Oon kade sille joka voitti sen 74 miljoonaa
Kommentit (281)
Uskomaton tuuri voittajalla kun Eurojackpottia pelataan 19 maassa ja vain yhdellä oli oikea rivi Suomessa ja sai koko potin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli Ilta-Sanomissa miten nainen valvoi yöllä ja odotti miljoonien napsahtamista tilille karenssi ajan jälkeen. Ja aikoo jäädä pois töistä ja matkustella ja ostaa ravihevosen!
Kyllä mäkin valvoisin koko yön silloin kun tietäisin että rahat tulee tilille. Olisi epäuskoinen olo että tuleeko yli 74 miljoonaa tilille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea.
Kyllä tuo. Typerä suomalainen sanonta että ei muka tuo onnea.
Se on nimenomaan noin, tosin tietyn rajan jälkeen raha menettää merkityksensä onnellisuuden tuomisessa. Mutta se pitää muistaa että raha ei missään nimessä saa välttämättä ihmistä tuntemaan itseään onnelliseksi.
Toi voittaja kiertää parhaillaan eri autokaupoissa ja hihkuu mielessään, mä voisin periaatteessa saada nää kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea.
Se on nimenomaan noin, tosin tietyn rajan jälkeen raha menettää merkityksensä onnellisuuden tuomisessa. Mutta se pitää muistaa että raha ei missään nimessä saa välttämättä ihmistä tuntemaan itseään onnelliseksi.
Kyllähän rikkaatkin tekevät itsemurhia ja kuolevat syöpiin ja menettävät läheisiään. Mutta perusturvallisuudentunne lienee parempi, jos ei ole liian kuuluisa (stalkkerit ja papparazzit).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea.
Kyllähän rikkaatkin tekevät itsemurhia ja kuolevat syöpiin ja menettävät läheisiään. Mutta perusturvallisuudentunne lienee parempi, jos ei ole liian kuuluisa (stalkkerit ja papparazzit).
Niin syöpä voi tulla rikkaalle tai köyhälle. Hyvät ja parhaat hoidot saa kun on paljon rahaa mutta nekään ei aina auta syöpään.
Voittaja oli sanonut että paljon oli numeroita pankkitilin saldossa. Olisi se melkoista jos tilille napsahtaisi yli 74 miljoonaa!
Kiinnostaisi tietää oliko voittaja paljonkin pelannut vai tuliko voitto yllättäen parilla rivillä. Se joku lottovoittajahan sanoi että sama rivi oli ollut jo yli 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea.
Nämä Epstein ja kumppanit ovat tästä täydellinen esimerkki. Raha voi johtaa suoranaiseen pahuuteen, kun ei mikään riitä eikä tunnu oikein miltään. On hyvin onnettomia rikkaita ja hyvin onnellisia köyhiä, eli jostain muusta sen on oltava kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Voittaja oli sanonut että paljon oli numeroita pankkitilin saldossa. Olisi se melkoista jos tilille napsahtaisi yli 74 miljoonaa!
En ole kateellinen, vaan tulee hyvin lämmin olo toisen puolesta, kun tätä miettii.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen summan saaminen yhtäkkiä on tottumattomalle karmeaa. tietää pelkoa, tuskaa, unettomia öitä. Saalistajat kintereillä. kehenkään ei voi luottaa.Ellei sitten osaa salata voittoaan ja jatkaa elämäänsä näkymättömänä.
Näin on,joku lottovoittaja joutui palkkaamaan vartijat ja jonkun piti muuttaa ,kun rahanpyytäjiä pyöri tontilla.Ei lottovoitto pelkkää onnea ole.
Toivottavasti Suomeen ei hetkeen tule noita valtavia Eurojackpot voittoja, ainakaan yhdelle ihmiselle, muiden maiden vuoro saada isoja voittoja.
Sikäli käy vähän kateeksi, että lumitöistä puhumisesta voi päätellä naisen asuvan valmiiksi omakotitalossa. Eli varallisuutta oli jo olemassa ihan mukavasti.
Ilmestyykö raviradoille hevonen jonka nimi on Eurojackpot tai vastaavaa.
Olen aikaisemmin ihmetellyt kun olen nähnyt aika varakkaidenkin pelaavan veikkauspelejä. Viedään kalliilla autolla kioskille monella sadalla nippu pelikuponkeja.
Vierailija kirjoitti:
Sikäli käy vähän kateeksi, että lumitöistä puhumisesta voi päätellä naisen asuvan valmiiksi omakotitalossa. Eli varallisuutta oli jo olemassa ihan mukavasti.
Olen aikaisemmin ihmetellyt kun olen nähnyt aika varakkaidenkin pelaavan veikkauspelejä. Viedään kalliilla autolla kioskille monella sadalla nippu pelikuponkeja.
Köyhien ei edes kannata pelata, koska se on vain viihdettä, jossa keskimäärin aina häviää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet varakkaat pelaa veikkauspelejä. Mulla on varakkaita tuttuja jotka pelaavat vaikka eivät tosiaan lisää rahaa tarvisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea.
Sanoo ihminen jolla ei ole rahahuolia. Kyllä muutama miljoona kummasti helpottaisi elämää.
Yhdellä miljoonalla elää 40 vuotta. Kahdella koko elämän. Olisihan se helpotus, kun ei tarvitsisi enää rahasta stressata.
Raha voi tuoda onnea myös toisin tavoin. Esimerkiksi minä haaveilen projekteista, joilla auttaa ja ilahduttaa ihmisiä.
Kaikki on suhteellista, Helena Koivulla ei kestänyt vuottakaan ko. summan tuhlaaminen ja nyt itkee varattomuuttaan ja kerjää lisää rahaa.
Se olin minä. Tottakai lopettelen työt kunhan keksin peitetarinan. Sijoitusyhtiö varmaan pitää perustaa ja pyörittää pikkusalkkua. Iso salkku menee varainhoitoon.
Pidän miljoonan pikku turhuuksiin ja lapset saa ensiasunnot hoasin luukun sijaan. Autoa ja asuntoa en vaihda. Pikku purjeveneen saatan ostaa "säästöillä". Vaimo haluaa vain puutarhatontun mökille.
Vierailija kirjoitti:
Se olin minä. Tottakai lopettelen työt kunhan keksin peitetarinan. Sijoitusyhtiö varmaan pitää perustaa ja pyörittää pikkusalkkua. Iso salkku menee varainhoitoon.
Pidän miljoonan pikku turhuuksiin ja lapset saa ensiasunnot hoasin luukun sijaan. Autoa ja asuntoa en vaihda. Pikku purjeveneen saatan ostaa "säästöillä". Vaimo haluaa vain puutarhatontun mökille.
Ai niin en ole rikas mutta en köyhäkään, ja rahoitusalalla töissä niin että en mene sekaisin seitsemästökympistä.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis naisimmeinen?
Tämä voittaja sentään jää pois töistä, ja työpaikka jää jollekin tarvitsevalle.