Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon kade sille joka voitti sen 74 miljoonaa

Vierailija
04.01.2026 |

miksi en minä voita mitään

Kommentit (281)

Vierailija
241/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tuo onnea.

Kyllä tuo. Typerä suomalainen sanonta että ei muka tuo onnea.

Vierailija
242/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotossa olen ajat sitten voittanut 10e kerran.  Aion kokeilla eurojackpottia seuraavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli Ilta-Sanomissa miten nainen valvoi yöllä ja odotti miljoonien napsahtamista tilille karenssi ajan jälkeen.  Ja aikoo jäädä pois töistä ja matkustella ja ostaa ravihevosen! 

Vierailija
244/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kateellinen ja aina vaan siitä voittajasta hehkutetaan kun nyt oli kaakkukaffeetkin käynyt juomassa. Miksi yhdelle ihmiselle meni noin paljon? Antaisi siitä edes osan vähävaraisille tai hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
245/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli Ilta-Sanomissa miten nainen valvoi yöllä ja odotti miljoonien napsahtamista tilille karenssi ajan jälkeen.  Ja aikoo jäädä pois töistä ja matkustella ja ostaa ravihevosen! 

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Vierailija
246/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän ikäinen ihminen on kyseessä kuka voitti, aikanaan perinnönjaossa valtiolle kai menee osa tuosta potista perintöveroina. Nyt ehtii sitä pottia vielä kasvattamaan kun korkoa vielä tulee summalle, on siinä muulla perheelläkin juhlaa, ei ole pulaa tulevillakaan sukupolvilla.

Vierailija
247/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tuo onnea.

Sanoo ihminen jolla ei ole rahahuolia. Kyllä muutama miljoona kummasti helpottaisi elämää.

Minussa on joku vika, kun miljoona tai pari riittäisi loppu elämäksi. Tuo 74 miljoonaa on jo liikaa, en edes haluaisi sellaista määrää. 

Etkö keksi mitään, miten haluaisit auttaa muita tai edistää jotain asiaa?

Vierailija
248/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itsekin 74 miljoonaa, mutta en silti ole kade tai ajattele, että voittajan pitäisi mullekin antaa rahaa. Lotto on lottoa.

Vierailija
249/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon summan kun voittaja sai niin ei ole rahan menolla hänellä jatkossa enää mitään väliä, mitä vaan voi ostaa tai matkoilla yöpyä kalleimmassa hotelleissa ja syödä kalliissa ravintoloissa. Ja rahaa tulee vaan lisää tilille miljoonia korkotuloina.

Vierailija
250/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törnäisihän siinä uudenlaisiin ongelmiin. Mietin, että voisin itse vaikka sijoittaa suomalaisiin start up-yrityksiin, mutta kuitenkin joku välikäsi yrittäisi kusettaa.

Vierailija
251/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kade, mulla on 6euroa tilillä, voittajalla yli 74 miljoonaa.

Vierailija
252/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tuo onnea.

Jos voittaja sairastuu vaikka syöpään tai johonkin muuhun sairauteen jatkossa niin on rahaa maksaa kalleimmat mahdolliset hoidot.

Vierailija
253/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi olla iloinen jonkun toisen miljoonien voitosta? En käsitä lehti otsikkoja missä joskus mainitaan että jossain kaupungissa iloitaan vaikka jostain Lotto voitosta, ketkä iloitsevat ja miksi? Mitä se voitto muita hyödyttää kuin voittajaa itseään kenen elämä muuttuu ja voittaja itse rahoistaan iloitsee.

Vierailija
254/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tuo onnea.

Jos voittaja sairastuu vaikka syöpään tai johonkin muuhun sairauteen jatkossa niin on rahaa maksaa kalleimmat mahdolliset hoidot.

Eikä taatusti tarvitse maata pissaisissa vaipoissa hoitokodissa.

Vierailija
255/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi pitäisi olla iloinen jonkun toisen miljoonien voitosta? En käsitä lehti otsikkoja missä joskus mainitaan että jossain kaupungissa iloitaan vaikka jostain Lotto voitosta, ketkä iloitsevat ja miksi? Mitä se voitto muita hyödyttää kuin voittajaa itseään kenen elämä muuttuu ja voittaja itse rahoistaan iloitsee.

Tuleeko siitä jotain kuntaveroja? Vai ihan vaan, että meidät mainittu? En myöskään ymmärrä.

Vierailija
256/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös kateellinen ja aina vaan siitä voittajasta hehkutetaan kun nyt oli kaakkukaffeetkin käynyt juomassa. Miksi yhdelle ihmiselle meni noin paljon? Antaisi siitä edes osan vähävaraisille tai hyväntekeväisyyteen.

Onneksi en ole Veikkauksen konttorilla töissä niin ei tarvitse kahveja keitellä miljonääreille. 

Vierailija
257/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tuo onnea.

Palkkaisin tuhat homoa raiskaamaan näitä ruskeita taksikuskeja, tuo toisi minulle onnen!

Vierailija
258/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan joka viikko hirveän summan rahaa lottoihin enkä voita mitään, joten olen voittajalle kateellinen. Täytyy itseni näköjään alistua kohtalooni että suurvoitto ei ole minua varten.

Vierailija
259/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös vähän kateellinen. Itsellä on todella huono rahatilanne ja pelaan (maltilla kylläkin), jotta tulisi sellainen potti, että pääsisi tyhmistä veloista eroon, en edes tarvitsisi kuin 100k. Tälle helsinkiläisnaiselle soitettiin, ja sanoi, että "ihan kivaa, mutta nyt meen jatkamaan lumitöitä". Eli todennäköisesti oli (taas) joku, jolla on jo oma talo tai ainakin rivariasunto Helsingissä, kun kerran lumitöitä tekee ja rahaakin tarpeeksi, kun ei vähempää voinut kiinnostaa vaan halusi jatkaa lumen parissa. Itse olisi seonnut, pyörtynyt, ottanut loparit ja varannut kunnon ulkomaan loman samalla hetkellä.

Vierailija
260/281 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan joka viikko hirveän summan rahaa lottoihin enkä voita mitään, joten olen voittajalle kateellinen. Täytyy itseni näköjään alistua kohtalooni että suurvoitto ei ole minua varten.

Miksi et sijoita tuota summaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän