Kiitos kiitos kiitos sinä mieheni exä joka petit ja jätit hänet toisen miehen takia!
Sinun ansiostasi minulla on nyt täydellisesti koulutettu, kiltti ja hyväsydäminen mies, joka ei koskaan pettäisi minua ja arvostaa suhdettamme, minua ja perhettämme.
Toivon että sinäkin olet onnellinen uudessa suhteessasi, vaikka olen ymmärtänyt että näin ei ole. Olet huomannut uudessa kumppanissasi yllättäen aivan samoja ongelmie kuin exässäsi näit. Kas kun ne ongelmat eivät koskaan olleet vain hänessä, vaan siinä mitä sinä suhteeseen tuot. Kun olet hurjan kriittinen, negatiivinen ja uhriutuva, kanssasi sulkeutuu ja vetäytyy paraskin tyyppi, ja pyrkii vain selviytymään päivästä toiseen. Toivon että opit ilmeisemaan omia tunteitasi paremmin kuin passiivis-agressiivisesti tai natkuttamalla asioista marttyyrinä. Tiedän mistä puhun, koska ennen tätä suhdetta, minä olin omalle exälleni sellainen. Näin vain kaiken mitä hän jätti tekemättä ja koin sen henkilökohtaisena loukkauksena itseäni kohtaan. Nyt osaan arvostaa nykyistä miestäni, mutta se vaati ensin pitkän ajan yksin ja itsetutkiskelua, ehkä myös hieman terapiaa. Tsemppiä elämääsi.
Nään että kun kohtaamme, se on sinulle yhä vaikea pala, vuosien jälkeenkin. Nähdä exälläsi uusi puoliso, vaikka itse lähdit. Itse olit häneen tyytymätön. Ymmärrän sen että teillä on yhteinen historia ja arvostan sitä. Olen siitä ihan oikeasti vilpittömästi kiitollinen, sillä nään kaiken vaivan mitä olet nähnyt. Sinä et erityisemmin pidä minusta, eikä sinun tarvitsekaan. Toivon vaan että ymmärrät että minä en vihaa sinua, en halua loukata sinua tai aiheuttaa muuten pahaa mieltä sillä että olen olemassa, ja kuulun nyt lapsesi perheeseen. Enkä ole lähdössä mihinkään. Sillä toisin kuin sinä, minä arvostan miestä sellaisena kuin hän on. Toivoisin että sinäkin muistaisit enemmän sen kuinka et halunnut häntä, et arvostanut ja hän sai sinusta vain huonoimmat piirteesi esiin. Toivoisin että olisit onnellisempi uudessa suhteessasi, etkä niin rikki kuin tunnut olevan. Kaikkea hyvää sinulle.
Kommentit (179)
Ex on ex syystä, mutta hyvä jos se sulle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" täydellisesti koulutettu, kiltti ja hyväsydäminen" tulee mieleen koira, kultainen noutaja, ei niinkään ihminen, mies.
Ylpeilee toisen kouluttamalla lemmikkimarsulla. : D
Wuf wuf, aloittajalle on alkanut selviämään miksi ex aukaisi ne haarat toiselle.
Neuvoisin näyttämään tämän sinun aloituksesi ap terapeutille.
Hapsun hauskaa havainnoida tätä ketjua. Kun menee monin tavoin ihon alle tämä narratiiivi.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" täydellisesti koulutettu, kiltti ja hyväsydäminen" tulee mieleen koira, kultainen noutaja, ei niinkään ihminen, mies.
Wuf wuf, aloittajalle on alkanut selviämään miksi ex aukaisi ne haarat toiselle.
Niin, suomalaisesta naisestahan parisuhde on hyvä ainoastaan silloin, kun mies huutaa, lyö, pettää ja jättää, koska tämä saa suomalaisen naisen pöksyt kastumaan🤣🤣
Niin, minunkin "täydellinen" eksäni paljastui suhteen aikana pedariksi :) eikä taatusti ole uudelle vaimolleen sitä kertonut, piilottaa vain entistä paremmin ja vaimo-raukka luulee iskeneensä kultasuoneen.
Vierailija kirjoitti:
Hapsun hauskaa havainnoida tätä ketjua. Kun menee monin tavoin ihon alle tämä narratiiivi.
Miksi?
Kateushan jollakin on kun ei vieläkään ole löytänyt rauhaa ja päässyt perille.
Minä en pettänyt, mutta kiitän sydämeni pohjasta eksän nyksää, joka vei roskapussin mennessään. Ei se puolison valinta aina osu nappiin ja kaikista ei edes pääse normipuheella eroon.
Oli helpotus, kun viimein mies lopulta rakkausruletissaan lähti. Kiitos kiitos teille kaikille, jotka näitä huolitte.
Ainiin, eksän nyksä jo otti ja lähti. Onneksi miehellä oli jo hankittuna seuraava olkapää kenelle uskoutua, että sinä vain minua ymmärrät... ;D
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Kommentoijat reagoi kukin tyylillään, mutta ap käytti 20 minuuttia elämästään kirjoittaakseen tuon vuodatuksen ja jakoi sen kommentoitavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Nähtäväksi jää milloin tulee narsistista raivoa täynnä oleva vuodatus.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku jaksaa vaivautua tollasen novellin kirjoittaa näin tyhmästä aiheesta? 🥱
Siis onhan tämä aihe paljon parempi ja oikeassakin elämässä varmaan ihan oikeasti olemassa, toisin kuin ne tuhannet: "Miksi naiset aina ja miksi naiset ei koskaan" aloitukset, joita täällä on jatkuvasti.
Itse en ole kyseiseen tilanteeseen joutunut, mutta voin kuvitella, että, jos ottaa eron kumppanistaan, koska on luullut löytäneensä paremman ja sitten ei näin olekaan.
Ex on kuitenkin löytänyt uuden suhteen ja hänellä näyttää menevän hyvin uuden kumppanin kanssa, niin ottaishan se kupolin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pettänyt, mutta kiitän sydämeni pohjasta eksän nyksää, joka vei roskapussin mennessään. Ei se puolison valinta aina osu nappiin ja kaikista ei edes pääse normipuheella eroon.
Oli helpotus, kun viimein mies lopulta rakkausruletissaan lähti. Kiitos kiitos teille kaikille, jotka näitä huolitte.
Ainiin, eksän nyksä jo otti ja lähti. Onneksi miehellä oli jo hankittuna seuraava olkapää kenelle uskoutua, että sinä vain minua ymmärrät... ;D
Nää havainnot sarjasuhtelijoista ja sarjapettäjistä ovat aina avartavia.
Vierailija kirjoitti:
Ex on ex syystä, mutta hyvä jos se sulle kelpaa.
Kuinka monella on sellainen kumppani, jolla ei ole yhtään exää?
Eikä se, että on eronnut jostakin, todellakaan tarkoita sitä, että hän olisi kelvoton ihminen.
Oletko itse parisuhteessa ihmisen kanssa, jolla ei ole ollut suhdetta ennen sinua ja oletko itsekin sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset puhui toisistaan näin rumasti.
Tuo haarojen avaaminen on jotenkin juntti ilmaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset puhui toisistaan näin rumasti.
Tuo haarojen avaaminen on jotenkin juntti ilmaisu.
Se on naista esittävä miehen muotoinen. Syrjäytynyt yhteiskunnan reunalle jo.
Sellaista se on, ihmiset on erilaisia ja sopivat yhteen erilaisten ihmisten kanssa. Exäni kanssa olimme molemmat kamalia toisillemme, mutta nykyisessä suhteessa olen hyvä kumppanilleni. Toki olen kiinnittänyt huomiota huonoihin toimintamalleihin, mutta suurin syy on se, että olemme vain luonteiltamme sopivia nykyisen kanssa ja on vaivatonta olla hyvä toiselle. Vaikka exäni oli kamala minulle, uskon hänen olevan hyvä jollekin toiselle.
On kyllä mielenkiintoinen ilmiö että JOS aloituksessa olisi puhuttu miehestä joka on pettänyt puolisonsa, tämä olisi varmasti lynkattu ihan maan rakoon. Mutta koska pettäjä ja jättäjä on nainen, hän on se tarinan kuningatar ja nykyinen puoliso ap se katkera tapaus joka kehtaa iloita kumppanistaan, jonka täytyy olla viallinen, koska ilmiselvä palstamamman perikuva on hänet jo jättänyt. Kertoo paljon tänne vakituisesti kirjoittavista.
Sellanen tarina jätetyltä mieheltä tänään.