Miksi Trump-vastustajat puolustaa Putinin läheistä liittolaista? (Venezuelan Marudo)
Trump tehokkaasti kaappasi vallasta Venezuelan autoritäärisen sosialistihallinon johtajan joka on Putinin erittäin läheinen kumppani kauppa-, puolustus- ja energiayhteistöineen.
Hauskinta on nyt nähdä miten Trumpia vastustava liberaali vihervasemmisto on puolustelemssa Putinin lheisiä kumppaneita tuomitsemalla Maduron kiinnioton 🤣 Vihervasemmisto joka itse yrittää aktiivisesti luoda mielikuvaa että Trump venäjämielinen, ovat nyt itse puolustamassa Putinin läheistä piiriä 🤡
Esim SDP ja Vihreät kommentoi "väärin kaapattu" (vaikka oli supertehokas operaatio ilman juurikaan uhreja), vasemmistoliitto tuomitsi koko Putinin liittolaisen kaappaamisen.
Kommentit (5)
Anteeksi nyt vain, vaikka vastustan Trumpia, en puolusta Maduroakaan.
Eräillä ei näemmä järki riitä tällaista asiaa ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto on laajasti jo tuominnut Maduron kaappauksen, ovat siis Putinin puolella
Vierailija kirjoitti:
Maduron kaappauksen tuomitsee mm Venäjä, SDP ja Pohjoiskorea
Israelin tekemät iskut tuomitsi mm Venäjä, SDP ja Pohjoiskorea.
Näettekö yhtäläisyyksiä?
Mielenkiintoinen kuvio...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto on laajasti jo tuominnut Maduron kaappauksen, ovat siis Putinin puolella
Niin, kaappauksen. USA:n iskun. Maduron kannattamisesta ei puhuta.
Persu näkee yksinkertaisuuttaan vain mustan ja valkoisen.
Tästä näkee hyvin miten Venäjä-kortti on vasemmistolle vain cancelointityökalu eikä oikeasti välitetä ukrainalaisista. Nyt itse toistavat Putinin näkemyksiä silloin kun sopii omaan agendaan mustamaalata Trumpia.