Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos kiitos kiitos sinä mieheni exä joka petit ja jätit hänet toisen miehen takia!

Vierailija
10.01.2026 |

Sinun ansiostasi minulla on nyt täydellisesti koulutettu, kiltti ja hyväsydäminen mies, joka ei koskaan pettäisi minua ja arvostaa suhdettamme, minua ja perhettämme. 

Toivon että sinäkin olet onnellinen uudessa suhteessasi, vaikka olen ymmärtänyt että näin ei ole. Olet huomannut uudessa kumppanissasi yllättäen aivan samoja ongelmie kuin exässäsi näit. Kas kun ne ongelmat eivät koskaan olleet vain hänessä, vaan siinä mitä sinä suhteeseen tuot. Kun olet hurjan kriittinen, negatiivinen ja uhriutuva, kanssasi sulkeutuu ja vetäytyy paraskin tyyppi, ja pyrkii vain selviytymään päivästä toiseen. Toivon että opit ilmeisemaan omia tunteitasi paremmin kuin passiivis-agressiivisesti tai natkuttamalla asioista marttyyrinä. Tiedän mistä puhun, koska ennen tätä suhdetta, minä olin omalle exälleni sellainen. Näin vain kaiken mitä hän jätti tekemättä ja koin sen henkilökohtaisena loukkauksena itseäni kohtaan. Nyt osaan arvostaa nykyistä miestäni, mutta se vaati ensin pitkän ajan yksin ja itsetutkiskelua, ehkä myös hieman terapiaa. Tsemppiä elämääsi. 

Nään että kun kohtaamme, se on sinulle yhä vaikea pala, vuosien jälkeenkin. Nähdä exälläsi uusi puoliso, vaikka itse lähdit. Itse olit häneen tyytymätön. Ymmärrän sen että teillä on yhteinen historia ja arvostan sitä. Olen siitä ihan oikeasti vilpittömästi kiitollinen, sillä nään kaiken vaivan mitä olet nähnyt. Sinä et erityisemmin pidä minusta, eikä sinun tarvitsekaan. Toivon vaan että ymmärrät että minä en vihaa sinua, en halua loukata sinua tai aiheuttaa muuten pahaa mieltä sillä että olen olemassa, ja kuulun nyt lapsesi perheeseen. Enkä ole lähdössä mihinkään. Sillä toisin kuin sinä, minä arvostan miestä sellaisena kuin hän on. Toivoisin että sinäkin muistaisit enemmän sen kuinka et halunnut häntä, et arvostanut ja hän sai sinusta vain huonoimmat piirteesi esiin. Toivoisin että olisit onnellisempi uudessa suhteessasi, etkä niin rikki kuin tunnut olevan. Kaikkea hyvää sinulle. 

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei, mutta olen itse asunut Aasiassa neljä vuotta parissa eri maassa, olen tehnyt töitä aasialaisten kanssa  ja näin tunnen ihmistyyppejä ja kulttuuria oikein hyvin. Ymmärrän oikein hyvin, että mieheen vetoaa aina ystävällinen ja pehmeä sekä myötäilevä nainen, joka on koko ajan palvelualtis.  Ihmettelin usein, miten heidän oma persoonsa onnistutaan hävittämään."

Et sinä selvästikään tunne aasialaisten naisten luonteenpiirteitä. Tuskin olet nähnyt maailmaakaan naapurikylää lukuunottamatta.

Voi kuule. Sinun luulosi ei poista sitä faktaa, että olen sielläpäin asunut. Mutta usko sinä,  mitä haluat.

Vierailija
182/183 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoitti itselleen oman exänsä nyxältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei, mutta olen itse asunut Aasiassa neljä vuotta parissa eri maassa, olen tehnyt töitä aasialaisten kanssa  ja näin tunnen ihmistyyppejä ja kulttuuria oikein hyvin. Ymmärrän oikein hyvin, että mieheen vetoaa aina ystävällinen ja pehmeä sekä myötäilevä nainen, joka on koko ajan palvelualtis.  Ihmettelin usein, miten heidän oma persoonsa onnistutaan hävittämään."

Et sinä selvästikään tunne aasialaisten naisten luonteenpiirteitä. Tuskin olet nähnyt maailmaakaan naapurikylää lukuunottamatta.

Voi kuule. Sinun luulosi ei poista sitä faktaa, että olen sielläpäin asunut. Mutta usko sinä,  mitä haluat.

Oletko lesbo vai mistä tiedät millanen aasialainen nainen on parisuhteessa?