Oon kade sille joka voitti sen 74 miljoonaa
Kommentit (310)
Samoin, hevosia pääsee voittaja ostelemaan ja matkustelemaan luksus kohteisiin. Mietin olikohan voittaja itse valinnut numerot voittoriviin vai kone arponut? Miksi sitä ei koskaan kerrota? Kummalla tyylillä voittaa paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Se olin minä. Tottakai lopettelen työt kunhan keksin peitetarinan. Sijoitusyhtiö varmaan pitää perustaa ja pyörittää pikkusalkkua. Iso salkku menee varainhoitoon.
Pidän miljoonan pikku turhuuksiin ja lapset saa ensiasunnot hoasin luukun sijaan. Autoa ja asuntoa en vaihda. Pikku purjeveneen saatan ostaa "säästöillä". Vaimo haluaa vain puutarhatontun mökille.
Et ole voittaja kun voittaja oli nainen.
Perjantaina olisi taas jaossa noin 73 miljoonaa Eurojackpotissa vai mahtaakohan potti siitäkin vielä nousta? Joku pääsee taas uimaan rahoissa.
Mietin miten nuo lottovoittajat ja tuo monimiljonääri saa aikansa päivisin kulumaan? Sehän on kuin työttömän elämää kun aikaa on eikä rutiineja. Aluksi varmaan on aivan hurmiossa kun on suuri määrä rahaa tilillä, voi tehdä mitä vaan ja matkustella ja shoppailla mitä vaan ravihevosia ja luksuautoja ja mökkejä ja mitä vaan ja syödä vaikka joka päivä kalliissa ravintoloissa. Rahalla ei ole mitään väliä mitä mikäkin maksaa. Sitten varmaan jonkun ajan päästä tottuu siihen että on monimijönääri. Joku rikas täällä palstalla joskus kirjoitti että muutman kuukauden päästä kyllästyi reissaamiseen ja luksuhotelleihin ja luksus illallisiin, en tiedä oliko lottovoittaja kyseessä.
Netissä oli että sen aiemmin Suomessa noin 61 miljoonaa voittaneen entisen Supon ex-etsivän naapuri ei tiennyt mitään että hän oli voittanut jättipotin. Ihmeen hyvin sai pidettyä salassa eikä retostellut rahoilla. Tietty valmiiksi varakkailla voittajilla on jo hieno talo ja auto ja muut niin ei ole niin silmiinäpistävää ryysyistä rikkauksiin muutosta.
Toivottavasti tämän viikon noin 73 miljoonan voitto menisi ulkomaille tai porukalle. Väärin että yksi ihminen saa noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että tuli Suomeen tuo voitto. Todella hyvä summa.
Mitä kivaa siinä on että yksi ihminen sai noin paljon rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Pelaan vain porukkapelejä ja olisipa tuollainen jättipotti 50 osaan mennyt, nyt olisi 50 uutta miljonääriä eri puolilla maata, harmi kun yhdelle meni!
Olisi kyllä ollut hyvä jos voitto olisi mennyt porukalle.
Vierailija kirjoitti:
Joku rikas täällä palstalla joskus kirjoitti että muutman kuukauden päästä kyllästyi reissaamiseen ja luksuhotelleihin ja luksus illallisiin, en tiedä oliko lottovoittaja kyseessä.
Hassua aina lukea näitä "kyllä rikkaan elämään kyllästyy" -väitteitä.
Aika moni on kyllästynyt omaan arkielämäänsä. Sitä ei kuitenkaan jostain syystä harmitella, vaan tullaan sanomaan, että pitää olla tyytyväinen siihen mitä on. Miksei samalla tavalla saa pitkästyä luksuselämään, mutta silti olla tyytyväinen siihen että on rikas?
"Samoin, hevosia pääsee voittaja ostelemaan ja matkustelemaan luksus kohteisiin. Mietin olikohan voittaja itse valinnut numerot voittoriviin vai kone arponut? Miksi sitä ei koskaan kerrota? Kummalla tyylillä voittaa paremmin?"
Ei sillä ole mitään väliä valitseeko numerot itse vai antaako koneen arpoa. Yhtä huono todennäköisyys voittaa.
Suurin virhe, minkä moni ison lottopotin voittaja tekee, on se, että alkaa elää se 100 lasissa. Eli alkaa kehuskella rahoillaan ja näyttää, että kyl sitä löytyy. Tässä yhteydessä paikalle tulevat herkästi kaikenmaailman selkään taputtelijat, jotka pyrkivät hyötymään tästä henkilöstä tavalla tai toisella. Mikäli itse voittaisin todella ison summan, niin hyvin rajallinen joukko ihmisiä saisi tästä tietää.
Mä olen myös kateellinen ja myös eilisen Lotto voittajille, niin helpot Lotto numerot olisi olleet eilen kaikki alle 20, ei ihme että 3 sai päävoiton ja 289kpl 6 oikein, mä sain vaan 4 oikein ja 10eur :(
Ei onni suosi minua vaikka pelaan paljon, ottaa päähän ja olen kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Suurin virhe, minkä moni ison lottopotin voittaja tekee, on se, että alkaa elää se 100 lasissa. Eli alkaa kehuskella rahoillaan ja näyttää, että kyl sitä löytyy. Tässä yhteydessä paikalle tulevat herkästi kaikenmaailman selkään taputtelijat, jotka pyrkivät hyötymään tästä henkilöstä tavalla tai toisella. Mikäli itse voittaisin todella ison summan, niin hyvin rajallinen joukko ihmisiä saisi tästä tietää.
Pitäähän sitä näyttää että rahalla saa ja hevosella pääsee kun rahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on pankinjohtaja muikeana kun asiakkaan tilille pamahtaa tuollainen määrä pääomaa hassattavaksi pankin toivomiin sijoituskohteisiin.
Pankit elävät lainaamalla meidän rahaa edelleen toisille pankeille ja laina-asiakkaille.
Mutta toki, jos viisaasti sijoittaa tuon potin, tuotolla elää itse ja jälkipolvet ihan kivasti. Mutta ei laiskuudesta juokseva raha välttämättä ole ihmiselle hyväksi. Katsokaa Nallea ja muita kokoomuslaisia. Eihän niillä toimi edes aivot kun ei tarvitse.
Mitä tapahtuu unelmille, kun ne kaikki voi toteuttaa? Ne katoavat.
Mitä tapahtuu unelmille, kun niitä ei ole mahdollista tässä elämässä toteuttaa? Ne katoavat.
Mä en haaveile enää mistään, kun olen tuomittu köyhyyteen, en edes työllistymisestä enää. Turha haaveilla täysin epärealistisista asioista.
Olikin hyvä kun eilinen voittopotti meni kolmelle, oli erikoinen rivi. En lotonnut.
Kateus tuntuu kehossani siltä kuin liian kireä takki olisi päälläni väärässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olikin hyvä kun eilinen voittopotti meni kolmelle, oli erikoinen rivi. En lotonnut.
Veikkaus oli eilen säätänyt helpon rivin että tuii paljon voittoja. Nuo pienet numerothan on niitä mitä kaikki käyttää kun on omat ja sukulaisten syntmäpäivät. Vähän tulee voittoja kaikilla tasoilla jos vaan isoja numeroita lottorivissä.
Niin minäkin, olen työssä tekemisissä isojen rahojen kanssa paperilla niin ei isot luvut ole ihmeellisiä kun niitä näkee. Mutta olisi se mahtavaa jos isoja rahoja olisi joskus omalla tililläkin.