Naiset antaa jatkuvasti pakkeja
Käyn aika paljon baareissa mutta jos yrittää lähestyä naista niin eivät suostu ees juttelee ja antavat pakkeja. Sitten kun tulee osuma netissä niin eivät sillain vastaa ja kysy mitää, eivätkä halua nähdä, itse vähän erilainen otan yhteyttä ja haluaisin nähdäkki naisen, ilmeisesti en vain nykyää kiinnosta naisia, tilanne oli erilainen vielä joskus, mutta nykyään ei, en ole mikään alinta pohjasakkia oleva mies, ei sentään, mut ilmeisesti ei vain kiinnosta naisia.
Kommentit (112)
Ei hitto mitä porukkaa täälä, säälittäviä, nauran :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Allu!
Pidä ittes luuserina!
Sä varmaa oletki luuseri ku et ees tunne minua ja haukut vaan.
Allu hei, olet kertoillut asioistasi ummet lammet. Kaikki tuntee sut. Meillä muilla ei ole muistivaikeuksia eikä lukemisen vaikeuksia.
Silti olen muuttunut enkä mitää työtön luuseri.
Et sinä ole muuttunut. Ympärysmitta voi olla levinnyt ja tukka ja hampaita lähtenyt mutta olet edelleen sama luuseri kuin v. 2016.
Sori olen kyllä ja mitä sitte jos olen lihonut ja iso kaljamaha? Ja juon alkoholia mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä autistivammainen tehtailet jatkuvasti näitä ketjuja?
tuu sanoo naaman eteen vedän kunnolla päähän?
Huomaatteko? Nyt se jo ragee. Kerroin näin käyvän kommentissani nro 35
https://www.vauva.fi/keskustelu/6374357/naiset-antaa-jatkuvasti-pakkeja…
Naiset nyt on vaa nykyää aika nirsoja, eivät katso ees päälle.
Ei mulla ole rahaa mennä maksullisiin ei mitenkää.
Olin just viikonlopun kauniin naisen luona yötä. Netissä tapasin naisen ja ollaan tapailtu jonkin aikaa jo. Teillä ei ole itseluottamusta lähestyä naisia. En meni baariin naista etsimään koska naiset ei yleensä baareissa halua tulla isketyksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta enää ku ei ihmiset ees tunne mua, mä seurustelen ja mulla on hyvä duuni ja toinen duuni ja rahaaki et pärjään kaikki hyvin.
Ja jos kerran "seurustelet", miksi helvetissä vingut ettet kelpaa naisille? Seurusteletko sä puoliväkisin koiran tai kehitysvammaisen pikkuveljesi kanssa vai mitä helvettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Allu!
Pidä ittes luuserina!
Allu hei, olet kertoillut asioistasi ummet lammet. Kaikki tuntee sut. Meillä muilla ei ole muistivaikeuksia eikä lukemisen vaikeuksia.
Et sinä ole muuttunut. Ympärysmitta voi olla levinnyt ja tukka ja hampaita lähtenyt mutta olet edelleen sama luuseri kuin v. 2016.
Sori olen kyllä ja mitä sitte jos olen lihonut ja iso kaljamaha? Ja juon alkoholia mitä sitten?
Hyh hyh
Hyh hyh hyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta enää ku ei ihmiset ees tunne mua, mä seurustelen ja mulla on hyvä duuni ja toinen duuni ja rahaaki et pärjään kaikki hyvin.
Ja jos kerran "seurustelet", miksi helvetissä vingut ettet kelpaa naisille? Seurusteletko sä puoliväkisin koiran tai kehitysvammaisen pikkuveljesi kanssa vai mitä helvettiä?
Koska hän ei laittaudu meikkaa ja käytä tiukkoja housuja tai nahkahousuja
Naisista on tullut nirsoja, emmäkää ruma ole vaikka vähän mahaa on ja oon pitkä, mutta ei silti näytä kelpaavan oikein.
Se johtuu siitä, että olet törppö ja täydellinen tunari.
Osumia kyllä tulee mut ei näytä naiset olevan tosissaan kiinnostuneita.
Aikuinen mies joka paskoo vaippoihin.. ja tuollaisen pitäisi nainen saada?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne ovat sitten vääräntyylisiä emmä osaa sanoa.
Ehkä sää oot väärän tyylinen, koska KUKAAN ei halua sua. Vika ei silloin voi olla KAIKISSA NAISISSA vaan ihan sussa.
MIllä tapaa? Koska nuorempanaki sain naisia, monet kaverini yli 40 v miehet eivät kelpaa hekään.
Alkoholisoituneet luuserit ei ole sitä kuuminta hottia eikä edes tällaisen lihavan 60-vuotiaan naisen himoitsemia.
Teillä ei riitä äly, ei naama, ei stamina. Näitä kolmea tarvitaan ja sulta puuttu ne kaikki. Samoin ne puuttuvat esim. Henkalta, Heikiltä, Janilta, Jukalta, Jussilta, Joukolta, Juhanilta, Karilta ja Pitkäseltä jne, jotka huutelee kutsuhuutoja mulle lähibaarin terassilta kesäisin. (sanon niitä J-kerholaisiksi).
Et sinä ole ainut joka saa pakkeja. Kaikki juopot siat niitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Allu!
Pidä ittes luuserina!
Sitä sitten, että sä et enää kiinnosta naisia, vaikka nuorempana kiinnostit noin 2 x, mikäli olen tarinoistasi oikein ymmärtänyt.
Allu melkein sai pillua 2 x eli todennäköisesti sai juoda samasta limupullosta hörpyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne ovat sitten vääräntyylisiä emmä osaa sanoa.
Ehkä sää oot väärän tyylinen, koska KUKAAN ei halua sua. Vika ei silloin voi olla KAIKISSA NAISISSA vaan ihan sussa.
MIllä tapaa? Koska nuorempanaki sain naisia, monet kaverini yli 40 v miehet eivät kelpaa hekään.
Alkoholisoituneet luuserit ei ole sitä kuuminta hottia eikä edes tällaisen lihavan 60-vuotiaan naisen himoitsemia.
Teillä ei riitä äly, ei naama, ei stamina. Näitä kolmea tarvitaan ja sulta puuttu ne kaikki. Samoin ne puuttuvat esim. Henkalta, Heikiltä, Janilta, Jukalta, Jussilta, Joukolta, Juhanilta, Karilta ja Pitkäseltä jne, jotka huutelee kutsuhuutoja mulle lähibaarin terassilta kesäisin. (sanon niitä J-kerholaisiksi).
Et sinä ole ainut jo
Sori mutta mä en ole juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Eipä niin, kun priorisoit kaljottelun. Sellaista se elämä on, valintoja.
Mistä me tiedetään mikset saa, ku ei me edes tiedetä miltä näytät, miten pukeudut ja millaset iskureplat sulla on.
Ja ootko vääril huudeil. Et sun kantsis vaihtaa mestaa. Eri baareis on eri lössi.
Sori oli pakko kirjoittaa jostain syystä muka-hesuliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä niin, kun priorisoit kaljottelun. Sellaista se elämä on, valintoja.
En juo aina kaljaa ja viihdyn sori baareissa yökerhoissa paremmin.
Onko Allu se sinun tyttöystäväsi sellainen AI-tyttöystävä, kun pitää läheisyyttä mauilta naisilta hakea?