Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset antaa jatkuvasti pakkeja

Vierailija
19.01.2026 |

Käyn aika paljon baareissa mutta jos yrittää lähestyä naista niin eivät suostu ees juttelee ja antavat pakkeja. Sitten kun tulee osuma netissä niin eivät sillain vastaa ja kysy mitää, eivätkä halua nähdä, itse vähän erilainen otan yhteyttä ja haluaisin nähdäkki naisen, ilmeisesti en vain nykyää kiinnosta naisia, tilanne oli erilainen vielä joskus, mutta nykyään ei, en ole mikään alinta pohjasakkia oleva mies, ei sentään, mut ilmeisesti ei vain kiinnosta naisia.

Kommentit (219)

Vierailija
121/219 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vissiin sit alkaak äymää maksullisilla

Vierailija
122/219 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan porukka hiljeni täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/219 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se sinun koulutettu ihana nainen??

Vierailija
124/219 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olen sitten rupsahtanut ulkonäkö tai jotain kun ei kiinnosta naisia, siks pysyn naisista erossa kun ne vaativat komeaa ja status miestä vaan.

Vierailija
125/219 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta naiset ovat vain sellasten miesten perään niin ei mun juttu, pitää kelvata mies semmosena ku on.

Vierailija
126/219 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, kaljuuntunut, velkainen, ilkeä, yksinkertainen, alkoholisoitunut, köyhä, pienimunainen, epäsiisti, väkivaltainen inceljankuttaja ei tule saamaan naista.  Näin se vaan on. Eikä kukaan meistä usko tuohon mielikuvitustyttöystävääsi. Jatka sinä vaan postin lajittelua, karkin ja roskaruoan syömistä ja kaljanjuontia. Muuta elämää ei ole tiedossa koska et itse suostu tekemään asialle yhtään mitään. Hitto mikä naurettava pelle. 

Vierailija
127/219 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et osaa ap valehdella. Valehtele, että olet hyvätuloinen ja rahaa on, niin kyllä naisen saa, edes hetkeksi. 

Vierailija
128/219 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et osaa ap valehdella. Valehtele, että olet hyvätuloinen ja rahaa on, niin kyllä naisen saa, edes hetkeksi. 

Ap on keharin tasolla älykkyydeltään. Ei tule onnistumaan.

Vierailija
129/219 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla reppanalla ei ole rahaa, organisointikykyä eikä uskallusta saada edes maksullista naista.

Vierailija
130/219 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne maksullisetkaan huoli sekopäitä asiakkaiksi. 

Vierailija
131/219 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mä en ole sekopää, taidat haukkuja itse olla todella inel työtön luuseri.

Vierailija
132/219 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olet. 😁

Vierailija
133/219 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla reppanalla ei ole rahaa, organisointikykyä eikä uskallusta saada edes maksullista naista.

Haha olet kyllä säälittävä pelle nauran sulle

Vierailija
134/219 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olet. 😁

En kyllä missää nimessä ole vaikka kuinka kuvittelet ja haukut

Vierailija
135/219 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on keharin tasolla älykkyydeltään. Ei tule onnistumaan.

En kyllä ole helppo se on haukkua ku ei tunne toista :D mikä sä olet, työtön reppana et saa ikinä ees naista, mullapas on.

Vierailija
136/219 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava, kaljuuntunut, velkainen, ilkeä, yksinkertainen, alkoholisoitunut, köyhä, pienimunainen, epäsiisti, väkivaltainen inceljankuttaja ei tule saamaan naista.  Näin se vaan on. Eikä kukaan meistä usko tuohon mielikuvitustyttöystävääsi. Jatka sinä vaan postin lajittelua, karkin ja roskaruoan syömistä ja kaljanjuontia. Muuta elämää ei ole tiedossa koska et itse suostu tekemään asialle yhtään mitään. Hitto mikä naurettava pelle. 

Juu no mä en ole tommonen, en ole lihava, käyn töissä jopa 2 töissä, tienaan ihan kivasti, omistan edes jonkinlaisen auton, on hieno melkein uus kämppä, kuule ihan hyvin menee. Vaikka kuinka haukut minua senkin sekopää.

Vierailija
137/219 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu no mä en ole tommonen, en ole lihava, käyn töissä jopa 2 töissä, tienaan ihan kivasti, omistan edes jonkinlaisen auton, on hieno melkein uus kämppä, kuule ihan hyvin menee. Vaikka kuinka haukut minua senkin sekopää.

Mä en onneks ole naurettava pelle koska seurustelen vaikka et sitä koskaan uskol niin ei hitto mua kiinnosta, siinähän et usko jos ei ketää usko niin ei usko, ei hitto ole multa pois, hitto mikä sekopää, ja joo niin jatkankin roskaruoan syömistä ja juon alkoholia, velkaa on kaikilla nykyään, se maksetaan vähän kerralla palkasta pois, oot kyl säälittävä haukkuja.

Vierailija
138/219 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sä olet, todella lihava, todella ylipainonen, ruma, et osaa pukeutua, työtön elämäntapa incel sossuluukulla, ei kukaa tommosta halua mene sinne leipäjonoo se on sun paikka, täys pelle.

Vierailija
139/219 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sä olet, todella lihava, todella ylipainonen, ruma, et osaa pukeutua, työtön elämäntapa incel sossuluukulla, ei kukaa tommosta halua mene sinne leipäjonoo se on sun paikka, täys pelle.

Ihanko mä voisin jotain mun velalle taikoa se pois, haloo käyn töissä ja lyhennän sitä ja joo kyllä meinaan vähentääkki alkoholia, ja menen jopa salille. Sori mä en juo kaljaa. Ja kaljuuntuneille hiuksille sori en voi mitään.

Vierailija
140/219 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, et sä enää kiinnosta naisia.

Olen sen huomannut etten kiinnosta.

Tyhmien ihmisten se täytyy sinulle itsellesikin kertoa.