Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (5954)

Vierailija
241/5954 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokajuttuun jatkoa: keitin porkkanoita, punajuuria ja parsakaalia lämpimiksi kasvislisukkeiksi. On terveellistä ja hyvää.

Vierailija
242/5954 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh mikä Suomi-Kanada ottelu, taistellen hävittiin, eikä huonolle ollenkaan. Hyvä ettei pumpusta ottanut, niin oli jännät paikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/5954 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huh mikä Suomi-Kanada ottelu, taistellen hävittiin, eikä huonolle ollenkaan. Hyvä ettei pumpusta ottanut, niin oli jännät paikat.

Oli tosi jännää. Mielestäni yhtä hyviä olivat :-)

Vierailija
244/5954 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään alapeukuta kuin ilkeitä viestejä. Joku tekee toisin, olkoon niin.

Kaupassa oli ilokseni vielä kotimaisia omenoita, maukkaita toki.

Niitä riittää vielä paljon :) 

Viestejä vai onenoita?

Vierailija
245/5954 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään alapeukuta kuin ilkeitä viestejä. Joku tekee toisin, olkoon niin.

Kaupassa oli ilokseni vielä kotimaisia omenoita, maukkaita toki.

Niitä riittää vielä paljon :) 

Viestejä vai onenoita?

* omenoita

Vierailija
246/5954 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein heti aamusta keittiöaskareita.  Mustikat oli tänään lähes pääosassa, niitähän minulla riittää pakastimessa.

Tein mustikkapiirakan ja keitin miehelleni aamupuuron seuraksi mustikkakiisseliä, sekaan vähän rusinoita hänen toiveestaan.

Pari päivää sitten löysin mielenkiintoisen ruokaohjeen, sitä piti kokeilla, kun oli mielestäni vähän erikoinen ruoka-aineyhdistelmä: mustikka ja silakat.  Joten tein mustikka-silakkarullia Marttojen ohjeella.  Ihan syötäviä niistä tuli.

Leivoin myös kalkkunamuffinseja.  

Ehdin sopivasti siivota keittiössä jälkeni ennen miesten 50 km:n hiihtoa.  Sitä katsoin ja samalla kirjoitin kirjeystävälleni synttärikirjeen.

Miehenikin kotiutui kolmen jälkeen aamulla alkaneelta harrastusreissultaan.

Mukavaa lauantai-iltaa itse kullekin!

Vierailija
247/5954 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein heti aamusta keittiöaskareita.  Mustikat oli tänään lähes pääosassa, niitähän minulla riittää pakastimessa.

Tein mustikkapiirakan ja keitin miehelleni aamupuuron seuraksi mustikkakiisseliä, sekaan vähän rusinoita hänen toiveestaan.

Pari päivää sitten löysin mielenkiintoisen ruokaohjeen, sitä piti kokeilla, kun oli mielestäni vähän erikoinen ruoka-aineyhdistelmä: mustikka ja silakat.  Joten tein mustikka-silakkarullia Marttojen ohjeella.  Ihan syötäviä niistä tuli.

Leivoin myös kalkkunamuffinseja.  

Ehdin sopivasti siivota keittiössä jälkeni ennen miesten 50 km:n hiihtoa.  Sitä katsoin ja samalla kirjoitin kirjeystävälleni synttärikirjeen.

Miehenikin kotiutui kolmen jälkeen aamulla alkaneelta harrastusreissultaan.

Mukavaa lauantai-iltaa itse kullekin!

Oletpa ollut ahkera.

Minä söin eilistä ruokaa, mies paistoi makkaraa. Mustikkaa pakkasesta luonnonjugurtin sekaan.

Vierailija
248/5954 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mukava lukea ihan tavallisista asioista ja askareista, tulee itsellekin rauhallinen ja levollinen olo. Uutisia olen alkanut vähän seuloa mitä luen, surua murhetta ja maailman myllerrystä riittää.

Vierailija
249/5954 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisa kiireetön pyhäaamu. Lunta tullut reilusti, liikenteen äänet vaimenee. Radiossa soi menneiden musiikkia, pikku Nina :)

Eipä ihmeitä suunnitelmissa, kudon sukkia, lapasia myyjäisiin. Kuvioneuletta muokkaan kutoessani, eka helppo, toisessa täytyy seurara ekan ohjetta. Voi olla, että seuraan puolella korvalla naisten 50km hiihtoa, mies varmaan katsoo.

Mukavaa lepopäivää kaikille

Ai niin ruoka: curry-hunajabroileripastaa, punajuuriviipaleita

Vierailija
250/5954 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa tänä talvena sai tehdä lumitöitä ihan tosissaan ja selässä tuntuu. No laitetaan liikunnan piikkiin ja kevyttä lunta onneksi. 

Vierailija
251/5954 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen kummipojan 17v synttäreillä, oli hyvät tarjoilut, voileipäkakku, mango juustokakku, pitsaa, keksejä. Oli oikein mukavaa.

Vierailija
252/5954 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä oli satanut lunta sen verran paljon, että mieheni puhdisti pihan traktorilla.

Ystävää kylään odotellessani kirjoitin yhden kirjeen.  Kahviteltiin ja parannettiin maailmaa.

Aamupäivällä satoi lunta, nyt paistaa jo aurinko. 

Vierailija
253/5954 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään lukea monenlaisia juttuja, leivonnasta tai ruokajutuista voi saada vinkkejä arkeen. Lottovoitto, jos joku on tehnyt samaa ruokaa.

Vierailija
254/5954 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin oli reilusti tullut lunta. Mukava oli kolailla pihaa. Ystävällinen aura-autokuski otti tieliittymän hyvin, meille ei jäänyt siihen mitään lumivallia. Eipä ole ennen noin huomaavaista työntekijää ollut. Kumarsimme kiitokseksi.

Nyt paistaa aurinko aamullisen lumituiskun jälkeen.

Kohta eletään helmikuun viimeistä viikkoa. Kevättä kohti mennään.

Vierailija
255/5954 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään lukea monenlaisia juttuja, leivonnasta tai ruokajutuista voi saada vinkkejä arkeen. Lottovoitto, jos joku on tehnyt samaa ruokaa.

Kuinka ruoka voi olla noin tärkeää? Elätkö syödäksesi vai syötkö elääksesi?  Minulle se on vain polttoainetta, välttämätön paha. On pakko syödä, paino tuppaa putoamaan liikaa. Kunpa olisi yksi tabletti, joka korvaisi koko päivän ruuat. Onneksi me mummot ja papat olemme erilaisia. Miehenikään ei pidä ruuanlaitosta eikä arvosta ruokia muuten kuin energiana. Vakka ja kansi, hyvä niin.

Vierailija
256/5954 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ruoka voi olla noin tärkeää? Elätkö syödäksesi vai syötkö elääksesi?  Minulle se on vain polttoainetta, välttämätön paha. On pakko syödä, paino tuppaa putoamaan liikaa. Kunpa olisi yksi tabletti, joka korvaisi koko päivän ruuat. Onneksi me mummot ja papat olemme erilaisia. Miehenikään ei pidä ruuanlaitosta eikä arvosta ruokia muuten kuin energiana. Vakka ja kansi, hyvä niin.

No hyvänen aika! Mitä se sinua hiertää, kun joku tykkää ruoasta ja ruoanlaitosta, leipomisesta? Tee sinä ukkosi kanssa mitä tykkäät ja anna toisten nauttia omista tekemisistään. Eikö?

Vierailija
257/5954 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hyvä ruoka on elämän suuria nautintoja. Ymmärrän kyllä senkin että joillekin se on vain vatsan täytettä elossa pysymiseksi.

Itse olin lapsena huono syömään mutta aikuisiällä olen korjannut sen asian.

En kylläkään välitä kokkaamisesta mutta kaupasta saa onneksi hyvää ruokaa valmiina.

Vierailija
258/5954 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika! Mitä se sinua hiertää, kun joku tykkää ruoasta ja ruoanlaitosta, leipomisesta? Tee sinä ukkosi kanssa mitä tykkäät ja anna toisten nauttia omista tekemisistään. Eikö?

Miksi sinä hyökkäät? Hän kertoi mielipiteensä ja sinä haukut häntä? Mitä varten? Täällähän ei saanut ilkeillä. Hus, kiusaaja pois! Ukoksi haukut puolisoa ja puhut ilkeästi. 

Vierailija
259/5954 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä hyökkäät? Hän kertoi mielipiteensä ja sinä haukut häntä? Mitä varten? Täällähän ei saanut ilkeillä. Hus, ki

Doris ei pysty olemaan asiallisesti vieläkään? Täytyy haukkua ja ilkeillä eri mieltä oleville? Kateellinen laihalle? Monta syytä hyökkäävälle käytökselle. Hymistelyketjuun ei sovi tuollainen asenne. 

Vierailija
260/5954 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmmmmm nam nam, tänään ollut monenlaista herkkuruokaa, lasagnea, hedelmäsalaattia, lättyjä, suklaata. Voi että on hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän