Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet/olisit sinkku, niin mitä kriteereitä kumppanille haluaisit laittaa deitti-ilmoitukseen, joita ei kuitenkaan ole korrektia mainita?

Vierailija
26.12.2025 |

Varmasti monella on sellaisia. Etikettiin tai yleiseen korreuktiuteen ei vaan kuulu niitä suoraan ilmaista.

Kommentit (209)

Vierailija
181/209 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka etsii kumppania netistä? Omituista touhua. Tilaan kyllä kenkiä, mutta en ihmisiä. 

Minä löysin kumppanin netistä olkoon kuinka omituista tahansa. En tilannut ihmistä kuitenkaan. Ei varmaankaan onnistu helposti. Emme ole enää yhdessä. Mitä sitten?

Vierailija
182/209 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näkee noista paritusihjelmista, miten pieleen nuo ns. asiantuntijavalinnat menevät, kriteeristö ei kerro keskinäistä kemiaa, joka lopulta määrää sopivuuden. Pahimmat karikot voi toki välttää, kun lukee "vaatimuslistan". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/209 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan älykkään miehen, jolle ei tarvitse koskaan vääntää rautalangasta mitään asiaa.

Mun mies on älykäs, mutta silti 25 vuoden aikana rautalankaa on mennyt kilometritolkulla. 

Älykkyyden osa-alueita on niin monta.

Ei ole. Aivojen prosessointikyky auttaa aivan joka ikisessä elämän osa-alueessa jollei ole jotain autismikirjon häiriötä. 

Jotkut ovat parempia kirjoittamaan, jotkut puhumaan. Osa sitten saa matematiikasta kymppejä ja äikästä vitosia. Jotkut ovat hyviä historiassa, koska muistavat asioita ulkoa hyvin. Aika harva saa pelkkää kymppien rivejä todistukseen, ja harva pelkkiä vitosia kaikesta. Tosin he voivat sitten olla hyviä esim. itseilmaisussa. Kyllä älykkyyttä on monenlaista. Tiedän esim. yhden fyysikon, joka oli huono kemiassa. 

Ei ole, usko nyt jo. Älykäs oppii kaiken helpommin kuin vähemmän älykäs. Mielenkiinnosta ja kasvatuksesta sitten riippuu että minnepäin suuntautuu. Jos esim vanhemmat koko iän kertovat että matematiikka on turhaa tai vaikeaa niin kyllä se nuoren oppimisessa näkyy vaikka kuinka olisi älykäs. 

Ja ihminen, joka on hyvä fysiikassa on hyvä myös kemiassa jos aihe vain kiinnostaa sen verran että sitä ilolla opettelee. 

Vierailija
184/209 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kriteerit:

-Ei talousongelmia, tulotaso vähintään ylimmässä tulodesiilissä. (Mulla sama)

-Koulutuksella ei niin väliä, oletan että jos tienaa hyvin, ei voi olla kovin tyhmä (minä AMK)

-Syntynyt naiseksi, tuntee olonsa naiseksi ja aikoo naisena pysyäkin, eli ei mitään ransuhommia. (Itse originaali mies)

- ei mt ongelmia (ei itsellään)

-Ei tatuointeja (ei itselläkään)

-Ylipainosta plussaa, mutta rungon pitää olla ryhdikäs eli sellainen aktiiviliikkuja vaikka onkin lihava (itse olen sellainen treenattu dadbod)

-Ei historiaa ulkkismiehien kanssa 

-Ei traumahistoriaa juopon/narkin/väkivaltaisen exän kanssa

-Lapset yhdestä aiemmasta suhteesta ok (lapset yhden miehen kanssa, ei sellaista naista millä on usea lapsi usean eri miehen kanssa), kunhan lasten isään välit on kunnossa.

Kuvailit just mut! :D

Vierailija
185/209 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tatuointeja.

Mutta kaikilla jänniksillähän on tatskoja, eikö? 

Vierailija
186/209 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehtaisin, niin "ei sairaala- tai vessakuvia, ei kiinnosta myöskään sun tai kaverisi autot tai moottoripyörät, ei kuolleet eläimet, ei känniörvellys- eikä ruokalautaskuvia". 

Mikään näistä jos löytyy miehen kuvista, on automaattisesti vasemmalla. 

Oma mp on mulle iso plussa, mutta 90% kuvista, joissa mies on pärrän kanssa, on kyseessä jonkun muun pyörä. Tietäjät tietää. 

Vierailija
187/209 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoimaton, itsestään huolehtiva, suht normaalipainoinen, ei sohvaperuna eikä penkkiurheilija, omillaan toimeentuleva ja työssäkäyvä. Läheisyyttä pelkäämätön ja seksissä aktiivinen ja huomaavainen. Mies joka osaa nauraa myös itselleen. Sivistynyt myös sydämeltään. Perhekeskeinen kaveri joka on nopeasti valmis myös seikkailuihin.

Vierailija
188/209 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoimaton, itsestään huolehtiva, suht normaalipainoinen, ei sohvaperuna eikä penkkiurheilija, omillaan toimeentuleva ja työssäkäyvä. Läheisyyttä pelkäämätön ja seksissä aktiivinen ja huomaavainen. Mies joka osaa nauraa myös itselleen. Sivistynyt myös sydämeltään. Perhekeskeinen kaveri joka on nopeasti valmis myös seikkailuihin.

Mutta nää kaikkihan on täysin ok ja löytyy varmaan, ainakin osa, lähes kaikista profiileista. Luitko otsikon? 

Vierailija
189/209 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla kookas kalu. On sillä väliä.

En tiennyt ennen kuin koin. Pitää nuolla. Pitää antaa riittävän usein.

Tuonhan voi hyvinkin ilmoittaa julkisesti kriteeriksi. Kookaskaluiset miehet varmasti ottavat yhteyttä, he kun muutoinkin tykkäävät että heidän vehjettä kehutaan.

Vierailija
190/209 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla vasemmistolainen.

Vierailija
191/209 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys "harrastus" kertoo että emme sovi yhteen. Mieheni ovat ampuneet vain kameralla ja h...tin hyvin yleensä ampuneetkin. Se on nimittäin seksikästä, kun mies arvostaa luontokappaleita ja eläimiä eikä kuvittele oikeudekseen hallita niitä. Ylimielisyys miehessä on luotaantyöntävää. Metsästys on ylimielistä.

Vierailija
192/209 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miehen joka tykkää nuolla vittuani. Ei pelkää sitä, että siellä on käynyt jo moni mies paljaalla kalulla, ja on valmis kuolemaan papillooman kautta kurkkusyöpään, kunhan vaan jumaloi ihanan vittuni nuolemista.

Vierailija
193/209 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei lapsia

- 19-36v, länsimaalainen tai aasialainen

- ei tatuointeja, ei lävistyksiä (korvikset ok), ei meikkaamista

- chubby/pyöreä ulkomuoto

- tykkää ulkona liikkumisesta muttei ole urheiluhullu

- on ok alle 45k€/vuosi tienaavan miehen kanssa

- ei tupakoi, alkoholinkäyttö olematonta tai vähäistä

- yksinumeroinen määrä kumppaneita, ei yhtäkään ei-valkoista mamua, max. 2 yhden illan juttua

- ei ole itseäni huomattavasti korkeammassa asemassa työelämässä

- ei ole millään tasolla kiinnostunut joukkueurheilun harrastamisesta tai sellaisen katsomisesta

Se, että löytyykö mitään tällaista niin onkin asia erikseen. Itse m43.

Vierailija
194/209 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehen pitää olla muutakin kun loinen. Pitää maksaa menoja yhtä paljon kun minä ja osallistua yhtä paljon kotitöihin. 

Vierailija
195/209 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsia.

Ei halua koskaan lapsia.

Mun mielestä tää on nimenomaan korrektia mainita. Kannattaa ehdottomasti mainita niin löytää ne muut velat paremmin. Vakuutan että se ei ole toiselle velalle vastenmielistä nähdä tätä kriteeriä. :D

Vierailija
196/209 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointien määrä.

Vierailija
197/209 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinkku vaan pariton, eronnut, M1997. Valintakriteereitä, en pittaa "korrektiudesta", nämä muun muassa ovat ilmoituksessani:

Äskettäin naiseksi tullut 10+ kaunotar, hoikka (BMI alle 20), tatuoimaton (täysin), pitkähiuksinen (aidolla värillä), rakenteeltaan siro, söpöt pikkutisulit, ihanat pikkupakarat, sexsyt pikkuiset varpit, perusluonteeltaan feminiini, nöyrä, tottelevainen.

Vierailija
198/209 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole persu tai kokoomuslainen.

199/209 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko nimi ja syntymäaika 

Vierailija
200/209 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella tulee olla vähintään yksi akateeminen loppututkinto. Täytyisi jotenkin kierrellen tuo ilmaista.

Tälleen akateemisen perheen, jossa lakimiehiä, arkkitehtejä ja tohtoriksi väitelleitä, mustana lampaana, ei taas voisi tutkinnot vähempää kiinnostaa, koska olen nähnyt, miten sillä ei onnea osteta. Ja mulla on motto, että yliopistot on täynnä hyvin läksynsä lukeneita pässinpäitä. Mutta mä olenkin aina ollut liian laiska opiskelemaan mitään kummoisempaa, tai siis mikään ei vaan ole kiinnostunut riittävästi. 

Mitä älykkyyteen tulee, sehän ei koulutusta tai ammattia katso, vaikka voihan siinä joissain tapauksissa korrelaatio ollakin. Mensassa on jäseniä aivan laidasta laitaan. 

On täysin totta että vaikka korrelaatiota on, kaikki yliopiston käyneet eivät todellakaan ole mitään henkisesti rikkaita tai älykkäitä. Eivätkä kaikki yliopistoa käymättömät ole tyhmiä, todellakaan. Mielestäni järkevämpää on painottaa haussa henkisiä ominaisuuksia, syvällisiä keskusteluja, tiettyjä kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia. Silloin löytää helpommin sen mitä etsii. :) Mutta tää on mun mielipide.