Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltti passiivinen mies, käskin muuttaa pois kunnes muuttuu

Vierailija
31.01.2026 |

Mies eli omaa elämäänsä käyden töissä, harrastuksissa, salilla yms ja istui kotona yleensä työhuoneessa ovi kiinni. Työelämässä menestynyt ja urjohteinen arvostettu mies on kotona täysi lapanen.

Viettää aikaa mun kanssa ja keskustelee, mutta vain silloin kun minä teen aloitteen. Tämän jälkeen palaa omen asioiden pariin eikä edes huomaa että olen olemassa. Syö mitä ruokaa laitetaan ja lähtee lomamatkalle sinne minne minä haluan. Ostaa lahjoja ja yllättää, mutta vain kun minä olen ensin sanonut asiasta. Järjestää treffi-illan vasta kun minä olen käskenyt.

Lopulta meni hermot. Lähetin yöllä viestin että aamulla kun herää, hän on etsinyt itselleen toisen asunnon ja muuttaa sinne kunnes tilanteeseen tulee muutos. Jos ei tule muutosta, jääkööt sinne pysyvästi. Meillä ei ole lapsia

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ravaa baareissa ja viihtyy kotona myös työnsä hoitaen. Hän viettää aikaa naisen kanssa, keskustelee ja järkkää yllätyksiä.

Ilmeisesti pitää huolta itsestään, ei juo kaljaa eikä ole ilkeä ja kuuntelee vielä naisen toiveita.

Onpa joo. Kamala mies!!!

Vierailija
22/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan kuitenkin kannattanut jotenkin ilmaista mikä on vialla.

Mies ressu on varmaan ihan kujalla.

Oon hyvin varma, että vuoden päästä kadut kovasti.

Olet ainoa joka ei ymmärtänyt että tähän kuvioon kuuluu aina vuosien sanominen ja tyhjät lupaukset että muututaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

''sivusta: ei oo kaikki hyvin. Jos toinen ei osaa, halua tai viitsi vietellä tai hurmata kumppaniaan koskaan, on se minusta paha ongelma parisuhteessa.''

Kuulostat aika rasittavalta kumppanilta ja riippakiveltä, jos aina pitää suorittaa jotkut ihmeelliset viettelyseremoniat ja hurmaustanssit ensin.

Voi voi sitten varmaan käännytään oman kämmenen puoleen tai muutetaan pois. Naisen velvollisuus ei ole toimia minään automaattina josta nappia painamalla saadaan toiminnot käyttöön.

Jos omalle puolisolleen ei tee mieli esim kuiskutella korvaan tuhmia tai flirttailla, niin hei hei.

Veikkaan, että useimmat miehet olisivat mieluummin oman käden kanssaan kuin sinun kanssasi. Miehen velvollisuus ei ole toimia naisen emotionaalisena nyrkkeilysäkkinä johon hän voi purkaa kaiken pahan olonsa. 

Vierailija
24/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan kuitenkin kannattanut jotenkin ilmaista mikä on vialla.

Mies ressu on varmaan ihan kujalla.

Oon hyvin varma, että vuoden päästä kadut kovasti.

Olet ainoa joka ei ymmärtänyt että tähän kuvioon kuuluu aina vuosien sanominen ja tyhjät lupaukset että muututaan.

Missä vaiheessa AP sanoo miehen tehneen tyhjiä lupauksia? Tai että AP on yrittänyt puhua asioista?

Vierailija
25/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ravaa baareissa ja viihtyy kotona myös työnsä hoitaen. Hän viettää aikaa naisen kanssa, keskustelee ja järkkää yllätyksiä.

Ilmeisesti pitää huolta itsestään, ei juo kaljaa eikä ole ilkeä ja kuuntelee vielä naisen toiveita.

Onpa joo. Kamala mies!!!

No varmaan sulle sitten hyvin tienaava ja salilla käyvä mies ilman mitään sisältöä riittää. Kaikille ei riitä. Jotkut haluaa kumppaniksi tasavertaisen aikuisen joka tuo pöytään oman itsensä, toteuttaa parisuhdetta omalta osaltaan ja antaa välillä toisen olla vietävänä.

Kokeilepa 10v niin tiedät miltä tuntuu olla syvästi yksinäinen parisuhteessa

Vierailija
26/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit ovat yrittäneet parhaansa mukaan kasvattaa miehistä hiljaisia ja alistuvia lapasia, ja sen kasvatustyön satoa korjataan nyt. 

Mies ei saa kyseenalaistaa naisen mielipiteitä koska se on miesselittämistä, mies ei saa vähätellä naisen tunteita koska etuoikeutetun sukupuolen tulee noudattaa väistämisvelvollisuutta sorrettuja kohtaan, eikä mies edes saa istua leveästi penkillä koska se on manspreadingia joka on yksi sorron muoto.

Vierailija
27/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

''sivusta: ei oo kaikki hyvin. Jos toinen ei osaa, halua tai viitsi vietellä tai hurmata kumppaniaan koskaan, on se minusta paha ongelma parisuhteessa.''

Kuulostat aika rasittavalta kumppanilta ja riippakiveltä, jos aina pitää suorittaa jotkut ihmeelliset viettelyseremoniat ja hurmaustanssit ensin.

Voi voi sitten varmaan käännytään oman kämmenen puoleen tai muutetaan pois. Naisen velvollisuus ei ole toimia minään automaattina josta nappia painamalla saadaan toiminnot käyttöön.

Jos omalle puolisolleen ei tee mieli esim kuiskutella korvaan tuhmia tai flirttailla, niin hei hei.

Veikkaan, että useimmat miehet olisivat mieluummin oman käden kanssaan kuin sinun kanssasi. Miehen velvollisuus ei ole toimia naisen emotionaalisena nyrkkeilysäkkinä johon hän voi purkaa kaiken pahan olonsa. 

Jos mies kokee että puolisonsa liehittely on riistoa ja emotionaalista pahoinpitelyä, pahan olon oksennusämpäri niin sääliksi käy jopa sitä kättä :D

Vierailija
28/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva tarina, marjatta

Vierailija
29/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä huomionkipeitä eläimiä

Vierailija
30/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Jos mies kokee että puolisonsa liehittely on riistoa ja emotionaalista pahoinpitelyä, pahan olon oksennusämpäri niin sääliksi käy jopa sitä kättä :D''

No jos kaikki kanssakäymiset sinun kanssasi seuraavat tätä samaa vuokaaviota niin se todellakin on emotionaalista pahoinpitelyä ja henkistä väkivaltaa. En yhtään ihmettele, että olet yksin.

Vierailija
31/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministit ovat yrittäneet parhaansa mukaan kasvattaa miehistä hiljaisia ja alistuvia lapasia, ja sen kasvatustyön satoa korjataan nyt. 

Mies ei saa kyseenalaistaa naisen mielipiteitä koska se on miesselittämistä, mies ei saa vähätellä naisen tunteita koska etuoikeutetun sukupuolen tulee noudattaa väistämisvelvollisuutta sorrettuja kohtaan, eikä mies edes saa istua leveästi penkillä koska se on manspreadingia joka on yksi sorron muoto.

Onneksi tunnen monta ihanaa fiksua miestä joiden kanssa on mukava käydä keskusteluja eikä me oo mitään uhreja. Niille nämä asiat ei oo mysteeri eivätkä he uhriudu. Osaavat keskustella asiallisesti ilman miesselittämistä ne ihanat yksilöt

Älä vie penkistä yli puolta tilaa niin että toinen joutuu istumaan ahtaasti. Ei ole rakettitiedettä 

Vierailija
32/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten voinut kasvotusten asiaa sanoa vaan laitoi lapsellisesti viestin. 

Olisin voinut lapsellisesti herättää keskellä yötä tietenkin. Mutta valitsin vaihtoehdon missä herään aamulla ja asia on hoidettu. Kätevää 

Olet kyllä itsekin täysin idiootti. Olisit ottanut asian puheeksi kun mies on hereillä vi tun ääliö! Tällaiset asiat puhutaan kasvotusten eikä laiteta viestillä! Joo olihan se sulle kätevää. Stnan itsekeskeinen paska. 

Vierailija
33/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Jos mies kokee että puolisonsa liehittely on riistoa ja emotionaalista pahoinpitelyä, pahan olon oksennusämpäri niin sääliksi käy jopa sitä kättä :D''

No jos kaikki kanssakäymiset sinun kanssasi seuraavat tätä samaa vuokaaviota niin se todellakin on emotionaalista pahoinpitelyä ja henkistä väkivaltaa. En yhtään ihmettele, että olet yksin.

Koetko tulleesi nyt henkisesti pahoinpidellyksi? :D Et ilmeisesti itse osaa olla yksin kun pysyt tässä kanssakäymisessä pahoittamassa mielesi etkä esim keitä kupposta teetä ja keksi mielekkäämpää ajateltavaa.

Tiedätkö sen meemin missä mies pyöräilee ja laittaa itse kapulan omien pinnojensa väliin, kaatuu pientareelle ja jää sinne itkemään kun kävi niin pahasti? :D

Vierailija
34/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetko tulleesi nyt henkisesti pahoinpidellyksi? :D Et ilmeisesti itse osaa olla yksin kun pysyt tässä kanssakäymisessä pahoittamassa mielesi etkä esim keitä kupposta teetä ja keksi mielekkäämpää ajateltavaa.

Tiedätkö sen meemin missä mies pyöräilee ja laittaa itse kapulan omien pinnojensa väliin, kaatuu pientareelle ja jää sinne itkemään kun kävi niin pahasti? :D

Vastataan nyt vielä trollille. Sinä et ole koskaan edes ollut missään vakavassa suhteessa ja sen huomaa. En ole pahoittanut mieltäni, koska sen voi tehdä minulle vain läheiset ihmiset. Sinä et lukeudu heihin, joten se mitä ajattelet tai kirjoitat ei loppupelissä vaikuta omaan päivääni millään tavalla. Nauti viikonlopustasi :)

Vierailija
35/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten voinut kasvotusten asiaa sanoa vaan laitoi lapsellisesti viestin. 

Olisin voinut lapsellisesti herättää keskellä yötä tietenkin. Mutta valitsin vaihtoehdon missä herään aamulla ja asia on hoidettu. Kätevää 

Olet kyllä itsekin täysin idiootti. Olisit ottanut asian puheeksi kun mies on hereillä vi tun ääliö! Tällaiset asiat puhutaan kasvotusten eikä laiteta viestillä! Joo olihan se sulle kätevää. Stnan itsekeskeinen paska. 

Luultavasti asiaa ei otettu koskaan esiin vaan hyvälle miehelle rakastavasta toimivassa suhteessa laitettiin viestiä aivan huvin ja urheilun vuoksi. Siinäpä kärsikööt 

Hengitä syvään ja käypä mittauttamassa verenpaineet

Vierailija
36/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastataan nyt vielä trollille. Sinä et ole koskaan edes ollut missään

Hyvä yritys hehe mutta ole hyvä ja jatka päivääsi :D

Vierailija
37/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyjämies? 

Mä en enää tuollaista katselis. Olen ollut ton omani kanssa 10 vuotta, edelleen katsoo mua pilke silmäkulmassa ja flirttailee. Kipinä pysyy elossa. Jos se kuolee, ei ole jäljellä syytä jatkaa.

Vierailija
38/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa joo. Kamala mies!!!

Bare minimum. Sitten pitäs olla sitä mannapuuroa ja mansikkaa, että sitä voisi parisuhteeksi sanoa.

Vierailija
39/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyytyjämies? 

Mä en enää tuollaista katselis. Olen ollut ton omani kanssa 10 vuotta, edelleen katsoo mua pilke silmäkulmassa ja flirttailee. Kipinä pysyy elossa. Jos se kuolee, ei ole jäljellä syytä jatkaa.

Luultavasti. Tosin jos uralla menestyy niin joku ristiriita

Ihan kivan kuuloinen toi sun mies mutta älä hyvä ystävä ripusta omaa elämääsi ja elämänhalua toisen ihmisen varaan. Kyllä aikuisen pitäis pärjätä yksinkin

Vierailija
40/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: hengittää naisen lähellä

Mies: tämä on täydellinen parisuhde

Nainen: ööööööööööh

Nainen: haluan enemmän

Mies: ok

Nainen: mikään ei muuttunut nyt erotaan

Mies: wtf mitä minä tein väärin?????😨😥

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme