Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (287)
Vierailija kirjoitti:
Sydämen ultrassa ei mitään hälyttävää, lääkitystä muutettiin. Jospa rytmihäiriöt helpottaisivat...
Vähän myöhemmin uusi Holter-tutkimus ja sitten "pyörää polkemaan".
Hieno suoritus yhdistetyn parivaljakolta, onnea heille hopeamitalista!
Itsellä pitkä qt - ekg 2krt/vuosi ca+na tutkitaan myös silloin... seurataan
Hieno hiihto. Vielä lätkän jännitys
Miksi ihmeessä sivulla 10 olevat laskiaisruokaviestit ovat saaneet 17-18 alapeukkua vrt. 5 yläpeukkua? Ei mitään järkeä. Todennäköisyys ei puhu sen puolesta, että täällä olisi erityisesti hernerokan vastustajia. Joku täällä näitä käy ilkeyttään alapeukuttamassa, näin on. Tähän olen kyllästynyt ja tämä on mun viimeinen viesti tässä ketjussa.
Kaikki ei tykkää ruokaviesteistä. Jotkut ei tykkää seksiviesteistä. Jotkut ei tykkää elokuvista. Näin se menee. Erilaisuus kunniaan. Miksi sinä sellaisesta suutut?
Hän taitaa loukkaantua, kun hänen viestistään ei tykätäkään. Ei tykkäämistä voi vaatia, jokaisella on oikeus omaan makuun ja mielipiteeseen. Kiukuttelu on lapsellista käyttäytymistä ja herkkähipiäisyyttä, josta aikuisen olisi pitänyt oppia pois. Elämä on vaikeaa, jos ei hyväksy erilaisuutta.
En myöskään ymmärrä alapeukkuja, mutta olkoot
En niistä kummemmin piittaa.
Hopeaa yhdistetystä - hurraa
Nokisutareista:
Iltapäivälehden lööppi
Tietää onnea, jos näkee nokikolarin tai jos kättelee häntä
Ensi viikolla on täällä päin koulujen hiihtoloma vai talvilomaksiko sitä sanotaan, mutta iloitsen jo etukäteen että saan lapsenlapsia mummolaan kylään. Mietin ja suunnittelen ruokia ja mitä tehdään. Kyllä mulle on nuo lapset todellakin iso ilon aihe. Kun lähtevät, tuntuu koti omituisen hiljaiselta ja vähän ikävääkin pukkaaa. Onhan siinä touhunsa mutta, mulla aikaa kyllä sitten levätä vaikka kuinka.
Juuri töistä kotiuduttu iltavuorosta. Viikonloppu alkoi jo, koska huomenna on vapaa. Nyt sohvalla kahvia juoden televisiota ja puhelinta katsellen. Erittäin mukava hetki. Huomenna voisi tehdä päivällä jonkin pienen kaupunkikierroksen, vaikka kauppahallissa kierrellen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sivulla 10 olevat laskiaisruokaviestit ovat saaneet 17-18 alapeukkua vrt. 5 yläpeukkua? Ei mitään järkeä. Todennäköisyys ei puhu sen puolesta, että täällä olisi erityisesti hernerokan vastustajia. Joku täällä näitä käy ilkeyttään alapeukuttamassa, näin on. Tähän olen kyllästynyt ja tämä on mun viimeinen viesti tässä ketjussa.
Kaikki ei tykkää ruokaviesteistä. Jotkut ei tykkää seksiviesteistä. Jotkut ei tykkää elokuvista. Näin se menee. Erilaisuus kunniaan. Miksi sinä sellaisesta suutut?
Hän taitaa loukkaantua, kun hänen viestistään ei tykätäkään. Ei tykkäämistä voi vaatia, jokaisella on oikeus omaan makuun ja mielipiteeseen. Kiukuttelu on lapsellista käyttäytymistä ja herkkähipiäisyyttä, josta aikuisen olisi pitänyt oppia pois. Elämä on vaikeaa, jos ei hyväksy erilaisuutta.
Sivusta tähän. Minusta täällä on silti typerää painaa jotain en tykkää juttua toisten viesteihin. Jos joku esim kirjoittaa rallista mistä en itse pidä niin ei minun tarvitse silti ajatella, että painan sen en tykkää peukun siihen viestiin. Mieluummin luen viestin ja se siitä. En laita alapeukkuja kuin niihin viesteihin mitkä ikäviä jotenkin ja ilkeitä muita kohtaan tms. Muuten en edes itse ajattele, että minun on tarkoitus täällä miettiä mistä pidän ja mistä en. Eli jos jokaisen viestissä poimisin jonkin asian mistä en pidä niin sitten saisi moneen viestiin alapeukut laittaa. Ja minusta alapeukun tarkoitus ei ole se, että esim toisten tekemisten vuoksi sitä saa laittaa jos tekemisten laatu ei itseä miellytä. Minusta alapeukun tarkoitus on mieluummin esim osoittaa, että ajattelee eri lailla jostain jutusta eli sillä on itselle eri merkitys kuin se, että tarttuisin siihen, että katsos kun tuo esim kirjoitti leipomisesta. Ja miettisin, että en pidä siitä tekemisestä joten alapeukkua vaan.
Minusta alapeukun tarkoitus on toinen tässä mielessä. Jotenkin "suurempi" kuin vaan joku ihmeellinen ajatus, että alapeukuttaisin jokaisen viestin jossa esim yksikin tekeminen mistä en pidä. Ei se monista ole oeukutuksen tarkoitus täällä jos nyt tätä kaikkea innostuin miettimään. El minä tätä nyt näin vakavasti ota kuitenkaan ja sivusta tähän nyt omia ajatuksia vaan kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Puppa 👴🏻
Hard rock hallelujah 👴🏻👍👹👺👻 puppa odottaa jo innolla euroviisuja!
En minäkään alapeukuta kuin ilkeitä viestejä. Joku tekee toisin, olkoon niin.
Kaupassa oli ilokseni vielä kotimaisia omenoita, maukkaita toki.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään alapeukuta kuin ilkeitä viestejä. Joku tekee toisin, olkoon niin.
Kaupassa oli ilokseni vielä kotimaisia omenoita, maukkaita toki.
Niitä riittää vielä paljon :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta tämä
Kuka suuttuu? Alapeukut on tyhmiä!
Ilniö tekee näin
Mä en oo taas jaksanu tänäänkään muuta kuin palstailla. Elämä on ihan yksi sotku, kämppä on sotku. Opinnot eivät etene.
Yritän olla dokaamatta ja mokaamatta. Urheilu oli hyvä korvike, mutta tuntui, että hermosto meni taas ylivireystilaan. Tuntuu, että nukun paremmin, jos makaan lähes koko päivän. Outoa? Ehkä krooninen univaje ja ylikuormitus aikoinaan jätti pysyvän jäljen.
Kun hymistellään niin ollaan samaa mieltä? Vai mitä on hymistely tässä tapauksessa? Voi olla aika vaikeaa julkisella keskustelupalstalla.
Ilmeisesti jotkut olettavat, että ei saa edes peukuttaa eri tavoin kuin muut. Siitä suututaan ja kysellään, miksi alapeukutti jotakin. Sitten uhkaillaan dramaattisella poistumisella. Sitä on hymistelyketju. 😂
hymistely on tyytyväistä hyrinää arjen pikku askareissa ja kun katselen kuinka lumihiutaleet kimmeltävät auringossa, siis myönteisiä asioita. Kun on hyvillä mielin, hymistely on helppoa.
Onko tämä sitten joku äänestyspaikka, jossa voidaan jokaisen viesti rankata peukuilla. Katsoa, että jestas, kun tuo mainitsi tuon ja tuon tekemisen ja minua niin inhottaa niin laitanpa alapeukun taas. Tai katsos, kun tuo mainitsi tekemisen mistä juuri Minä (tarkoituksella isolla) satun pitämään niin laitanpa yläpeukun.
Ei se kyllä itselleni peukututuksen tarkoitus. Sitten aikuiset ihmiset täällä miettivät, että joo en pidä esim leipomisesta niin laitan joka viestiin jossa se sana mainitaankin alapeukun tms. Onko sekään aikuisten ihmisten toimintaa. Ei minusta, mutta joillekin varmaan on. Ei täällä ole minusta tarkoitus rankata muiden tekemisiä tällä tavoin. Peukku on itselleni vain ns kiitos jonkun viestistä ja sellainen merkki, että mukava oli viesti lukea jne tai samaistun siihen ja toivon, vaikka kirjoittaneelle kaikkea hyvää.
Alapeukkuja laitan vaan ikäviin viesteihin, en toisten tekemistä arvostele. Näin tässä eroaa näkemykset paljon. Minulle nämä ketjut eivät ole viestiraatia varten ja en peukuta kuin jossain biisiraati ketjussa tykkäänkö biisistä vai en. Jääköön aihe osaltani tähän. Sivusta tämäkin.
Jaahas, nyt hymistellään peukuista :D Mutta tutkimusten mukaan peukun käyttö onkin lisääntynyt, varsinkin täällä pääkaupunkiseudulla :D Mun mielipide on, että ei pidä närkästyä siitä, miten muut käyttävät peukkua. Käyttipä sitä itse tai ei.
Ja kuulumisiin...ei mitään ihmeitä. Tänään vielä kymmenisen astetta pakkasta, mutta sitten lauhtuu. Mitään isompia lumisateita ei silti ole pääkaupunkiseudulle odotettavissa. Samaa tylsää arkea vaan ja mä nautin tästä tylsyydestä.
Tunnustan että syön aika usein eineksiä, vaikka eläkkeelle jäätyäni päätin että sitten on aikaa tehdä kunnollista ruokaa. Onhan toki valmisruuissakin ihan hyviä, mutta nyt olen kyllästynyt niihin ja ajattelinkin tehdä ihan tasan tavallista kotiruokaa. Miten se onkin niin työlästä yksinasuvana aloittaa ruuan tekeminen itselleen, kun oli perhe ruokittavana sitä vain touhusi porukalle evästä eteen, eikä siinä ollut ihmeempää. Nyt kun aikaa on, saan ihan ihan taistella itseni kanssa, outoa. Onhan se itsetehty makaroniloota ihan eri makuista kuin kaupan ja monta annosta muutamalla eurolla. terv. lorvimatoa vastaan taisteleva mummo
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan että syön aika usein eineksiä, vaikka eläkkeelle jäätyäni päätin että sitten on aikaa tehdä kunnollista ruokaa. Onhan toki valmisruuissakin ihan hyviä, mutta nyt olen kyllästynyt niihin ja ajattelinkin tehdä ihan tasan tavallista kotiruokaa. Miten se onkin niin työlästä yksinasuvana aloittaa ruuan tekeminen itselleen, kun oli perhe ruokittavana sitä vain touhusi porukalle evästä eteen, eikä siinä ollut ihmeempää. Nyt kun aikaa on, saan ihan ihan taistella itseni kanssa, outoa. Onhan se itsetehty makaroniloota ihan eri makuista kuin kaupan ja monta annosta muutamalla eurolla. terv. lorvimatoa vastaan taisteleva mummo
Jos yhtään lohduttaa, niin mä tilasin hetki sitten Woltin kaitta subin ja nyt odottelen sitä :D Kun olen syönyt, niin koiran kanssa päivälenkille. Tykkään kyllä ruuanlaitosta, mutta aina ei huvita kokkailla.
Sydämen ultrassa ei mitään hälyttävää, lääkitystä muutettiin. Jospa rytmihäiriöt helpottaisivat...
Vähän myöhemmin uusi Holter-tutkimus ja sitten "pyörää polkemaan".
Hieno suoritus yhdistetyn parivaljakolta, onnea heille hopeamitalista!