Kiltti passiivinen mies, käskin muuttaa pois kunnes muuttuu
Mies eli omaa elämäänsä käyden töissä, harrastuksissa, salilla yms ja istui kotona yleensä työhuoneessa ovi kiinni. Työelämässä menestynyt ja urjohteinen arvostettu mies on kotona täysi lapanen.
Viettää aikaa mun kanssa ja keskustelee, mutta vain silloin kun minä teen aloitteen. Tämän jälkeen palaa omen asioiden pariin eikä edes huomaa että olen olemassa. Syö mitä ruokaa laitetaan ja lähtee lomamatkalle sinne minne minä haluan. Ostaa lahjoja ja yllättää, mutta vain kun minä olen ensin sanonut asiasta. Järjestää treffi-illan vasta kun minä olen käskenyt.
Lopulta meni hermot. Lähetin yöllä viestin että aamulla kun herää, hän on etsinyt itselleen toisen asunnon ja muuttaa sinne kunnes tilanteeseen tulee muutos. Jos ei tule muutosta, jääkööt sinne pysyvästi. Meillä ei ole lapsia
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Mies siis halusi olla kanssasi jotta sai seksiä. Yhdessä tekeminen ei yleensä miehiä kiinnosta vaan ne tekee omia juttuja ja seksiä pitäisi naisen silti antaa.
Jep ja pienimmällä mahdollisella eleellä eli ehdotus ja jos ei lämpene niin eipä sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit ovat yrittäneet parhaansa mukaan kasvattaa miehistä hiljaisia ja alistuvia lapasia, ja sen kasvatustyön satoa korjataan nyt.
Mies ei saa kyseenalaistaa naisen mielipiteitä koska se on miesselittämistä, mies ei saa vähätellä naisen tunteita koska etuoikeutetun sukupuolen tulee noudattaa väistämisvelvollisuutta sorrettuja kohtaan, eikä mies edes saa istua leveästi penkillä koska se on manspreadingia joka on yksi sorron muoto.
Onneksi tunnen monta ihanaa fiksua miestä joiden kanssa on mukava käydä keskusteluja eikä me oo mitään uhreja. Niille nämä asiat ei oo mysteeri eivätkä he uhriudu. Osaavat keskustella asiallisesti ilman miesselittämistä ne ihanat yksilöt
Älä vie penkistä yli puolta tilaa niin että toinen joutuu istumaan ahtaasti. Ei ole rakettitiedettä
Uhrin asema on naisten yksinoikeus. Tasa-arvo tarkoittaa miestenoikeuksien heikentämistä ja naistenoikeuksien parantamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit ovat yrittäneet parhaansa mukaan kasvattaa miehistä hiljaisia ja alistuvia lapasia, ja sen kasvatustyön satoa korjataan nyt.
Mies ei saa kyseenalaistaa naisen mielipiteitä koska se on miesselittämistä, mies ei saa vähätellä naisen tunteita koska etuoikeutetun sukupuolen tulee noudattaa väistämisvelvollisuutta sorrettuja kohtaan, eikä mies edes saa istua leveästi penkillä koska se on manspreadingia joka on yksi sorron muoto.
Onneksi tunnen monta ihanaa fiksua miestä joiden kanssa on mukava käydä keskusteluja eikä me oo mitään uhreja. Niille nämä asiat ei oo mysteeri eivätkä he uhriudu. Osaavat keskustella asiallisesti ilman miesselittämistä ne ihanat yksilöt
Älä vie penkistä yli puolta tilaa niin että toinen joutuu istumaan ahtaasti. Ei ole rakettitiedettäUhri
niin tarkoittaakin kunnes ne ovat tasan
>Monesti nuo miehet ulisee että yllättäen jätettiin kuin nalli kalliolle vaikka asiasta on sanottu vuosikausia hehe
Hehe itsellesi. Se vuosikausien "sanominen" on voinut johtaa siihen, että mies lähtee suhteesta mielellään, kohti uusia seikkailuja.
Toista ei voi muuttaa, itseään voi kehittää.
Jännämies saa paikan! Varmasti saat säpinää elämään.
Mies siis halusi olla kanssasi jotta sai seksiä. Yhdessä tekeminen ei yleensä miehiä kiinnosta vaan ne tekee omia juttuja ja seksiä pitäisi naisen silti antaa.