Oon kade sille joka voitti sen 74 miljoonaa
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea.
Aliravittu nälkään kuoleva tulisi kyllä ikionnelliseksi ruoasta, mutta ei ole varaa.
Sama on monella tautiin tai sairauteen kuolevalla, ei ole varaa leikkauksiin ym.
Eli kyllä se tuo onnen sellaiselle, kenellä sitä ei ole.
Suomessahan jokainen haaveilee näistä voitoista vain ahneuttaa, sille rahalle ei ole melkein kenelläkään täällä ihan oikeaa tarvetta ja tämä asenne on se, mikä ei tuo sitä onnellisuutta, koska silloin haluaa aina vain enemmän ja enemmän, kuten menkin nyt haluamme, vaikka meillä on jo kaikki.
Se yksi lotossa voittanut sanoi jossain haastattelussa jatkavansa edelleen lottoamista ja haaveilee nyt Vikingloton päävoitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea.
Sanoo ihminen jolla ei ole rahahuolia. Kyllä muutama miljoona kummasti helpottaisi elämää.
Yhdellä miljoonalla elää 40 vuotta. Kahdella koko elämän. Olisihan se helpotus, kun ei tarvitsisi enää rahasta stressata.
Raha voi tuoda onnea myös toisin tavoin. Esimerkiksi minä haaveilen projekteista, joilla auttaa ja ilahduttaa ihmisiä.
Joo, raha tuo vapautta. Vapaus on perusta niin monelle muulle asialle.
Vierailija kirjoitti:
3% korolla kilahtaa joka vuosi noin 2,3miljoonaa korkotuloja tilille.
Sitten kun aikanaan hänen laoset perii hänet niin paljonko menee valtiolle perintöveroina?
Vierailija kirjoitti:
Maksaako pankit 3% korkoa noinkin isosta summasta tilillä? Eikö se tule pankille kalliiksi niin paljon maksella?
Pelaan vain porukkapelejä ja olisipa tuollainen jättipotti 50 osaan mennyt, nyt olisi 50 uutta miljonääriä eri puolilla maata, harmi kun yhdelle meni!
Vierailija kirjoitti:
Pelaan vain porukkapelejä ja olisipa tuollainen jättipotti 50 osaan mennyt, nyt olisi 50 uutta miljonääriä eri puolilla maata, harmi kun yhdelle meni!
Niin on, minusta väärin että vaan yhdelle meni noin paljon.
Jos meikämandariini muu maa mustikka ois voittanut 0,01% tosta potista niin kaikki mun elämän ongelmat häviäis ja elelisin tyytyväisenä koko loppuelämän
Vierailija kirjoitti:
Eihän tommosta summaa edes tarvis sijoittaa. Vois huoletta kuluttaa vaikka sata tuhatta kuussa eikä tuntuis missään.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pelaan vaan porukkapelejä ja mulla oli 240 riviä Eurojackpottia silloin kun tuo arvottiin enkä voittanut mitään. Monellakohan rivillä voittaja sai tuon voiton 74 miljoonaa? 2-3 rivillä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti monelle tulisi edes pieni summa rahaa enemmän tarpeeseen kuin voittajalle kuka sai yksin koko summan ja kuitenkin omistaa jo ennestään Hesassa omakotitalon. Mulla oli eilen 178 riviä Eurojackpotin porukkapelejä enkä voittanut mitään, voittaisipa edes pienen summan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea.
Sanoo ihminen jolla ei ole rahahuolia. Kyllä muutama miljoona kummasti helpottaisi elämää.
Yhdellä miljoonalla elää 40 vuotta. Kahdella koko elämän. Olisihan se helpotus, kun ei tarvitsisi enää rahasta stressata.
Raha voi tuoda onnea myös toisin tavoin. Esimerkiksi minä haaveilen projekteista, joilla auttaa ja ilahduttaa ihmisiä.
Joo, raha tuo vapautta. Vapaus on perusta niin monelle muulle asialle.
Mulle raha toisi paremmin terveyden kun saisin laitettua hampaat kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös. Jotenkin ilmeisesti sen takia että osui Suomeen. Muiden maiden voittajille en ole ollut kade. Pikku voittoja olen kyllä saanut lähiaikoina ja pelaan sen verran kun olen valmis häviämään. Haaveulukin on kuitenkin mukavaa.
Mäkin olen kateellinen juuri sen takia kun voitto osui Suomeen, olisipa mennyt Saksaan.
Kaikki on, vaikka sanoo että ei ole. Onnea hänelle!
Toivottavasti kaikki voittaisivat lotossa niin ei kenenkään tarvitsisi raataa toisten ihmisten tarpeiden eteen.
Olen sijoittamalla tienannut moninkertaisesti sen mitä tyhmät maksavat tyhmyysveroa lototessaan.
Useimmat meistä ilahtuisivat lottovoitosta, jos se napsahtaisi kohdalle. Sitten on mm. näitä Supercellin tyyppejä, joille "lottovoitto" napsahtelee vuosittain. Osaavatkohan he vielä riehaantua siitä, kuten ensimmäisestään? Vai saavuttaakohan siinä kylläisyyspisteen, kun kaikki haaveet on voinut jo toteuttaa?
Joku hevosihminen joka lopetti työnsä.
Minä en välitä pätkääkään. Hyvät sille.
Voittaja irtisanoutui ja lähti matkalle.