Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kaikki isonenäiset tänne keskustelemaan!

Vierailija
18.09.2024 |

Miten hemmetissä mä olen elänyt vuosia tämän nenäni kanssa enkä ole tajunnut tätä ongelmaa! Olen aina miettinyt, että olen ihan kaunis nainen, mutta jokin mättää. Miehet eivät koskaan suoraan lämpöä ulkonäölleni, vasta sitten luonteelleni. Ja en keksi mitään muuta niin isoa miinusta kuin nenäni. 

Olen nyt tutkinut kuviani ja kaikissa on se yksi ja sama ongelma: nenä. Jos peitän nenäni, niin totean vau, mä olen kaunis. Siis oikeasti todella kaunis. Silmät, huulet, kasvojen luusto. Kaikki priimaa. Mutta tämä nenäni näyttää siltä, kuin olisin nuhassa jatkuvasti tai itkenyt juuri monta tuntia putkeen ja olisin ihan turvoksissa ja tukkoinen. Se on myös usein punainen, joten saatan näyttää myös siltä, että kuppi maistuu.

Ai luoja nyt apuja ja vertaistukea. Enhän minä, tavallinen keski-ikäinen perheenäiti minnekään nenäleikkaukseen enää aio mennä, mutta kyllä tässä on karu tulevaisuus edessä, kun tämä pirun nenä vaan vuosi vuodelta kasvaa ja kasvaa. Pelkään että seuraavaksi tökkään tällä jotain silmään ohi kulkiessani.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isonenäiset miehet on kuuminta hottia - nenän koko miehellä korreloi alakerran varustuksen koon kanssa. 

Vierailija
2/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Brysselissä... T. Homppeli sukkahousut nokkineen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen isonenäinen. Hassua mutta tätä ongelmaa ei ollut lapsena eikä teininä. Koska nenä ei silloin ollut niin iso, vaan se on kasvanut vuosi vuodelta. Etenkin raskauden aikana kasvoi. Enempää lapsia en uskalla tehdä. 

Menisin heti samantien nenäleikkaukseen jos olisi varaa. Edestäpäin katsottuna nenä ei edes näytä niin pahalta, mutta sivusta se on aivan jäätävä. Kerran bussissa jotkut pikkutytöt kuiskuttelivat ja kuulin kun yksi sanoi että:"En oo koskaan nähny naisella noin isoa nenää."

Niin ahdistavaa. En tiedä miten saisin edes rahoituksen turkkiin tai Tallinnassa tehtävään leikkaukseen, minulla on nuoruudesta maksuhäiriömerkintöjä, jotka toivottavasti saan jonain päivänä vielä maksettua.

Tämä vaikuttaa ihan kaikkeen. On jäänyt pääsykokeita ja työhaastatteluja välistä, kunnen uskalla mennä. Tuntuu että kaikki tuijottaa nenääni. Jos eivät tuijota niin kuittailua ainakin saa kuulla kadulla, käytävillä yms.

Baarissa en ole käynyt yli kymmeneen vuoteen. Ylipäänsä välttelen ihmisjoukkoja ja lenkkireititkin valitsen niin, ettei tarvitse mennä läheisen yläkoulun vierestä, vaan kuljen toista kautta. 

Tuntuu että elän jatkuvasti sellaista puolielämää.

En ole tavannut muutamia lapsuudenystäviä pian 20 vuoteen. En kehtaa näyttää naamaani heille.

Vierailija
4/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kutsusta!

Vierailija
5/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se rajoittaa elämästä nauttimista niin eikun leikkaukseen siitä. Muuten pitää vaan hyväksyä asia. Toisilla on iso syntymämerkki naamassa, jotkut naiset kaljuuntuvat, joillakin tulee syyliä naamaan ja joillain on iso nenä

Vierailija
6/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se rajoittaa elämästä nauttimista niin eikun leikkaukseen siitä. Muuten pitää vaan hyväksyä asia. Toisilla on iso syntymämerkki naamassa, jotkut naiset kaljuuntuvat, joillakin tulee syyliä naamaan ja joillain on iso nenä

Menisin kyllä mutta kun ei ole sitä rahaa. T. 3

Vierailija
7/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen isonenäinen. Hassua mutta tätä ongelmaa ei ollut lapsena eikä teininä. Koska nenä ei silloin ollut niin iso, vaan se on kasvanut vuosi vuodelta. Etenkin raskauden aikana kasvoi. Enempää lapsia en uskalla tehdä. 

Menisin heti samantien nenäleikkaukseen jos olisi varaa. Edestäpäin katsottuna nenä ei edes näytä niin pahalta, mutta sivusta se on aivan jäätävä. Kerran bussissa jotkut pikkutytöt kuiskuttelivat ja kuulin kun yksi sanoi että:"En oo koskaan nähny naisella noin isoa nenää."

Niin ahdistavaa. En tiedä miten saisin edes rahoituksen turkkiin tai Tallinnassa tehtävään leikkaukseen, minulla on nuoruudesta maksuhäiriömerkintöjä, jotka toivottavasti saan jonain päivänä vielä maksettua.

Tämä vaikuttaa ihan kaikkeen. On jäänyt pääsykokeita ja työhaastatteluja välistä, kunnen uskalla mennä. Tuntuu että kaikki tuijottaa nenääni. Jos eivät tuijota niin kuittailua ainakin saa kuulla kadulla, kä

Eikös klinikoilla ole omia rahoitus mahdollisuuksia? Ei pitäisi luottotiedot vaikuttaa Turkissa otettuun "lainaan?"

Vierailija
8/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isonenäisenä miehenä voin sanoa että se tieteellinentutkimus pitää paikkansa.

Vierailija
9/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ei ole varsinaisesti kauniita ilman meikkiä tms. Miksi sinun pitäisi olla erityisen kaunis? 

Vierailija
10/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöh. Mulla on iso nenä eikä se haittaa minua yhtään. Olen keski-ikäinen ja itsetuntoni on hyvä. Sehän on vain nenä hyvänen aika. Jos alkaisi sitä korjaamaan, niin vikoja löytyy heti muualtakin. Pienet rinnat, luomet roikkuu, nasaalipoimut on isot, hampaat voisi korjata....

Kauneusihanteet on vain ihanteita, jotka aikalaiset luo, instagramissa naiset kaventaa meikillä jo valmiiksi pientä nenäänsä. Mutta so what? Minulla on hieno ja iso nenä ja olen iloinen siitä. Muistan kyllä ajan, kun peilin edessä mallailin, että "jos tästä vähän ottaisi ja tuosta ja sitten kelpaisin ja olisin kaunis". Onneksi olen päässyt yli sellaisesta vaiheesta.

Vierailija
11/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottatuo, että nenä kasvaavanhetessa ja kengän koko. Minullakin pottunokka, joka herkästi punoittaa. Kärsin myös allergiasta, joten nenän niistoa riittää. Silmät olivat nuorena kauniit, siniset ja suuret. Mutta onnettomuudessa sain vamman päähän, jolloin toisen silmän seutu vaurioitui, onneksi en sokeutunut. Tukka ohenee. Eli....Kauneus on katovaista.

Vierailija
12/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viehtynyt isonenäisistä naisista, kuumimmat MAFS Australia Claire Nomarhas ja puolalainen pikajuoksija Ewa Swoboda.

https://www.instagram.com/cforclaire_/

https://www.instagram.com/litttlerunner/

Vierailija
13/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isonenäisenä miehenä voin sanoa että se tieteellinentutkimus pitää paikkansa.

Kyllä, samaan tulokseen olen naisena päässyt empiiristen tutkimusteni perusteella. Myös nenän muoto korreloi peniksen muotoa. Tiedän naamasta kenellä on käyrä mihinkin suuntaan, kuten tiedän myös heti kenellä on minimuna ja kenellä iso. 

Mutta mitä nenä korreloi naisella? Itse olen aktiivinen ja nauttiva seksissä, mutta tuskin sentään alapään kokoon mitenkään vaikuttaa nenän koko? Ei ole tästä kokemusta, kun en naisten alapäitä ole ronklannut.

Vierailija
14/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viehtynyt isonenäisistä naisista, kuumimmat MAFS Australia Claire Nomarhas ja puolalainen pikajuoksija Ewa Swoboda.

https://www.instagram.com/cforclaire_/

https://www.instagram.com/litttlerunner/

Kauniita ovat.

Vierailija
15/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä halusin leikkauttaa nenäni toisenlaiseksi. En kai edes ajatellut, millaisen nenän olisin halunnut, kunhan se vain olisi erilainen kuin omani. Mokomiin höpötyksiin ei suhtauduttu suopeasti. 

Onnekseni mieleni muuttui muutamassa vuodessa. Opiskeluaikoinani kuulin nenästäni jopa kohteliaisuuksia, joista mieleenpainuvin oli erään nöpönenän toive siitä, että hänellä olisi samanlainen kuin minulla.

Nyt kuusikymppisenä olen oikein tyytyväinen roomalaiseen nenääni, joka oikeasti on aito karjalankannaslainen. Isommaksi sen en soisi muuttuvan, mutta siihenkin varmasti tottuu. 

Vierailija
16/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin pienemmälläkin mutta ei se mikään valtava ole ja onneksi sieraimet ovat hyvät, etteivät ole mitenkään pitkät tyyliin Matti Esko tai mikään pystynokka.

Vierailija
17/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole se iso nenä. Ajatelkaa vaikkapa Tanja Karpelaa tai Amal Alamuddinia, luuletteko etteivät nämä ole kääntäneet miesten päitä pelkällä ulkomuodollaan? Näyttäisivät itse asiassa vähemmän aistikkailta jollain pikkusievällä nenällä.

Jos vika on ap:n ulkoisessa olemuksessa, niin ensimmäinen veikkaukseni on vakava perusilme. Vähäeleiset kasvot tai karisman puute ja tapa "kantaa" itsensä voivat myös vaikuttaa siihen, miksi sieväkasvoinen nainen ei käännä päitä. 

Vierailija
18/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inariiii!!! Tule tänne neninesi.

Vierailija
19/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole se iso nenä. Ajatelkaa vaikkapa Tanja Karpelaa tai Amal Alamuddinia, luuletteko etteivät nämä ole kääntäneet miesten päitä pelkällä ulkomuodollaan? Näyttäisivät itse asiassa vähemmän aistikkailta jollain pikkusievällä nenällä.

Jos vika on ap:n ulkoisessa olemuksessa, niin ensimmäinen veikkaukseni on vakava perusilme. Vähäeleiset kasvot tai karisman puute ja tapa "kantaa" itsensä voivat myös vaikuttaa siihen, miksi sieväkasvoinen nainen ei käännä päitä. 

Ottaisin ilomielin Tanjan ja Amalin nenät. Jos nuo ovat sinusta isoja niin luultavasti järkyttyi sit jos näkisit omani. T.nro 3 viestin kirjoittaja

Vierailija
20/22 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää päivää t. Shimon Goldstein