Naiset antaa jatkuvasti pakkeja
Käyn aika paljon baareissa mutta jos yrittää lähestyä naista niin eivät suostu ees juttelee ja antavat pakkeja. Sitten kun tulee osuma netissä niin eivät sillain vastaa ja kysy mitää, eivätkä halua nähdä, itse vähän erilainen otan yhteyttä ja haluaisin nähdäkki naisen, ilmeisesti en vain nykyää kiinnosta naisia, tilanne oli erilainen vielä joskus, mutta nykyään ei, en ole mikään alinta pohjasakkia oleva mies, ei sentään, mut ilmeisesti ei vain kiinnosta naisia.
Kommentit (112)
Sori mutta aika monet naisetkin juo kauniitkin alkoholia, miten he muka kelpaavat, ai sen takia että he ovat naisia just just ja jos mies juo niin suuri turn off just just?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole rahaa mennä maksullisiin ei mitenkää.
Eipä niin, kun priorisoit kaljottelun. Sellaista se elämä on, valintoja.
Allu kiskoo jotain 40 kaljaa joka viikonloppu baarissa ja viikolla kotona purkillisia, niin kyllä sillä menee rahaa noin 350 euroa viikossa viinaan. Jos olis kuukauden raittiina, riittäis rahat jopa ihan laadukkaan ammattilaisen palveluun. Mutta eipä ihme ettei velat lyhene.
Tulikos täällä jo ap.n ikä esille?
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta aika monet naisetkin juo kauniitkin alkoholia, miten he muka kelpaavat, ai sen takia että he ovat naisia just just ja jos mies juo niin suuri turn off just just?
Laskepa joskus ihan huviksesi kuinka paljon sinulla menee kuukausittain rahaa alkoholiin.
Vierailija kirjoitti:
Naistahan sinäkin olet vailla. Mikset vaihda puutteessa riutuviin miehiin? Heiltä varmaan saisit, joko anusta tai parrua ja vaikka kumpaakin yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskepa joskus ihan huviksesi kuinka paljon sinulla menee kuukausittain rahaa alkoholiin.
Kyllä sitä menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että olet törppö ja täydellinen tunari.
En kyllä ole mikää alimman tason työtön luuseri.
Jank jank, autistivammainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole rahaa mennä maksullisiin ei mitenkää.
Eipä niin, kun priorisoit kaljottelun. Sellaista se elämä on, valintoja.
Allu kiskoo jotain 40 kaljaa joka viikonloppu baarissa ja viikolla kotona purkillisia, niin kyllä sillä menee rahaa noin 350 euroa viikossa viinaan. Jos olis kuukauden raittiina, riittäis rahat jopa ihan laadukkaan ammattilaisen palveluun. Mutta eipä ihme ettei velat lyhene.
Juu olet kyllä sekaisin, velka lyhenee vähän kyllä vaikka juonkin.
Vierailija kirjoitti:
Tulikos täällä jo ap.n ikä esille?
V. 2016 väitti olevansa 31, todellisuudessa oli tuolloin lähempänä neljääkymppiä ja nyt kymmenen vuotta vanhempi.
Ja henkinen ikä suunnilleen sama kuin Trumpilla, eli alle 9 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä menee
Laske ihan euron tarkkuudella. Uskon, että hämmästyt lopputuloksesta etkä mitenkään iloisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole autisti enkä vammainen, tule vaikka katsomaan sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä me tiedetään mikset saa, ku ei me edes tiedetä miltä näytät, miten pukeudut ja millaset iskureplat sulla on.
Ja ootko vääril huudeil. Et sun kantsis vaihtaa mestaa. Eri baareis on eri lössi.
Sori oli pakko kirjoittaa jostain syystä muka-hesuliksi.
Ymmärrän, häpeäsi pakotti. Savolaisuus on sukupuoliteitse tarttuva, nopeasti rappeuttava ja kuolemaan johtava sairaus, johon ei ole parannuskeinoa. Oireita voi lievittää ja taudinkuvan pahenemista hidastaa siirtämällä potilas vauvana sijaisperheeseen Helsingin metropolialueelle.
Nyt sulle tuli pikku huti. En ole Savosta päinkään.
Mutta tarinan opetus on se, että pitää iskeä omantyylisiään ihmisiä. Erilaiset ihmiset kun lähinnä inhoavat toisiaan, kuten tässäkin näkee että pienen pelleilyn vuoksi haukuttiin savolaiseksi. Vai onko se kunnianimi, en tiedä.
Ap:n pitäisi tunnistaa itsensä mihin "lössiin" kuuluu niin ois vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, että miehille kelpaa juoppo nainen mutta naisille ei kelpaa juoppo mies.
Joo ei jaksa tätä porukkaa enää, kiitos ja hei.
Oletteko ikinä miettineet, minkä puolueen kansanedustajana Allu menisi ihan täydestä? Olisko PS vai KESK? Kummassakin on näitä hitaita setämiehiä, joiden mielestä maaseutua pitää elävöittää kuskaamalla sinne väkisin naisia raiskattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta enää ku ei ihmiset ees tunne mua, mä seurustelen ja mulla on hyvä duuni ja toinen duuni ja rahaaki et pärjään kaikki hyvin.
Ja jos kerran "seurustelet", miksi helvetissä vingut ettet kelpaa naisille? Seurusteletko sä puoliväkisin koiran tai kehitysvammaisen pikkuveljesi kanssa vai mitä helvettiä?
Koska hän ei laittaudu meikkaa ja käytä tiukkoja housuja tai nahkahousuja
Uskon kyllä, että Allulle löytyis paremmin kysyntää meikattuna ja tiukoissa nahkahousuissa.
Hah, ei sun kaltanen vässykkä kehitysvammainen kärsänaama mitään uskalla tehdä. Ai lyöt turpaan? Itteäs vai? No, vähälahjaiselta.. ei kun siis totaalisesti lahjattomalta nyt ei voi muuta odottaakaan. Pitäskö sun käydä vaihtamassa ne vaipat taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole autisti enkä vammainen, tule vaikka katsomaan sekopää.
Hyi, en todellakaan tule, näköhän siitä jo lähtisi. Ja kyllä sinun vammaisuutesi välittyy kirjoituksistasi ihan yhtä lailla.
Yrität AP liian tasokkaita upeita naisia. Suuntaa katse tavallisiin naisiin.
Ymmärrän, häpeäsi pakotti. Savolaisuus on sukupuoliteitse tarttuva, nopeasti rappeuttava ja kuolemaan johtava sairaus, johon ei ole parannuskeinoa. Oireita voi lievittää ja taudinkuvan pahenemista hidastaa siirtämällä potilas vauvana sijaisperheeseen Helsingin metropolialueelle.