Naiset antaa jatkuvasti pakkeja
Käyn aika paljon baareissa mutta jos yrittää lähestyä naista niin eivät suostu ees juttelee ja antavat pakkeja. Sitten kun tulee osuma netissä niin eivät sillain vastaa ja kysy mitää, eivätkä halua nähdä, itse vähän erilainen otan yhteyttä ja haluaisin nähdäkki naisen, ilmeisesti en vain nykyää kiinnosta naisia, tilanne oli erilainen vielä joskus, mutta nykyään ei, en ole mikään alinta pohjasakkia oleva mies, ei sentään, mut ilmeisesti ei vain kiinnosta naisia.
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, et sä enää kiinnosta naisia.
Olen sen huomannut etten kiinnosta.
Tyhmien ihmisten se täytyy sinulle itsellesikin kertoa.
Mä e ole tyhmä jos mulla on add adhd, en ymmärrä miksi ihmiset jankuttaa kokoajan että olisin kehitysvammainen.
No enpäs välitä täälä on aivan hulluja ihmisiä en jaksa kirjottaa enää mitää ei tässä ole hitto mitää järkeä, keskittyy vain parempiin asioihin, täälä vain haukutaan, ihan sama mitä kirjotat, aina miehiä haukutaan, meen tekeen jotain järkevempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et osaa ap valehdella. Valehtele, että olet hyvätuloinen ja rahaa on, niin kyllä naisen saa, edes hetkeksi.
Ap on keharin tasolla älykkyydeltään. Ei tule onnistumaan.
En kyllä ole helppo se on haukkua ku ei tunne toista :D mikä sä olet, työtön reppana et saa ikinä ees naista, mullapas on.
Kyllä sut jo koko palsta (ja pari muutakin palstaa) tuntee. Työtön en ole ja naista en halua, koska olen itse heteronainen. Mutta se, että kiellät olevasi heikkolahjainen on karhunpalvelus vain itsellesi.
Pakit on hieno asia. Nämä asiat säilyvät:
Mielenterveys
Vapaus
Rahat
Saa piereskellä rauhassa
Kaverit kylään ja kaljat auki ja sauna päälle
Ei tunnemyrskyjä
Ei mustasukkaisuutta
Ei draamaa
Ei riitoja
Elämä hymyilee
Ei stressiä
Ei huolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et osaa ap valehdella. Valehtele, että olet hyvätuloinen ja rahaa on, niin kyllä naisen saa, edes hetkeksi.
Ap on keharin tasolla älykkyydeltään. Ei tule onnistumaan.
En kyllä ole helppo se on haukkua ku ei tunne toista :D mikä sä olet, työtön reppana et saa ikinä ees naista, mullapas on.
Kyllä sut jo koko palsta (ja pari muutakin palstaa) tuntee. Työtön en ole ja naista en halua, koska olen itse heteronainen. Mutta se, että kiellät olevasi heikkolahjainen on karhunpalvelus vain itsellesi.
Vaikka olisinkin mitä sitte, mulla on normaali fiksu koulutettu joka tienaa hyvin oleva nainen, siinähän jauhat koska se on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava, kaljuuntunut, velkainen, ilkeä, yksinkertainen, alkoholisoitunut, köyhä, pienimunainen, epäsiisti, väkivaltainen inceljankuttaja ei tule saamaan naista. Näin se vaan on. Eikä kukaan meistä usko tuohon mielikuvitustyttöystävääsi. Jatka sinä vaan postin lajittelua, karkin ja roskaruoan syömistä ja kaljanjuontia. Muuta elämää ei ole tiedossa koska et itse suostu tekemään asialle yhtään mitään. Hitto mikä naurettava pelle.
Juu no mä en ole tommonen, en ole lihava, käyn töissä jopa 2 töissä, tienaan ihan kivasti, omistan edes jonkinlaisen auton, on hieno melkein uus kämppä, kuule ihan hyvin menee. Vaikka kuinka haukut minua senkin sekopää.
Mä en onneks ole naurettava pelle koska seurustelen vaikka et sitä koskaan uskol niin ei hitto mua kiinnosta, siinähä
MInkä takia sinä valehtelet joka toisessa viestissä seurustelevasi ja joka toisessa viestissä uliset, kun saat naisilta pakkeja? Oletko täysin sekaisin päästäsi jo?
Aivan sekopäätä porukkaa täälä en voi niinku käsittää, haukutaan ja haukutaan emmä kestä, lähden töihin.
Menkää te incelit työttömät leipäjonoon tai hakemaan vaikka töitä, vaikka oon heikkolahjainen tai erikoinen yksinkertainen mitä sitte, paremmin mulla menee kun työttömillä sossueläteillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän montaki ihmistä jotka juo alkoholia mun kaverit ja syö roskaruokaa, eivät käy ees töissä, että mitähän sä incel sielä vikiset ja haukut, ei tarvi tulla haukkumaan, tai voit tulla hyvin naaman eteen haukkumaan jos uskallat?
Tulen mielelläni, kerro vaan missä tavataan. Ai niin, ethän sinä läski vässykkä sitäkään uskalla. Hakkaisin sinut mielelläni kaikkien naisten puolesta joita haukut nirppanokiksi, plösöiksi, rumiksi jne. Jokaisen naisen puolesta jota olet baarissa töninyt ja/tai ahdistellut.
Naiset ovat ihania ja vain me onnekkaat miehet saamme kunnian viettää heidän kanssaan laatuaikaa, ja joskus jopa leikkiä heidän kanssaan.
Sitä onnea ei ole sinulle koskaan suotu, eikä suoda. Pelle. Annat miehille huonon nimen täällä. M43
Hei naiset, voisinko saada oikein monipuoliset pakit niin työkalut pysyisi paremmin järjestyksessä...
Vierailija kirjoitti:
Hei naiset, voisinko saada oikein monipuoliset pakit niin työkalut pysyisi paremmin järjestyksessä...
Ai niin ja rukkasillekin olisi käyttöä, nykyiset on jo aika rutaleina.
Outoa ku nainen ei kysele mitää en tajua naisia. Sit kuitenkin antas tykkäyksen sanoo et voidaa nähä sit ei kirjota enää mitää aargh ihan täynnä naisia.
Tuon sanan käyttäjiltä puuttuu itsehillintä, päättelykyky ja kohtelias väittelykyky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän montaki ihmistä jotka juo alkoholia mun kaverit ja syö roskaruokaa, eivät käy ees töissä, että mitähän sä incel sielä vikiset ja haukut, ei tarvi tulla haukkumaan, tai voit tulla hyvin naaman eteen haukkumaan jos uskallat?
Tulen mielelläni, kerro vaan missä tavataan. Ai niin, ethän sinä läski vässykkä sitäkään uskalla. Hakkaisin sinut mielelläni kaikkien naisten puolesta joita haukut nirppanokiksi, plösöiksi, rumiksi jne. Jokaisen naisen puolesta jota olet baarissa töninyt ja/tai ahdistellut.
Naiset ovat ihania ja vain me onnekkaat miehet saamme kunnian viettää heidän kanssaan laatuaikaa, ja joskus jopa leikkiä heidän kanssaan.
Sitä onnea ei ole sinulle koskaan suotu, eikä suoda. Pelle. Annat miehille huonon nimen täällä. M43
Tule kokeilemaan vaan niin hakkaan sut ja otan kavereita mukaan.
Töitä riittää velka lyhenee ja kaikki ok. Ihan hyvin täs menee. Hoidan itteni vielä parempaa kuntoo elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä e ole tyhmä jos mulla on add adhd, en ymmärrä miksi ihmiset jankuttaa kokoajan että olisin kehitysvammainen.
Koska sehän sinä olet. Kehitysvammainen skitsofreenikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sehän sinä olet. Kehitysvammainen skitsofreenikko.
En todellakaan ole olen käynyt tutkimuksis.
No ni tulkaa tappelee. Lyön pampulla päähän
Vierailija kirjoitti:
En mä ees yritän mitää nuoria nättejä hoikkia naisia.
Ongelma on asenteessasi. "EES". Eli olisit valmis kelpuuttamaan jotain mitä et oikeasti edes halua. Kuka nainen haluaa olla miehelle se "paremman puutteessa"? Ei kukaan.