Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos kiitos kiitos sinä mieheni exä joka petit ja jätit hänet toisen miehen takia!

Vierailija
10.01.2026 |

Sinun ansiostasi minulla on nyt täydellisesti koulutettu, kiltti ja hyväsydäminen mies, joka ei koskaan pettäisi minua ja arvostaa suhdettamme, minua ja perhettämme. 

Toivon että sinäkin olet onnellinen uudessa suhteessasi, vaikka olen ymmärtänyt että näin ei ole. Olet huomannut uudessa kumppanissasi yllättäen aivan samoja ongelmie kuin exässäsi näit. Kas kun ne ongelmat eivät koskaan olleet vain hänessä, vaan siinä mitä sinä suhteeseen tuot. Kun olet hurjan kriittinen, negatiivinen ja uhriutuva, kanssasi sulkeutuu ja vetäytyy paraskin tyyppi, ja pyrkii vain selviytymään päivästä toiseen. Toivon että opit ilmeisemaan omia tunteitasi paremmin kuin passiivis-agressiivisesti tai natkuttamalla asioista marttyyrinä. Tiedän mistä puhun, koska ennen tätä suhdetta, minä olin omalle exälleni sellainen. Näin vain kaiken mitä hän jätti tekemättä ja koin sen henkilökohtaisena loukkauksena itseäni kohtaan. Nyt osaan arvostaa nykyistä miestäni, mutta se vaati ensin pitkän ajan yksin ja itsetutkiskelua, ehkä myös hieman terapiaa. Tsemppiä elämääsi. 

Nään että kun kohtaamme, se on sinulle yhä vaikea pala, vuosien jälkeenkin. Nähdä exälläsi uusi puoliso, vaikka itse lähdit. Itse olit häneen tyytymätön. Ymmärrän sen että teillä on yhteinen historia ja arvostan sitä. Olen siitä ihan oikeasti vilpittömästi kiitollinen, sillä nään kaiken vaivan mitä olet nähnyt. Sinä et erityisemmin pidä minusta, eikä sinun tarvitsekaan. Toivon vaan että ymmärrät että minä en vihaa sinua, en halua loukata sinua tai aiheuttaa muuten pahaa mieltä sillä että olen olemassa, ja kuulun nyt lapsesi perheeseen. Enkä ole lähdössä mihinkään. Sillä toisin kuin sinä, minä arvostan miestä sellaisena kuin hän on. Toivoisin että sinäkin muistaisit enemmän sen kuinka et halunnut häntä, et arvostanut ja hän sai sinusta vain huonoimmat piirteesi esiin. Toivoisin että olisit onnellisempi uudessa suhteessasi, etkä niin rikki kuin tunnut olevan. Kaikkea hyvää sinulle. 

Kommentit (160)

Vierailija
1/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä 🤗 Kiva, että tykkäät siitä 😁

Vierailija
2/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vaan, nauti nyt kun vielä voit. Kyllä ne oikeat syyt hänen jättämiselleen vielä sinullekin tulevat ajan kanssa paljastumaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut nyt 14 vuotta  yhdessä jätetyn miehen kanssa. Vieläkin ihmettelen, miksi eksä jätti hänet. Hän on aivan täydellinen aviomies. Viat ovat hyvin pieniä. 

Vierailija
4/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut nyt 14 vuotta  yhdessä jätetyn miehen kanssa. Vieläkin ihmettelen, miksi eksä jätti hänet. Hän on aivan täydellinen aviomies. Viat ovat hyvin pieniä. 

Niin. Vian ei tarvitse olla iso silloin kun se on päässä.

Vierailija
5/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Vian ei tarvitse olla iso silloin kun se on päässä.

Nimeomaan. Ne viat eivät ole päässä. Hän on tunne-elämältään harvinaisen tasapainossa. 
Suurin vika on tyyliin likaisten sukkien lojuminen lattialla. 

Vierailija
6/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Minulla on hyvin samankaltainen fiilis nyt muutaman vuoden jälkeen. Nään kyllä viat, mutta itselleni ne ovat pieniä. Ja sitten toisaalta, minulla on itselläni hyvin samankaltaisia tai samoja "vikoja", niin ehkä ne vaan on helpompi hyväksyä? 

Mut tärkeimmät asiat on kohdillaan, arvomaailma, luottamus, turvallisuus, elämäntapa, tulevaisuuden suunnitelmat, intohimo, varallisuus. Silloin joku lattialle unohtunut sukka ei maailmaa kaada. 

Vierailija
7/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa vaivautua tollasen novellin kirjoittaa näin tyhmästä aiheesta? 🥱

Vierailija
8/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla erään sukulaiseni ex-miehen nykyisen naisen kynästä. Allekirjoitan joka sanan. Kas kummaa, ex-vaimo on jo neljännessä avioliitossaan... Ja sitäkin ihmettelen miten muidun ilmiselvät valheet menevät läpi aina uudelle miehelle?

Vierailija
9/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttökulta, yksikään suhde ei ole turvassa.#laastari

Vierailija
10/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Minulla on hyvin samankaltainen fiilis nyt muutaman vuoden jälkeen. Nään kyllä viat, mutta itselleni ne ovat pieniä. Ja sitten toisaalta, minulla on itselläni hyvin samankaltaisia tai samoja "vikoja", niin ehkä ne vaan on helpompi hyväksyä? 

Mut tärkeimmät asiat on kohdillaan, arvomaailma, luottamus, turvallisuus, elämäntapa, tulevaisuuden suunnitelmat, intohimo, varallisuus. Silloin joku lattialle unohtunut sukka ei maailmaa kaada. 

Jep. Minulle luottamus ja turvallisuus merkitsevät myös hyvin paljon. Ja se, että on tasapainoinen ja sinut itsensä kanssa. 
Ja ehkä tärkeimpänä se, että hän hyväksyy minut - ja yleensäkin ihmiset - täysin. Ei yritä muuttaa toista. 
Tähän kaikkeen kun lisätään ne yhteiset arvot, samanlainen läheisyyden tarve ja yhteiset tavoitteet, niin ei nainen voi enempää pyytää.

Kaikki sukat tai vastaavat ovat pientä tämän rinnalla.

3

Vierailija
11/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti miehesi laittelee minulle viestejä. 

-ex

Vierailija
12/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahha, näköjään meillä on hyvin samankaltainen mies tuon 14 vuotta yhdessä kumppaninsa kanssa olleen kanssa. :D Sukat on meilläkin se ongelma. 

Mutta myönnän kyllä että mun ex jätti myös sukkia lattialle ja se silloin vitutti. Mutta silloin en vielä tiennytkään että hän oli pettänyt minua kun olin raskaana, ja piti salaa kännykässään tinderiä vuosia, ja aloitti uuden suhteen itseään 15 vuotta nuoremman naisen kanssa kun olimme olleet 8 vuotta naimisissa. Sellainen kultakimpale. Että kyllä mä ymmärrän täällä myös heitä jotka kommentoivat että "odotappas vain.. kyllä ne syyt sieltä löytyy", koska on paljon miehiä jotka on jätetty syystä. 

Nyt vain mulla kävi hyvä tuuri, ja syynä oli epäsopivuus, ei mikään epäluotettavuus miehen puolelta. 

Vierailija
13/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku jaksaa vaivautua tollasen novellin kirjoittaa näin tyhmästä aiheesta? 🥱

Aihe ei ole tyhmä millään tavalla!

Vierailija
14/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ex

Veljeni tekee tätä myös, haikaileen sen exän perään jonka kanssa kaikki jäi jotenkin puolitiehen vaikka on uusissa naimisissa. 

Vierailija
15/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on tuosta kokemuksesta johtuen selkäsi takana sairaan mustasukkainen ja pitää sinuakin pettäjänä. Vielä osaa pitää epäilyksensä itsellään, mutta kohta alkaa puhelimen syynääminen sun muut.

Vierailija
16/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ex

Saa laitellakin, koska teillä on yhteinen lapsi. :D Mutta ei salaile puhelintaan ja yleensä olen siinä hänen vieressään kun niitä viestejä jostain arkisesta asiasta laittaa, tai vastaa sinun jatkuvaan natkutukseesi, koska sinä laitat hänelle keskimäärin 20 viestiä päivässä :D  

Ei mulla ole yhtään epävarmaolo meidän suhteesta vaikka sua vähän kaduttaisikin. Riittää että miestä ei kaduta. 

Vierailija
17/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rakas näistä sanoista
T: sinun täydellinen aviomiehesi

Vierailija
18/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voisi olla exän nyxän käsialaa. Semmoista yliajattelua ja -analyysia toisen ihmisen elämästä.

Vierailija
19/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ex

Saa laitellakin, koska teillä on yhteinen lapsi. :D Mutta ei salaile puhelintaan ja yleensä olen siinä hänen vieressään kun niitä viestejä jostain arkisesta asiasta laittaa, tai vastaa sinun jatkuvaan natkutukseesi, koska sinä laitat hänelle keskimäärin 20 viestiä päivässä :D  

Ei mulla ole yhtään epävarmaolo meidän suhteesta vaikka sua vähän kaduttaisikin. Riittää että miestä ei kaduta. 

Tuskin olet läsnä niinä öisinä pimeinä tunteina, kun hän tuntee itsensä yksinäiseksi.

- ex

Vierailija
20/160 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on tuosta kokemuksesta johtuen selkäsi takana sairaan mustasukkainen ja pitää sinuakin pettäjänä. Vielä osaa pitää epäilyksensä itsellään, mutta kohta alkaa puhelimen syynääminen sun muut.

kuinka monta vuotta ajattelit että pystyy esittämään jotain muuta? :D 
Ja siis mun puolesta saa syynätä puhelimet ja muut, mulla ei ole mitään salattavaa. En tiedä, ehkä koska kumpikin meistä on tullut nimenomaan petetyksi, suhteessa on helpompi luottaa toiseen kun kumpikin tietää mille petetyksi tuleminen tuntuu. Jos yrittäisi olla suhteessa jonkun pettäjän kanssa, voisi olla kyl tosi vaikeaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän