Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon kade sille joka voitti sen 74 miljoonaa

Vierailija
04.01.2026 |

miksi en minä voita mitään

Kommentit (281)

Vierailija
181/281 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös kateellinen, voittaisipa edes pienen summan. Lotossa näköjään voittaa jos sitkeästi lottaa samaa riviä yli 10 vuotta.

Olikohan Loton 16 miljjoonan voittajalla etiäinen voitosta kun oli shampanjankin jo varannut valmiiksi?

Vierailija
182/281 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, mulle riittäisi miljoonan voitto Lotossa, väärin että yksi ihminen sai 17 tai 74 miljoonaa. Menisi edes porukalle, porukka lotoissa olen voittanut tyyliin 0,50eur.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/281 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin, mulle riittäisi miljoonan voitto Lotossa, väärin että yksi ihminen sai 17 tai 74 miljoonaa. Menisi edes porukalle, porukka lotoissa olen voittanut tyyliin 0,50eur.

Ihme homma että Loton isot voitot menee yleensä aina yhdelle ja usein jo valmiiksi varakkaalle, milloin olisi Loton iso päävoitto mennyt porukalle vaikka niitä pelataan kymmeniä tuhansia rivejä? Mulla oli kerran 700 riviä porukka Lottoa eikä mitään tullut.

Vierailija
184/281 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en voita mitään, joka viikko pettymys ja masennus kun edes pientä voittoa ei tullut.

Vierailija
185/281 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli jo valmiiksi rikas: helsinkiläinen, joka tekee lumitöitä!

Ei täällä köyhien vuokra-asujien tarvi sellaista tehdä---

Raha tulee rahan luo, ihan turha on köyhien mihinkään peliin rahojaan tuhlata.

Olen huomannut että monesti päävoitto menee jo valmiiksi varakkaalle.

Tuntuu että tunnistautumisen myötä voittajat valitaan.

Vierailija
186/281 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäis satatonnia, eläisin hyvän loppuelämän. Mutta ei tule edes satasta voittoa.

Vierailija
187/281 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme homma että Loton isot voitot menee yleensä aina yhdelle ja usein jo valmiiksi varakkaalle, milloin olisi Loton iso päävoitto mennyt porukalle vaikka niitä pelataan kymmeniä tuhansia rivejä? Mulla oli kerran 700 riviä porukka Lottoa eikä mitään tullut.

No se 90 miljoonan potti meni useammalle jossain Kuopion lähellä muutama vuosi sitten.

Vierailija
188/281 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tuo onnea.

Jos kuolee huomenna. Muuten et voi kiistää rahan onnea tuovaa vaikutusta. Möntti on rinnassa kun ei ole enää rahaa vuokraan tai jos sen maksa niin ruokaan. Työtä ei löydy.

Vierailija
189/281 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös kateellinen, voittaisipa edes pienen summan. Lotossa näköjään voittaa jos sitkeästi lottaa samaa riviä yli 10 vuotta.

Olikohan Loton 16 miljjoonan voittajalla etiäinen voitosta kun oli shampanjankin jo varannut valmiiksi?

Inhottaa kun nuo voitot menee aina sellaiselle jolla ei ole rahasta pulaa. Itse pystyisin ostaa shampanjaa vasta kun voittorahat olisi tilillä.

Vierailija
190/281 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se 90 miljoonan potti meni useammalle jossain Kuopion lähellä muutama vuosi sitten.

Tarkoitin siis sitä vain Suomessa pelattavaa Lottoa en Eurojackpottia mitä pelataan 19 maassa.

Vierailija
191/281 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa kun nuo voitot menee aina sellaiselle jolla ei ole rahasta pulaa. Itse pystyisin ostaa shampanjaa vasta kun voittorahat olisi tilillä.

Samoin ja ärsyttää varakkaiden hehkutus Ilta-Sanomissa voitosta.

Vierailija
192/281 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin ja ärsyttää varakkaiden hehkutus Ilta-Sanomissa voitosta.

Mulla meni koko alkuviikko pilalle kun mietin viikonlopun suurvoittajia kun olin niin kateellinen, töihin keskittymisestä ei meinannut tulla mitään.

Vierailija
193/281 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittäis satatonnia, eläisin hyvän loppuelämän. Mutta ei tule edes satasta voittoa.

Samoin, lohduttavaa lukea että on muitakin edes pienemmästä voitosta haaveilevia.

Vierailija
194/281 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jos se lottovoittaja olikin jo entuudestaan rikas ja jolla on jo kaikki asiat järjestyksessä elämässä, jolla ei oikeasti ollut tarvetta noin paljolle rahalle, elää jotain ihan tylsää ja mielikuvituksetonta arkea joka sopii täysin hänen luonteeseensa, käy jossain tiistain kirjakerhossa ja harrastaa postimerkkejä..

Äh, kunpa voittaisi noin paljon itsekin. Ei mitään työjuttuja, ei mitään tylsää perus arkielämää ja perjantain ranskalaiset ja nakit-menoa sen jälkeen. Tekisin tavaksi jaella 500€ seteleitä ohimennen niille, jotka varmasti hyötyisivät. Tekisi mieli piristää kunnolla toisten päiviä. No, toivottavasti se lottovoittaja pistää rahoistaan edes vähän kiertoon muidenkin hyödyksi eikä omi kaikkea, vaikkei olekaan muille mitään velkaa.

Vierailija
195/281 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli netissä että voittaja oli huojentunut kun 74 miljoonaa oli napsahtanut tilille ja oli käynyt juomassa voittaja kaffeet. 

Vierailija
196/281 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse voittajan enään lumitöitä tehdä tai pyhänä olla töissä, varmaan joku sairaanhoitaja.

Vierailija
197/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo Eurojackpot muuttanut paljon kun ennen Suomessa pelattiin vaan kerran viikossa arvottavaa perinteistä vaan Suomessa pelattavaa Lottoa. Ja miljoonan tai muutaman yleensä siinä joku voitti, Mutta nyt kun Suomessakin pelataan Eurojackpottia niin pienin voitto on jo 10 miljoonaa ja yleensä voitto nousee kymmeniin miljooniin ja se arvotaan 2 kertaa viikossa ja Suomessakin sillä voitetaan kymmeniä miljoonia

Vierailija
198/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli netissä että voittaja oli huojentunut kun 74 miljoonaa oli napsahtanut tilille ja oli käynyt juomassa voittaja kaffeet. 

3 viikkoa odotti rahoja tilille ja nyt on miljonääri ja saa kieriä rahoissa, ei tarvifse töitä tehdä.

Vierailija
199/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää että edelleen tuosta suurvoittajasta uutisoidaan, juuri kun olin jo unohtamassa koko asian kun olen voitosta kateellinen niin taas siitä uutisoidaan siihen liittyen että voittaja on saanut rahat tilille.

Vierailija
200/281 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi eilisessä Eurojackpot arvonnassa ei tullut taas päävoittoa Suomeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi