Kiltti passiivinen mies, käskin muuttaa pois kunnes muuttuu
Mies eli omaa elämäänsä käyden töissä, harrastuksissa, salilla yms ja istui kotona yleensä työhuoneessa ovi kiinni. Työelämässä menestynyt ja urjohteinen arvostettu mies on kotona täysi lapanen.
Viettää aikaa mun kanssa ja keskustelee, mutta vain silloin kun minä teen aloitteen. Tämän jälkeen palaa omen asioiden pariin eikä edes huomaa että olen olemassa. Syö mitä ruokaa laitetaan ja lähtee lomamatkalle sinne minne minä haluan. Ostaa lahjoja ja yllättää, mutta vain kun minä olen ensin sanonut asiasta. Järjestää treffi-illan vasta kun minä olen käskenyt.
Lopulta meni hermot. Lähetin yöllä viestin että aamulla kun herää, hän on etsinyt itselleen toisen asunnon ja muuttaa sinne kunnes tilanteeseen tulee muutos. Jos ei tule muutosta, jääkööt sinne pysyvästi. Meillä ei ole lapsia
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa: ja aamulla kun heräsin, oli hän etsinyt itselleen väliaikaisen asunnon ja sinne meni.
Minunkin mies käyttäytyi kun ei välittäisi pskaakaan minusta. En halunnut läheisyyttä, vastasi vaan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa: ja aamulla kun heräsin, oli hän etsinyt itselleen väliaikaisen asunnon ja sinne meni.
Minunkin mies käyttäytyi kun ei välittäisi pskaakaan minusta. En halunnut läheisyyttä, vastasi vaan ok.
Oletteko eronneet vai onko asiaan saatu ratkaisu?
Monesti nuo miehet ulisee että yllättäen jätettiin kuin nalli kalliolle vaikka asiasta on sanottu vuosikausia hehe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti nuo miehet ulisee että yllättäen jätettiin kuin nalli kalliolle vaikka asiasta on sanottu vuosikausia hehe
Jätin sen monta kertaa. Lopullisessa erossa laitoin estot. Ei yllättäisi jos kokisi sen silti tulleen puskista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet puolestaan alkavat ulista ja vinkua, että "eikä me voitais" :(. Nekin on sika ärsyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä, että olisit halunnut, että hän olisi vastannut? :D
Sinä kieltäydyit. Hän kunnioitti sitä. Kaikki siis hyvin.
Et sitten voinut kasvotusten asiaa sanoa vaan laitoi lapsellisesti viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti nuo miehet ulisee että yllättäen jätettiin kuin nalli kalliolle vaikka asiasta on sanottu vuosikausia heheJätin sen monta kertaa. Lopullisessa erossa laitoin estot. Ei yllättäisi jos kokisi sen silti tulleen puskista.
Luultavasti kokee. Itsellä molemmat eksät valittaneet yhteisille kavereille ja uusille kumppanille mikä psykopaatti olin kun jätin ilman mitään varoitusta :D
Ja tää on käsittääkseni tosi yleinen ilmiö. Onko miehet kasvatettu niin ettei naisen sanomisia tarvi ottaa vakavasti tai painaa mieleen? Vai mistä johtuu
En tiedä, kysyä vaikka miten voit?
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut lapsellisesti herättää keskellä yötä tietenkin. Mutta valitsin vaihtoehdon missä herään aamulla ja asia on hoidettu. Kätevää
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta jos kasvokkain keskustellessa ei mene perille niin ei mene!? Vai olisiko minun pitänyt kasvokkain vasaralla takoa tieto sen päähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta: ei oo kaikki hyvin. Jos toinen ei osaa, halua tai viitsi vietellä tai hurmata kumppaniaan koskaan, on se minusta paha ongelma parisuhteessa.
Olemalla tyypillinen jäärä/raivopää totutat miehesi siihen että ei enää jaksa ilmaista omaa tahtoaan eli ei pidä riitelystä raivohullun kanssa.
Siitä se lapanen.
''sivusta: ei oo kaikki hyvin. Jos toinen ei osaa, halua tai viitsi vietellä tai hurmata kumppaniaan koskaan, on se minusta paha ongelma parisuhteessa.''
Kuulostat aika rasittavalta kumppanilta ja riippakiveltä, jos aina pitää suorittaa jotkut ihmeelliset viettelyseremoniat ja hurmaustanssit ensin.
Vierailija kirjoitti:
Olemalla tyypillinen jäärä/raivopää totutat miehesi siihen että ei enää jaksa ilmaista omaa tahtoaan eli ei pidä riitelystä raivohullun kanssa.
Siitä se lapanen.
Jos naisella on omat mielipiteet niin en enää puhu sille vaan piileksin työhuoneessa. :(
Oiskohan kuitenkin kannattanut jotenkin ilmaista mikä on vialla.
Mies ressu on varmaan ihan kujalla.
Oon hyvin varma, että vuoden päästä kadut kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua ottaa enempää torjutuksi tulemisen riskiä kuin tuo. Jos pistäisi itseään likoon, esim ostaa kukkia ja laittaa illallisen, on tuon jälkeen torjutuksi tuleminen liikaa miehen herkälle egolle.
Viettely jätetään siis tasolle kuiva ehdotus ja jos vastaus on ei niin laitetaan tv päälle ja aletaan miettiä muita juttuja.
Ei viitsitä antaa kumppanille hurmatuksi tulemisen kokemusta koska palkinto (seksi) ei ole taattua ja vaivannäkö nähdään miehen mielestä turhana.
Vierailija kirjoitti:
''sivusta: ei oo kaikki hyvin. Jos toinen ei osaa, halua tai viitsi vietellä tai hurmata kumppaniaan koskaan, on se minusta paha ongelma parisuhteessa.''
Kuulostat aika rasittavalta kumppanilta ja riippakiveltä, jos aina pitää suorittaa jotkut ihmeelliset viettelyseremoniat ja hurmaustanssit ensin.
Voi voi sitten varmaan käännytään oman kämmenen puoleen tai muutetaan pois. Naisen velvollisuus ei ole toimia minään automaattina josta nappia painamalla saadaan toiminnot käyttöön.
Jos omalle puolisolleen ei tee mieli esim kuiskutella korvaan tuhmia tai flirttailla, niin hei hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua ottaa enempää torjutuksi tulemisen riskiä kuin tuo. Jos pistäisi itseään likoon, esim ostaa kukkia ja laittaa illallisen, on tuon jälkeen torjutuksi tuleminen liikaa miehen herkälle egolle.
Viettely jätetään siis tasolle kuiva ehdotus ja jos vastaus on ei niin laitetaan tv päälle ja aletaan miettiä muita juttuja.
Ei viitsitä antaa kumppanille hurmatuksi tulemisen kokemusta koska palkinto (seksi) ei ole taattua ja vaivannäkö nähdään miehen mielestä turhana.
Entä naisen riski olla pelkkä patja miehelle?