Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon kade sille joka voitti sen 74 miljoonaa

Vierailija
04.01.2026 |

miksi en minä voita mitään

Kommentit (281)

Vierailija
221/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3% korolla kilahtaa joka vuosi noin 2,3miljoonaa korkotuloja tilille.

Vierailija
222/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tuo onnea.

Aliravittu nälkään kuoleva tulisi kyllä ikionnelliseksi ruoasta, mutta ei ole varaa.

Sama on monella tautiin tai sairauteen kuolevalla, ei ole varaa leikkauksiin ym.

Eli kyllä se tuo onnen sellaiselle, kenellä sitä ei ole.

Suomessahan jokainen haaveilee näistä voitoista vain ahneuttaa, sille rahalle ei ole melkein kenelläkään täällä ihan oikeaa tarvetta ja tämä asenne on se, mikä ei tuo sitä onnellisuutta, koska silloin haluaa aina vain enemmän ja enemmän, kuten menkin nyt haluamme, vaikka meillä on jo kaikki.

Se yksi lotossa voittanut sanoi jossain haastattelussa jatkavansa edelleen lottoamista ja haaveilee nyt Vikingloton päävoitosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tuo onnea.

Sanoo ihminen jolla ei ole rahahuolia. Kyllä muutama miljoona kummasti helpottaisi elämää.

Yhdellä miljoonalla elää 40 vuotta. Kahdella koko elämän. Olisihan se helpotus, kun ei tarvitsisi enää rahasta stressata. 

Raha voi tuoda onnea myös toisin tavoin. Esimerkiksi minä haaveilen projekteista, joilla auttaa ja ilahduttaa ihmisiä. 

Joo, raha tuo vapautta. Vapaus on perusta niin monelle muulle asialle. 

Vierailija
224/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun aikanaan hänen laoset perii hänet niin paljonko menee valtiolle perintöveroina?

Vierailija
225/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaako pankit 3% korkoa noinkin isosta summasta tilillä? Eikö se tule pankille kalliiksi niin paljon maksella?

Vierailija
226/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan vain porukkapelejä ja olisipa tuollainen jättipotti 50 osaan mennyt, nyt olisi 50 uutta miljonääriä eri puolilla maata, harmi kun yhdelle meni!

Vierailija
227/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaan vain porukkapelejä ja olisipa tuollainen jättipotti 50 osaan mennyt, nyt olisi 50 uutta miljonääriä eri puolilla maata, harmi kun yhdelle meni!

Niin on, minusta väärin että vaan yhdelle meni noin paljon.

Vierailija
228/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meikämandariini muu maa mustikka ois voittanut 0,01% tosta potista niin kaikki mun elämän ongelmat häviäis ja elelisin tyytyväisenä koko loppuelämän

Vierailija
229/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tommosta summaa edes tarvis sijoittaa. Vois huoletta kuluttaa vaikka sata tuhatta kuussa eikä tuntuis missään.

Vierailija
230/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pelaan vaan porukkapelejä ja mulla oli 240 riviä Eurojackpottia silloin kun tuo arvottiin enkä voittanut mitään. Monellakohan rivillä voittaja sai tuon voiton 74 miljoonaa? 2-3 rivillä?

Vierailija
231/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmasti monelle tulisi edes pieni summa rahaa enemmän tarpeeseen kuin voittajalle kuka sai yksin koko summan ja kuitenkin omistaa jo ennestään Hesassa omakotitalon. Mulla oli eilen 178 riviä Eurojackpotin porukkapelejä enkä voittanut mitään, voittaisipa edes pienen summan.

Vierailija
232/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tuo onnea.

Sanoo ihminen jolla ei ole rahahuolia. Kyllä muutama miljoona kummasti helpottaisi elämää.

Yhdellä miljoonalla elää 40 vuotta. Kahdella koko elämän. Olisihan se helpotus, kun ei tarvitsisi enää rahasta stressata. 

Raha voi tuoda onnea myös toisin tavoin. Esimerkiksi minä haaveilen projekteista, joilla auttaa ja ilahduttaa ihmisiä. 

Joo, raha tuo vapautta. Vapaus on perusta niin monelle muulle asialle. 

Mulle raha toisi paremmin terveyden kun saisin laitettua hampaat kuntoon.

Vierailija
233/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös. Jotenkin ilmeisesti sen takia että osui Suomeen. Muiden maiden voittajille en ole ollut kade. Pikku voittoja olen kyllä saanut lähiaikoina ja pelaan sen verran kun olen valmis häviämään. Haaveulukin on kuitenkin mukavaa. 

Mäkin olen kateellinen juuri sen takia kun voitto osui Suomeen, olisipa mennyt Saksaan.

Vierailija
234/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on, vaikka sanoo että ei ole. Onnea hänelle!

Vierailija
235/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki voittaisivat lotossa niin ei kenenkään tarvitsisi raataa toisten ihmisten tarpeiden eteen.

Vierailija
236/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sijoittamalla tienannut moninkertaisesti sen mitä tyhmät maksavat tyhmyysveroa lototessaan.

Vierailija
237/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat meistä ilahtuisivat lottovoitosta, jos se napsahtaisi kohdalle. Sitten on mm. näitä Supercellin tyyppejä, joille "lottovoitto" napsahtelee vuosittain. Osaavatkohan he vielä riehaantua siitä, kuten ensimmäisestään? Vai saavuttaakohan siinä kylläisyyspisteen, kun kaikki haaveet on voinut jo toteuttaa?

Vierailija
238/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hevosihminen joka lopetti työnsä.

Vierailija
239/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välitä pätkääkään. Hyvät sille. 

Vierailija
240/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaja irtisanoutui ja lähti matkalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän