Miksi pikkulapsiaikana erotaan niin usein, kun silloin vanhempien pitäisi nimenomaan olla todella onnellisia?
Mä en ymmärrä tätä: ensin ollaan niin rakastuneita, että hankitaan lapsi, ehkä useampikin, ja sitten erotaan ennen kuin lapsi on edes kouluikäinen? Siis vanhempienhan kuuluisi olla superonnellisia pikkulapsiaikana, siis ekat 3-4 vuotta ainakin. Moni nykypäivänä kärsii tahattomasta lapsettomuudesta, he olisivat superonnellisia jos heillä olisi lapsia.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset maanitellaan alatiesynnytykseen valehtelemalla ko. toimenpiteestä ja väheksymällä sen aiheuttamia haittoja. Kun totuus paljastuu, tulee epätoivo, pettymys, masennus ja voimakas viha. Tulee huijattu olo. Lisänä runneltu alapää ja pissa lirahtelee housuun tämän tästä,
P.s. Itselle tehty kolme suunniteltua sektiota ja edelleen naimisissa.Kyllä minä mieluummin luonnollisesti synnytän kuin kohtuani silpomalla. Jos mies ei kestä sen seurauksia niin ei ole kypsä isäksi.
Ei sektiota miehen takia haluta, vaan em. asioiden. Lisäksi lapsen takia, koska ei haluta sikiölle hapen puutetta.
Suurempi riski siihen sektiossa on.
Ei todellakaan ole. Ja jos alapääpäkistät, mutta lapsesi on jumissa, eikä mahdu ulos, äitiä siitä sätitään ja syyllistetään. Ikuisesti tunnet epäonnistumista CP-vammaisesi kanssa. Sektiossa riskit lapselle ovat olemattomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset maanitellaan alatiesynnytykseen valehtelemalla ko. toimenpiteestä ja väheksymällä sen aiheuttamia haittoja. Kun totuus paljastuu, tulee epätoivo, pettymys, masennus ja voimakas viha. Tulee huijattu olo. Lisänä runneltu alapää ja pissa lirahtelee housuun tämän tästä,
P.s. Itselle tehty kolme suunniteltua sektiota ja edelleen naimisissa.
Kolme alatiesynytystä eikä mitään haittoja, synnytyksestä toipuu nopeasti, ois voinut synnyttää vaikka kotona, koska ei se niin paha kokemus ole mitä jotkut pelottelevat. Ikänä en ole naimisissa ollut, enkä mene. Mä haluan kasvattaa ja hoitaa lapseni itse. En halua olla tuollainen kynnysmatto niinkun sinä.
Hähä, suunnitellusta sektiosta vasta nopeasti taipuukin. Jalkeilla samana päivänä, kipua kaksi päivää, johon riitti muu
Tämän on oltava jonkun kirjoitus kenelle ei ole sektiota tehty, ei todella riitä leikkauskipuun muutama 400mg burana.. noin muutoin sektio oli minusta miellyttävämpi mutta kovat kipulääkkeet siihen tarvitsi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä nähdään nopeasti, mikä on kumppanin todellinen luonne ja resilienssi, kun kaikki ongelmat levähtää kerralla päin naamaa. Yleensähän se on mies, joka karkaa, koska hän ei enää olekaan huomion keskipiste ja muutenkaan perhe-elämä ei yhtäkkiä enää kiinnosta.
Ja tämä yleensä ollut tiedossa jo vuosikymmeniä ja silti naiset perustaa sen miehen kanssa sen perheen.
Otetaan se aikuisvauva lemmikkimarsuksi ja hellitään ja paapotaan sitä toisena päivätyönään ja kuvitellaan, että yhdessä yössä se herää äidin pikkuapulaisena.
Isyys saadaan äidin armosta.
Naisten valehtelun takia Suomessa syntyy tänäänkin lapsia. Nainen ei olekaan se nöyrä ja halukas kotipiika jota hän siittäjäparalle lupasi.
Vierailija kirjoitti:
Joo vatsan ja kohdun auki leikkaaminen paranee 2 päivässä... Jep jep. Olet oksettava.
Kipua kestää kaksi päivää. Sen jälkeen en kipulääkkeitä tarvinnut. Arven häviäminen näkymättömiin kestää kuukausia.
Siinäpä pähkinä purtavaksi synnytyspakottajille ja velojen vihaajille.
Pikkulapsiarki on ihan helvetin raskasta. Siihen liittyy jatkuva unen puute, rahapula, riidat siitä, kenen kuului tehdä mitä ja milloin. Kun ei nuku riittävästi, alkaa paino nousta. Näette siitä, kuka mies huolehtii lapsistaan öisin. Lihovan naisen mies ei huolehdi. Lihova mies saattaa huolehtia, varsinkin jos hänen rouvansa pysyy hoikkana.
Koska tämä kaikki moska (mukaanlukien loppuelämän mittainen tulokuoppa) kaatuu yleensä vastasynnyttäneen naisen niskoille, tämä tajuaa, ettei miehestä ole mihinkään ja lakkaa kunnioittamasta tätä, jolloin myös seksuaalinen halu sammuu.
Tasaisempi työnjako ja tulonjako korjaisi nämä ongelmat, mutta miehen synnynnäistä itsekkyyttä, laiskuutta ja typeryyttä ei korjaa mikään muu kuin se, että sika pannaan maantielle.
Lapsi tuo merkityksen elämään tavalla jota lapseton ei ikinä voi ymmärtää. Hankkikaa lapsia, älkää uskoko pietarin trollien peopagandaa!
Nyt kyllä vaivaat pientä päätäsi ihan maailman huonoimmalla provolla. Ei oikeesti kukaan voi olla noin tyhmä, että ei tajua.
Millä logiikalla uusi ihminen on ilon ja onnen lähde? Ap taitaa olla melkoinen iilimato ihmissuhteissaan. Imee muista mehut ja rallattelee itse menemään loisena.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi tuo merkityksen elämään tavalla jota lapseton ei ikinä voi ymmärtää. Hankkikaa lapsia, älkää uskoko pietarin trollien peopagandaa!
En hanki lapsia ateistisen 50/50 miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä pähkinä purtavaksi synnytyspakottajille ja velojen vihaajille.
Pikkulapsiarki on ihan helvetin raskasta. Siihen liittyy jatkuva unen puute, rahapula, riidat siitä, kenen kuului tehdä mitä ja milloin. Kun ei nuku riittävästi, alkaa paino nousta. Näette siitä, kuka mies huolehtii lapsistaan öisin. Lihovan naisen mies ei huolehdi. Lihova mies saattaa huolehtia, varsinkin jos hänen rouvansa pysyy hoikkana.
Koska tämä kaikki moska (mukaanlukien loppuelämän mittainen tulokuoppa) kaatuu yleensä vastasynnyttäneen naisen niskoille, tämä tajuaa, ettei miehestä ole mihinkään ja lakkaa kunnioittamasta tätä, jolloin myös seksuaalinen halu sammuu.
Tasaisempi työnjako ja tulonjako korjaisi nämä ongelmat, mutta miehen synnynnäistä itsekkyyttä, laiskuutta ja typeryyttä ei korjaa mikään muu kuin se, että sika pannaan maantielle.
TÄMÄ!
Minulle on tehty kolme suunniteltua sektiota, ja kaksi päivää Buranaa jokaisessa tapauksessa. Sen jälkeen en tarvinnut kipulääkitystä. Toki jollakin voi olla alhaisempi kipukynnys.
Kiireellisestä- tai hätäsektiosta minulla ei ole kokemusta. Niissä tilanne varmasti eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä nähdään nopeasti, mikä on kumppanin todellinen luonne ja resilienssi, kun kaikki ongelmat levähtää kerralla päin naamaa. Yleensähän se on mies, joka karkaa, koska hän ei enää olekaan huomion keskipiste ja muutenkaan perhe-elämä ei yhtäkkiä enää kiinnosta.
Ja tämä yleensä ollut tiedossa jo vuosikymmeniä ja silti naiset perustaa sen miehen kanssa sen perheen.
Otetaan se aikuisvauva lemmikkimarsuksi ja hellitään ja paapotaan sitä toisena päivätyönään ja kuvitellaan, että yhdessä yössä se herää äidin pikkuapulaisena.
Isyys saadaan äidin armosta.Naisten valehtelun takia Suomessa syntyy tänäänkin lapsia. Nainen ei olekaan se nöyrä ja halukas kotipiika jota hän siittäjäparalle lupasi. <
Tuskin kukaan tuollaista lupaa ja r aiskaavat kuhnurit eivät ole parkoja vaan rikollisia. Sinäkin haaveilet jostain seksi- ja kotiorjasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tehty kolme suunniteltua sektiota, ja kaksi päivää Buranaa jokaisessa tapauksessa. Sen jälkeen en tarvinnut kipulääkitystä. Toki jollakin voi olla alhaisempi kipukynnys.
Kiireellisestä- tai hätäsektiosta minulla ei ole kokemusta. Niissä tilanne varmasti eri.
Se että sinä haluat silpoa kehoasi ei ole mitenkään cool ja pop, ja se että levität tuollaista propagandaa jotenkin hyvänä asiana on vielä alhaisempaa. Silvo toki omaa kehoasi niin paljon kuin sielu sietää, älä rekryä muita silpomaan omiaan. Sekopää.
Focus.
Vaikka naiset usein muuta väittävät, ei ihminen pysty keskittymään kuin yhteen asiaan kerrallaan.
Minä läävässä lojuvaa karjua katsoin
Kärsivin ilmein, vellovin vatsoin
Jouluna sikaa mä muista en
Vain kinkkua vahtaan himoiten
Ja lapset laulaa: "joulun tähti on ehdoton"
Ei saa pillua niin paljon enään niin erohan siitä tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiireellisestä- tai hätäsektiosta minulla ei ole kokemusta. Niissä tilanne varmasti eri.Se että sinä haluat silpoa kehoasi ei ole mitenkään cool ja pop, ja se että levität tuollaista propagandaa jotenkin hyvänä asiana on vielä alhaisempaa. Silvo toki omaa kehoasi niin paljon kuin sielu sietää, älä rekryä muita silpomaan omiaan. Sekopää.
Syntyvyys on laskenut huonojen synnytyskokemusten ansiosta. Tunnen useita ikäisiäni naisia, joiden lapsiluku on jäänyt yhteen epäonnistuneen alatiesynnytyksen takia. Ei ole yhdentekevää, miten äitiä kohdellaan.
Tilastojen mukaan Suomessa on enemmän nuoria miehiä, jotka eivät halua lapsia kuin nuoria naisia, jotka eivät halua lapsia.
Se on siis todennäköisesti siitä kiinni, että lapsia ei synny. Miehet eivät halua niitä.
En voi heitä siitä syyttää, olen itse nainen mutta en minäkään niitä halunnut.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isyys saadaan äidin armosta.Naisten valehtelun takia Suomessa syntyy tänäänkin lapsia. Nainen ei olekaan se nöyrä ja halukas kotipiika jota hän siittäjäparalle lupasi. <
Olen esim täällä lukenut, ettei niitä kotitöiden määrää ole huomannut, kun ei ole ollut niitä lapsia ja ollaan yllätytty, kun niitä onkin niin paljon mitä yksin joutuu tekemään, kun on lapsia.
Mies! Älä edes luule, että kelpaat tuollaisena. Sinä olet vain vajavainen nainen. Jos opettelisit käyttäytymään kuin nainen, voisit viimein nousta tuosta selkärangattomasta surkeudestasi.