Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pikkulapsiaikana erotaan niin usein, kun silloin vanhempien pitäisi nimenomaan olla todella onnellisia?

Vierailija
28.12.2025 |

Mä en ymmärrä tätä: ensin ollaan niin rakastuneita, että hankitaan lapsi, ehkä useampikin, ja sitten erotaan ennen kuin lapsi on edes kouluikäinen? Siis vanhempienhan kuuluisi olla superonnellisia pikkulapsiaikana, siis ekat 3-4 vuotta ainakin. Moni nykypäivänä kärsii tahattomasta lapsettomuudesta, he olisivat superonnellisia jos heillä olisi lapsia. 

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa pillua niin paljon enään niin erohan siitä tulee

Pillun perässä parisuhteisiin laukkaavien miesten kanssa ei kannattaisikaan tehdä lapsia, sillä he ovat hyväksikäyttäjiä ja lapsia itsekin.

Vierailija
102/109 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa suhteessa ihmisen kanssa joka kiukuttelee ja riitelee kokoajan. Mikään puhe ei auta. Lapsi näkee epätervettä parisuhdetta kotona. Ero on ainoa vaihtoehto, toiveessa on että lapsi näkee tulevaisuussa terveellistä parisuhdetta. Mielummin tässä vaiheessa kuin myöhemmin jolloin välit tulehtuu entisestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Tilastojen mukaan Suomessa on enemmän nuoria miehiä, jotka eivät halua lapsia kuin nuoria naisia, jotka eivät halua lapsia. 
Se on siis todennäköisesti siitä kiinni, että lapsia ei synny. Miehet eivät halua niitä. 
En voi heitä siitä syyttää, olen itse nainen mutta en minäkään niitä halunnut. 

Kyllä se on paljon muutakin kuin kepeä haluamiskysymys. Lapsen vuoks joutuu uhraamaan paljon, jos ei ole valmis tekemään näitä uhauksia niin sitten uhrataan lapsi. Eli niitä ei tule.

Vierailija
104/109 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tehty kolme suunniteltua sektiota, ja kaksi päivää Buranaa jokaisessa tapauksessa. Sen jälkeen en tarvinnut kipulääkitystä. Toki jollakin voi olla alhaisempi kipukynnys. 

Kiireellisestä- tai hätäsektiosta minulla ei ole kokemusta. Niissä tilanne varmasti eri.

Se että sinä haluat silpoa kehoasi ei ole mitenkään cool ja pop, ja se että levität tuollaista propagandaa jotenkin hyvänä asiana on vielä alhaisempaa. Silvo toki omaa kehoasi niin paljon kuin sielu sietää, älä rekryä muita silpomaan omiaan. Sekopää.

Syntyvyys on laskenut huonojen synnytyskokemusten ansiosta. Tunnen useita ikäisiäni naisia, joiden lapsiluku on jäänyt yhteen epäonnistuneen alatiesynnytyksen takia. Ei ole yhdentekevää, miten äitiä kohdellaan. 

Lääketietellinen synnytys on syöpää ja misogyniaa alusta loppuun, siinä olet oikeassa. Se että kuvittelet kohdun slpomisen olevan joku ratkaisu tähän on vain äärimmäistä typeryyttäsi. Ihme kun et ehdota pään katkaisua ratkaisuksi paskoihin synnytyskäytänteisiin xD

Vierailija
105/109 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan tuollaista lupaa ja r aiskaavat kuhnurit eivät ole parkoja vaan rikollisia. Sinäkin haaveilet jostain seksi- ja kotiorjasta.

//

Ei lupaakaan vaan feikkaa. 

Vierailija
106/109 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhun kokemuksesta. Minulle on tehty suunniteltu sektio x3. Yhden alatiesynnytyksen olen kokenut ennen niitä. Kohtu minulla on edelleenkin.

107/109 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Tilastojen mukaan Suomessa on enemmän nuoria miehiä, jotka eivät halua lapsia kuin nuoria naisia, jotka eivät halua lapsia. 
Se on siis todennäköisesti siitä kiinni, että lapsia ei synny. Miehet eivät halua niitä. 

Kyllä se on paljon muutakin kuin kepeä haluamiskysymys. Lapsen vuoks joutuu uhraamaan paljon, jos ei ole valmis tekemään näitä uhauksia niin sitten uhrataan lapsi. Eli niitä ei tule.

No näinhän se on. Ei niitä lapsia kannatakaan kepeästi haluta, vaaan rima kannattaa pitää todella korkealla. Niin suomalaiset nuoret tekevätkin, ja se on ihan oikein.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
108/109 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

No näinhän se on. Ei niitä lapsia kannatakaan kepeästi haluta, vaaan rima kannattaa pitää todella korkealla. Niin suomalaiset nuoret tekevätkin, ja se on ihan oikein.

Nuorempi saapumiserä onkin se vastuullinen sukupolvi. He ovat ottaneet opiksi aiemman saapumiserän virheistä. 

Vierailija
109/109 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa pillua niin paljon enään niin erohan siitä tulee

Pillun perässä parisuhteisiin laukkaavien miesten kanssa ei kannattaisikaan tehdä lapsia, sillä he ovat hyväksikäyttäjiä ja lapsia itsekin.

Kuormituksen lisääntyessä keskusteluyhteys heikkenee ja seksielämä hiipuu. Seksi ei ole erillinen saareke parisuhteen ulkopuolella. Monille se on yksi tapa kokea yhteyttä, turvaa ja nähdyksi tulemista. Jos nämä puuttuvat, halu olla suhteessa usein hiipuu myös. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän