Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukehdun tähän yksinäisyyteen

Vierailija
26.12.2025 |

Asun pienellä paikkakunnalla. Olen yksinäinen kaikin tavoin. Miesystävän kanssa loppui suhde viitisen vuotta sitten. Omasta syystäni varmaan olen erakoitunut. Työtkin loppumassa kohta. Tunnen että sekoan tähän olotilaan. Mistä saan apua? Ei kukaan edes soita. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kriteerit miehelle liian kovat?Täydellisiä miehiä ei ihan joka paikassa oo

Vierailija
22/24 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksetta yksinäisyysketjujen aloittajat ihmettelevät miksi kukaan ei soita, miksi kukaan ei kutsu juhliin, miksi kukaan ei pyydä kahville.

Poikkeuksetta yksinäisyysketjuista puuttuu se, että aloittaja itse soittaisi, pyytäisi, ehdottaisi.

Tämä on toistuva kuvio, ja se toistuu samanlaisena ketju toisensa jälkeen. Jos haluaa muutosta, niin tämä kuvio pitäisi purkaa.

Mistä sinä mitään tiedät,vedä vttu päähäs vtun juntti

Ei se mitään minun tietoani olekaan. Se tieto on näissä yksinäisyysketjuissa. Ja lähin esimerkki on tämän ketjun aloitus. Voit seurailla tulevien päivien yksinäisyysketjuja ja tunnistaa sieltä tuon kaavan.

Olen pahoillani, jos kaavan ääneen sanominen kirpaisee sinua. Tosiasioiden kieltäminen ei kuitenkaan vie sinua eteenpäin.

Tsemppiä elämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa tuo frendie ja viesti jollekin. Sen voit tehdä heti. Huomenna näytät nokkaa ulkona ja menet vaikka juttelee puolitutulle esim naapurille. 

Vierailija
24/24 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa neuvoa mitä yksinäisille miehille annetaan kanssa. Hyppää sillalta ja kaulasta keinuun. Sillä se yksinäisyys lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän