Naiset antaa jatkuvasti pakkeja
Käyn aika paljon baareissa mutta jos yrittää lähestyä naista niin eivät suostu ees juttelee ja antavat pakkeja. Sitten kun tulee osuma netissä niin eivät sillain vastaa ja kysy mitää, eivätkä halua nähdä, itse vähän erilainen otan yhteyttä ja haluaisin nähdäkki naisen, ilmeisesti en vain nykyää kiinnosta naisia, tilanne oli erilainen vielä joskus, mutta nykyään ei, en ole mikään alinta pohjasakkia oleva mies, ei sentään, mut ilmeisesti ei vain kiinnosta naisia.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Hah, ei sun kaltanen vässykkä kehitysvammainen kärsänaama mitään uskalla tehdä. Ai lyöt turpaan? Itteäs vai? No, vähälahjaiselta.. ei kun siis totaalisesti lahjattomalta nyt ei voi muuta odottaakaan. Pitäskö sun käydä vaihtamassa ne vaipat taas?
Kärsänaama :D
Sä et Allu vaan enää kiinnosta naisia ja voit painua nyt suoli24:lle rölläämään samaa virttä :D
Allulla on tänä vuonna 41-vuotis (51-vuotis?) synttärit. Aloittanut marisemisen suomi24:llä varmaan samoihin aikoihin kuin täällä ja yhtälailla sielläkin on häneen kovasti kyllästytty jankuttamisen (liittyy aivovaurioon) takia.
Saattaisko tää tyyppi olla vammautunut jo kohdussa, esim. fasd-lapsi, joka on perinyt myös alkoholismigeenit vanhemmiltaan.
Allu nelisen vuotta sitten, kun naisille ei kelvannut hieman yksinkertainen mies:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4354933/naisille-ei-kelpaa-hieman-yksin…
"Hieman yksinkertainen" - ei ainakaan ole itsetetoisuus kohdallaan, taisi mennä aika reilusti alakanttiin tuo arvio.
Eihän nykyään juuri kukaan ole kiinnostunut toisista ihmisistä, vaan itsestään ja somettelusta. Siinä se juurisyy taitaa olla. Ihmiset ei kohtaa toisiaan ihmisinä kuten joskus ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, sä et vaan enää kiinnosta naisia koska olet vanha, juoppo, velkainen va jak ki.
En ole juoppo enkä vanha, velkaa on kaikilla nykyään.
Ei ole turhaa velkaa. Normaaleilla ihmisillä on asunto sitä asuntolainaa vastaan.
Ap:
Mä luulen, että kun nainen tajuaa että olet Allu Vauvapalastalta niin hän juoksee karkuun. Sinut on helppo tunnistaa kun tänne niin ahkerasti kirjoittelet.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että miehen pitäs olla täydellinen että kelpaa? Onko naiset sitten täydellisiä?
Minulle ainakin kelpaa vain mies joka on minulle täydellinen. Sellaisen onneksi olen löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Yrität AP liian tasokkaita upeita naisia. Suuntaa katse tavallisiin naisiin.
Allulle sopiva taso olisi ruma ja kehitysvammainen älyltään. Lisäksi juoppo ja lihava.
Samanlaiset viihtyvät toistensa seurassa.
Allu on muistaakseni pari äo-pistettä kehitysvammaisuuden rajasta, on joskus tämän kertonut. Lisäksi väkivaltainen eikä hänellä ole impulssikontrollia. Lihava, ruma ja juoppo.
Se oli huumoria :D Allun lössi on juoppojen luuserien lössi, eli sinne vaan mulkoilemaan sitä elämäntapatyötöntä Ruusaa, joka on jo jakanut kaikille jengin juopoille niin ehkä muutamalla drinksulla Allullekin. Mutta huom, Allu saa sitten samat taudit jotka on kiertäneet koko ukkoköörillä vuosia. Ne voi olla resistenttejä antibiooteille kun monta kertaa hoidettu jo.