Onko teidän mielestä ok, että lapseni viettää aina aikansa vanhempieni luona kun hän viettää aikaa kanssani?
Olen siis lapsen isä ja lapsi viettää suurimman osan ajastaan äitinsä kanssa. Olen perustanut uuden perheen (kaksi uutta lasta), mutta nykyine asuntomme on niin pieni että emme mahdu sinne kaikki. Siksi olemme aina silloin vangempueni luona kun vanhin lapseni on kanssani. Toisinaan olen itse paikalla, toisinaan en.
Kommentit (45)
Olet isä. Muuta asuntoon, jossa myös ensimmäiselle lapselle on huone.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole juuri nyt varaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole juuri nyt varaa
Miksi olet tehnyt kaksi uutta lasta?!?!?
Miten usein lapsi on sinun kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole juuri nyt varaa
Miksi olet tehnyt kaksi uutta lasta?!?!?
Ei varnaan ole ihan kaikki piuhat tällä kiinni. Onneksi lapsi on suurimman osan ajastaan äidin kanssa
Valitettavasti tällainen on ihan todellista monille lapsille ja nimenomaan isä tekee näin.
No, näinhän minetkin miehet tekevät eron jälkeen vaikka ei olisi uutta perhettä ja asunnossa tilaa.
Usein isäviikonloput vietetään isän vanhemmilla ja myös isä on paikalla siellä täysylläpidossa.
Siis minkä takia sun vanhemmat antaa tapahtua tämän? Sä et ikinä tuosta kasva aikuiseksi kun olet tottunut ylläpitoon
Sitten toinen kysymys: onko ok, jos elatusapu myöhästyy toisinaan hieman? Ei ole sitä juuri nyt vara maksaa kun piti ostaa uusi auto
Vierailija kirjoitti:
Sitten toinen kysymys: onko ok, jos elatusapu myöhästyy toisinaan hieman? Ei ole sitä juuri nyt vara maksaa kun piti ostaa uusi auto
🤡🤡🤡
Onko kukaan koskaan sanonut että olet PELLE???
Vierailija kirjoitti:
Ne kasvaa korkoa
Hei, onko ok, että lapsi on kaverilla yökylässä aina kun on etäisän tapaamisviikonloppu?
Hei, onko ok että lapsi on missä lie, kun on etäisällä muuta tärkeämpää?
Hei, onko ok että vanhemmuus on hukassa?
Oletkohan sen yhden natsiäitipuolelle mies, joka paheksui sitä että puolisonsa tapaa vanhempiensa luona omaa lastaan. Keskustelu taisi olla joskus keväällä täällä palstalla.
Provo. Tuo elatusapukysymys paljasti.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan sen yhden natsiäitipuolelle mies, joka paheksui sitä että puolisonsa tapaa vanhempiensa luona omaa lastaan. Keskustelu taisi olla joskus keväällä täällä palstalla.
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Millä sanoilla sen löytää?
🤡🤡🤡🤡🤡