Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehillä helppoa saada treffiseuraa deittisovelluksissa?

Vierailija
16.05.2026 |

Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne:

Kun olet deittiäpissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sinulla on mahdollisuus tavata heistä kuka vaan? Tuntuuko, että kaikki kaupungin upeat naiset tyrkyttävät itseään sinulle ja haluavat treffeille kanssasi? Eli toisin sanoen, onko sulla runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa?

Entä jos olisit tilanteessa, jossa olet tavannut jonkun mukavan naisen, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän?"

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan helppoa, kun miehet jatkuvasti antavat pakkeja minulle jo heti ensitreffien tai viimeistään muutaman tapaamiskerran jälkeen 

Vierailija
2/4 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilta miehilä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä ja suomi24 treffit suhteellisen helppo aikuisen miehen.  Mutta kesäaikaan livenä helpompi kun tulee liikuttua ympäri suomea.

Vierailija
4/4 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätsejä tulee kyllä paljon mutta harva johtaa pidempään keskusteluun ja vielä harvempi tapaamiseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi