Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltti passiivinen mies, käskin muuttaa pois kunnes muuttuu

Vierailija
31.01.2026 |

Mies eli omaa elämäänsä käyden töissä, harrastuksissa, salilla yms ja istui kotona yleensä työhuoneessa ovi kiinni. Työelämässä menestynyt ja urjohteinen arvostettu mies on kotona täysi lapanen.

Viettää aikaa mun kanssa ja keskustelee, mutta vain silloin kun minä teen aloitteen. Tämän jälkeen palaa omen asioiden pariin eikä edes huomaa että olen olemassa. Syö mitä ruokaa laitetaan ja lähtee lomamatkalle sinne minne minä haluan. Ostaa lahjoja ja yllättää, mutta vain kun minä olen ensin sanonut asiasta. Järjestää treffi-illan vasta kun minä olen käskenyt.

Lopulta meni hermot. Lähetin yöllä viestin että aamulla kun herää, hän on etsinyt itselleen toisen asunnon ja muuttaa sinne kunnes tilanteeseen tulee muutos. Jos ei tule muutosta, jääkööt sinne pysyvästi. Meillä ei ole lapsia

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ravaa baareissa ja viihtyy kotona myös työnsä hoitaen. Hän viettää aikaa naisen kanssa, keskustelee ja järkkää yllätyksiä.

Ilmeisesti pitää huolta itsestään, ei juo kaljaa eikä ole ilkeä ja kuuntelee vielä naisen toiveita.

Onpa joo. Kamala mies!!!

Bare minimum. Sitten pitäs olla sitä mannapuuroa ja mansikkaa, että sitä voisi parisuhteeksi sanoa.

Ei olla päästy vielä kovin pitkälle ajoista jolloin hyvän miehen kriteeri oli että ei lyö eikä juo. Vai ollaanko mihinkään 

Vierailija
42/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ravaa baareissa ja viihtyy kotona myös työnsä hoitaen. Hän viettää aikaa naisen kanssa, keskustelee ja järkkää yllätyksiä.

Ilmeisesti pitää huolta itsestään, ei juo kaljaa eikä ole ilkeä ja kuuntelee vielä naisen toiveita.

Onpa joo. Kamala mies!!!

No varmaan sulle sitten hyvin tienaava ja salilla käyvä mies ilman mitään sisältöä riittää. Kaikille ei riitä. Jotkut haluaa kumppaniksi tasavertaisen aikuisen joka tuo pöytään oman itsensä, toteuttaa parisuhdetta omalta osaltaan ja antaa välillä toisen olla vietävänä.

Kokeilepa 10v niin tiedät miltä tuntuu olla syvästi yksinäinen parisuhteessa

Me kuljemme yhdessä salilla, tuomme pöytään kumpikin onsn osuutemme. Tienaamme kumpikin hyvin ja välillä haluamme omaa aikaa. 

Yksinäiseksi ei ole kumpikaan tuntenut itseään. Yhdessä 26 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
44/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä huvittavaa kun jossain joku mies käyttäytyy samalla tavalla kun naiset yleisesti käyttäytyy kaikkialla niin nainen ahdistuu eikä nainen kestä sitä mutta kuitenkin samat ahdistuvat naiset on sitä mieltä että nainenhan saa käyttäytyy juuri tuolla kuvatulla tavalla eikä siinä ole mitään vikaa ja miesten pitää hyväksyä se. 

Voisitteko naiset nyt sitten vihdoin lopettaa sen tasa-arvon vaatimisen kun ette te sitä halua ettekä te sitä tasa-arvoa kestä kun ahdistutte. Se on aika sairasta vaatia tasa-arvoa ja samaan aikaa ahdistua siittä tasa-arvosta kun todellisuudessa haluaisitte epätasa-arvoa

Vierailija
45/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies: hengittää naisen lähellä

Mies: tämä on täydellinen parisuhde

Nainen: ööööööööööh

Nainen: haluan enemmän

Mies: ok

Nainen: mikään ei muuttunut nyt erotaan

Mies: wtf mitä minä tein väärin?????😨😥

Juuri näin ja jatko-osassa paljastuu millä tavalla tämä oli naisen vika ja miksi nainen ansaitsee elää yksinäisen loppuelämän 

Vierailija
46/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyytyjämies? 

Mä en enää tuollaista katselis. Olen ollut ton omani kanssa 10 vuotta, edelleen katsoo mua pilke silmäkulmassa ja flirttailee. Kipinä pysyy elossa. Jos se kuolee, ei ole jäljellä syytä jatkaa.

Luultavasti. Tosin jos uralla menestyy niin joku ristiriita

Ihan kivan kuuloinen toi sun mies mutta älä hyvä ystävä ripusta omaa elämääsi ja elämänhalua toisen ihmisen varaan. Kyllä aikuisen pitäis pärjätä yksinkin

Kuka on ripustamassa? Voi toisen onnellisuudestakin vähän vastuuta ottaa eikä esittää ettei vaikuta toisen elämään kun parisuhteessa ollaan.

Vierailija
47/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa joo. Kamala mies!!!

No varmaan sulle sitten hyvin tienaava ja salilla käyvä mies ilman mitään sisältöä riittää. Kaikille ei riitä. Jotkut haluaa kumppaniksi tasavertaisen aikuisen joka tuo pöytään oman itsensä, toteuttaa parisuhdetta omalta osaltaan ja antaa välillä toisen olla vietävänä.

Kokeilepa 10v niin tiedät miltä tuntuu olla syvästi yksinäinen parisuhteessa

Me kuljemme yhdessä salilla, tuomme pöytään kumpikin onsn osuutemme. Tienaamme kumpikin hyvin ja välillä haluamme omaa aikaa. 

Yksinäiseksi ei o

Luepa aloitus uudestaan huolellisesti niin huomaat eron teidän suhteeseen. Yksi ratkaiseva ero

Vierailija
48/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista, että nainen kyllästyy kumppaniinsa.

Vierailija
49/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa: ja aamulla kun heräsin, oli hän etsinyt itselleen väliaikaisen asunnon ja sinne meni.

Minunkin mies käyttäytyi kun ei välittäisi pskaakaan minusta. En halunnut läheisyyttä, vastasi vaan ok.

Oletteko eronneet vai onko asiaan saatu ratkaisu?

Monesti nuo miehet ulisee että yllättäen jätettiin kuin nalli kalliolle vaikka asiasta on sanottu vuosikausia hehe

Jätin sen monta kertaa. Lopullisessa erossa laitoin estot. Ei yllättäisi jos kokisi sen silti tulleen puskista.

Luultavasti kokee. Itsellä molemmat eksät valittaneet yhteisille kavereille ja uusille kumppanille mikä psykopaatti olin kun jätin ilman mitään varoitusta :D

Ja

Ehkä kannattaa nuo varoitukset uhkaavasta erosta laittaa kirjallisina. Sitten jos mies valehtelee tutuille ummet ja lammet yllätyserosta niin voi lähettää heille kopiot noista viesteistä. Että kyllä miestä on varoitettu ja moneen kertaan muttei mitään vaikuttanut.

Miehet yrittää vaan vierittää syyn erosta naisen niskoille ja teeskennellä olevansa viaton uhri.

Vierailija
50/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''sivusta: ei oo kaikki hyvin. Jos toinen ei osaa, halua tai viitsi vietellä tai hurmata kumppaniaan koskaan, on se minusta paha ongelma parisuhteessa.''

Kuulostat aika rasittavalta kumppanilta ja riippakiveltä, jos aina pitää suorittaa jotkut ihmeelliset viettelyseremoniat ja hurmaustanssit ensin.

Suurimmalla osalla palstan naisista ei ole miestä muutenkaan, joten aivan mielikuvituskeskusteluja nämä aloitukset.

Vierailija
51/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taas lopputulos kun nainen ei hyväksy miestä semmoisena kun on ja on aina ollut kun kyllähän joka nainen ajattelee että "kyllä minä saan muutettua miehen semmoiseksi kun minä haluan" samaan aikaa kuitenkin naiset itse kiljuvat että mies ei saa vaatia minua muuttumaan ja minä saan olla semmoinen kunnissa haluan eikä minun todellakaan tarvi muuttua jos en sitä itse halua. 

Olisiko mitenkään mahdollista että naiset vihdoin alkaisi toimimaan samalla tavalla itse kuin mitä mieheltä vaatii?

Vierailija
52/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyytyjämies? 

Mä en enää tuollaista katselis. Olen ollut ton omani kanssa 10 vuotta, edelleen katsoo mua pilke silmäkulmassa ja flirttailee. Kipinä pysyy elossa. Jos se kuolee, ei ole jäljellä syytä jatkaa.

Luultavasti. Tosin jos uralla menestyy niin joku ristiriita

Ihan kivan kuuloinen toi sun mies mutta älä hyvä ystävä ripusta omaa elämääsi ja elämänhalua toisen ihmisen varaan. Kyllä aikuisen pitäis pärjätä yksinkin

Kuka on ripustamassa? Voi toisen onnellisuudestakin vähän vastuuta ottaa eikä esittää ettei vaikuta toisen elämään kun parisuhteessa ollaan.

Jos miehesi kuolee niin kiipeätkö samaan hautaan? Ei ole tasapainoisen itsenäisen aikuisen ajatusmalli

Vierailija
53/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. kivirekimies. Perässä vedettävä. Ootte varmaan molemmat tyytyväisempiä erossa.

Joku sanoi, että vuoden päästä kaduttaa - mun ennusteeni on, että et vuoden päästä muista koko tyyppiä.

Vierailija
54/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

''sivusta: ei oo kaikki hyvin. Jos toinen ei osaa, halua tai viitsi vietellä tai hurmata kumppaniaan koskaan, on se minusta paha ongelma parisuhteessa.''

Kuulostat aika rasittavalta kumppanilta ja riippakiveltä, jos aina pitää suorittaa jotkut ihmeelliset viettelyseremoniat ja hurmaustanssit ensin.

Suurimmalla osalla palstan naisista ei ole miestä muutenkaan, joten aivan mielikuvituskeskusteluja nämä aloitukset.

Ennen luultiin että kaikki naiset ylipäätään haluaa miehen ja että se on jotenkin alentavaa jos ei ole miestä 

Ja nyt kun naiset ei välttämättä halua lapsia (tai jos haluaa niin sekin onnistuu itsellisesti) ja tienaa itse omat rahansa, nähdään kuinka paljon me niitä miehiä halutaan heidän itsensä vuoksi. Eipä hyvältä näytä

Vierailija
55/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on taas lopputulos kun nainen ei hyväksy miestä semmoisena kun on ja on aina ollut kun kyllähän joka nainen ajattelee että "kyllä minä saan muutettua miehen semmoiseksi kun minä haluan" samaan aikaa kuitenkin naiset itse kiljuvat että mies ei saa vaatia minua muuttumaan ja minä saan olla semmoinen kunnissa haluan eikä minun todellakaan tarvi muuttua jos en sitä itse halua. 

Olisiko mitenkään mahdollista että naiset vihdoin alkaisi toimimaan samalla tavalla itse kuin mitä mieheltä vaatii?

No miehen ei varmaan kannata luvata muuttuvansa jos ei aio muuttua vaan nostaa kytkintä. Miehet ei pätkää ilman naisia, naiset kyllä pärjää hyvin ellei paremmin ilman miehiä. Naisten markkinat.

Vierailija
56/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei onneksi ole tuollainen. Mies kyllä keksii tekemistä meille kuten kalastus. Olen alkanut tykkäämään kalastuksesta ja siinä saa samalla liikuntaa. 

Vierailija
57/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen luultiin että kaikki naiset ylipäätään haluaa miehen ja että se on jotenkin alentavaa jos ei ole miestä 

Ja nyt kun naiset ei välttämättä halua lapsia (tai jos haluaa niin sekin onnistuu itsellisesti) ja tienaa itse omat rahansa, nähdään kuinka paljon me niitä miehiä halutaan heidän itsensä vuoksi. Eipä hyvältä näytä

Olet silloin jäävi arvioimaan parisuhteeseen liittyviä keskusteluja, ja kommenttisi on korkeintaan mutuilua.

Vierailija
58/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehen ei varmaan kannata luvata muuttuvansa jos ei aio muuttua vaan nostaa kytkintä. Miehet ei pätkää ilman naisia, naiset kyllä pärjää hyvin ellei paremmin ilman miehiä. Naisten markkinat.

Seurantatutkimusten mukaan, ne jotka olivat parikymppisinä jääneet ilman parisuhteita olivat kyllä sukupuolesta riippumatta aivan yhtä masentuneita.

Vierailija
59/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja: ehkä et ollut hänen ykkösvalinta. Tai valinta ylipäätäänkään. Ehkä sinä valitsit hänet. Nyt sitten et enää valinnut. Uskon, että ette sopineet ehkä yhteen. Löydätte molemmat sopivamman.

Muuten hän olisi kyllä nähnyt vaivaa.

Vierailija
60/67 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja: ehkä et ollut hänen ykkösvalinta. Tai valinta ylipäätäänkään. Ehkä sinä valitsit hänet. Nyt sitten et enää valinnut. Uskon, että ette sopineet ehkä yhteen. Löydätte molemmat sopivamman.

Muuten hän olisi kyllä nähnyt vaivaa.

Ap tässä. Tämä on mahdollista. Olen itsekin urallani menestynyt ja vientiä riittäisi, mutta se ei aina tarkoita sitä että olisi juuri jonkin tietyn yksilön makuun. Mies itse kieltää tämän jyrkästi

Käymme pariterapiassa ja siellä on selvinnyt muitakin mahdollisia syitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän