään ei pidä ruuanlaitosta eikä arvosta ruokia muuten kuin energiana. Vakka ja kansi, hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/287 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään lukea monenlaisia juttuja, leivonnasta tai ruokajutuista voi saada vinkkejä arkeen. Lottovoitto, jos joku on tehnyt samaa ruokaa.

Kuinka ruoka voi olla noin tärkeää? Elätkö syödäksesi vai syötkö elääksesi?  Minulle se on vain polttoainetta, välttämätön paha. On pakko syödä, paino tuppaa putoamaan liikaa. Kunpa olisi yksi tabletti, joka korvaisi koko päivän ruuat. Onneksi me mummot ja papat olemme erilaisia. Miehenikään ei pidä ruuanlaitosta eikä arvosta ruokia muuten kuin energiana. Vakka ja kansi, hyvä niin.

No hyvänen aika! Mitä se sinua hiertää, kun joku tykkää ruoasta ja ruoanlaitosta, leipomisesta? Tee sinä ukkosi kanssa mitä tykkäät ja anna toisten nauttia omista tekemisistään. Eikö?

Vierailija
264/287 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hyvä ruoka on elämän suuria nautintoja. Ymmärrän kyllä senkin että joillekin se on vain vatsan täytettä elossa pysymiseksi.

Itse olin lapsena huono syömään mutta aikuisiällä olen korjannut sen asian.

En kylläkään välitä kokkaamisesta mutta kaupasta saa onneksi hyvää ruokaa valmiina.

Vierailija
265/287 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika! Mitä se sinua hiertää, kun joku tykkää ruoasta ja ruoanlaitosta, leipomisesta? Tee sinä ukkosi kanssa mitä tykkäät ja anna toisten nauttia omista tekemisistään. Eikö?

Miksi sinä hyökkäät? Hän kertoi mielipiteensä ja sinä haukut häntä? Mitä varten? Täällähän ei saanut ilkeillä. Hus, kiusaaja pois! Ukoksi haukut puolisoa ja puhut ilkeästi. 

Vierailija
266/287 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä hyökkäät? Hän kertoi mielipiteensä ja sinä haukut häntä? Mitä varten? Täällähän ei saanut ilkeillä. Hus, ki

Doris ei pysty olemaan asiallisesti vieläkään? Täytyy haukkua ja ilkeillä eri mieltä oleville? Kateellinen laihalle? Monta syytä hyökkäävälle käytökselle. Hymistelyketjuun ei sovi tuollainen asenne. 

Vierailija
267/287 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmmmmm nam nam, tänään ollut monenlaista herkkuruokaa, lasagnea, hedelmäsalaattia, lättyjä, suklaata. Voi että on hyvää.

Vierailija
268/287 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mmmmmmm nam nam, tänään ollut monenlaista herkkuruokaa, lasagnea, hedelmäsalaattia, lättyjä, suklaata. Voi että on hyvää.

Meilläkin paljon herkkuja, ihan perusruokaa, se on parasta. Sämpylöitä leivoin taas ja samalla uuninlämmöllä pannukakkua.

Kertokoon kaikki omista jutuistaan arvistelematta toisten. 

Vierailija
269/287 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä hyökkäät? Hän kertoi mielipiteensä ja sinä haukut häntä? Mitä varten? Täällähän ei saanut ilkeillä. Hus, ki

Sivusta tähän: oliko tuo nätisti kirjoitettu toisen ruokajuttuun?

Vierailija
270/287 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin monta mieltä kun miestä ja naista, en juurikaan lotkauta toisten  tiuskeille korvaanikaan, niin hyvin menee omassa pikku elämässäni, hymistelen vaan eteenpäin. Ja jokaisella oikeus omaan mielipiteeseensä, vaikka olisi eri mieltä kuin minä. 

Vierailija
271/287 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista milloin olen viimeksi leiponut. Valmiiksi katselin reseptiä johonkin kakkuun johon saisin käytettyä siirappia joten aikomus on hyvä- toteutus puuttuu vielä.

Mies tykkää sillointällöin tehdä korvapuusteja.

Hyvää yötä😴

Vierailija
272/287 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä muista milloin olen viimeksi leiponut. Valmiiksi katselin reseptiä johonkin kakkuun johon saisin käytettyä siirappia joten aikomus on hyvä- toteutus puuttuu vielä.

Mies tykkää sillointällöin tehdä korvapuusteja.

Hyvää yötä😴

Hyvää yötä

Jatketaan huomenna resepteillä :)

Vierailija
273/287 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään etsin sukset esiin, vuosikausien tauon jälkeen aion kokeilla hiihtämistä. Aurinkolasit tarpee, on huikaisevan kirkasta valkealla lumella.

Ruokana nakkimunakas salaatilla. Kaakao olis poikaa hiihtolenkin jälkeen, taidan tyytyä kahviin ja voikkaleipiin.

Mitäs muilla maanantain kuulumisia?

Vierailija
274/287 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodevaatteitten tuuletus, lakanoitten vaihto.

Sänky imuroitu.

Upea ilma, kävelylle lähdettävä. Onneksi perunamuusia on vielä, seuraksi kalapihvit ja keitettyjä porkkanoita, punajuurta ja parsakaalia.

Tästäpä viikko lähtee hyvin alkuun.

Vierailija
275/287 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtänyt en ole vuosiin. Olisi kyllä mukavaa mutta jostakin syystä jäänyt. Kakkoskodin vierestä lähtee latukin ja uudehkot suksetkin siellä varastossa olisi. Laiskuutta ja saamattomuutta taitaa olla.

Vierailija
276/287 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kohra Emmerdalen, kun jäi perjantaina urheilun vuoksi näkemättä. Mietin vieläkin eilisiä L/over - juonikuvioita, tosi hienosti tehty sarja.

Vierailija
277/287 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään etsin sukset esiin, vuosikausien tauon jälkeen aion kokeilla hiihtämistä. Aurinkolasit tarpee, on huikaisevan kirkasta valkealla lumella.

Ruokana nakkimunakas salaatilla. Kaakao olis poikaa hiihtolenkin jälkeen, taidan tyytyä kahviin ja voikkaleipiin.

Mitäs muilla maanantain kuulumisia?

Puoli tuntia hiihdin, tahmea keli. Ja hiki tuli.

Vierailija
278/287 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkon tonnikalasalaatin, cashew-pähkinöitä, ananasta, kananmunaa, kurkkua, tomaattia. Maukas hunajakastike ja leipäviipale -> voila

Vierailija
279/287 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tänään vuodevaatteiden tuuletus ja lakanoiden vaihto. Pesin koneellisen pyykkiä ja kävin sauvakävelyllä. Kaunis aurinkoinen päivä, pikku pakkanen. 

Mukavaa alkuviikkoa! 

Vierailija
280/287 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas mukava lukea ihan tavallisista asioista ja askareista, tulee itsellekin rauhallinen ja levollinen olo. Uutisia olen alkanut vähän seuloa mitä luen, surua murhetta ja maailman myllerrystä riittää.

Juuri näin ajattelen minäkin. Kiva, että on joku tavallinen paikka mukaville jutuille. Kyllä nuo kaiken maailman uutiset on aika surullista kuultavaa. Isoja asioita tapahtuu, paljon ihmisiä kuolee. Lapsiakin, sodan melskeissä. Onnettomuuksia, luonnonmullistuksia, sotaa. Levottomuuksia, mielenosoituksia.

Siispä ei niistä sen enempää. Rajoitan itsekin uutisia.

Nyt kudon vauvan sukkia&lapasia, setti. Vaaleanpunaiset tein jo, menossa vaaleansiniset. Vielä vaaleanvihreät on tulossa.

Pakastekalaa, perunaa, salaattia.

Ulkoilua. Ristikkolehteä. Kirjan lukua, kesken on Heidi Köngäs: Sandra. Tavallisia juttuja.