Mies ahdisteli lasta Tokmannin leluosastolla, miksei nimeä julkaista?
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011705100.html
Tällaisesta pitäisi olla nimi ja kuva lehdessä.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdistellut
Kyllä ahdisteli. Runkutti kiinni lapsessa ja esitteli juustomunaa. Se näkyi valvobtakameran tallenteellakin. Sinäkö se olit, Pasi?
Persut kiihottuu toisen persun munasta ja lapsen ahdistelusta.
Pääsääntö mediassa on, että nimijulkaistaan, jos tuomio on vähintään kaksi vuotta vankeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku oikeasti, ettei tavan suomalainen mies ahdistelisi lapsia? Valitettavasti minua on lapsena ahdisteltu niin kaverin luona yökylässä kuin uimahallissakin. Kadullakaan ei ole saanut kävellä rauhassa. Että onpa ihanaa kasvattaa tyttölasta tässä maailmassa.
Nyt on kyllä niin saatanan paksua väitettä että voi jumalauta. Tavalliset miehet muka ahdistlee lapsia? Haista saatanan mievihankylväjä pitkä paska.
Totta tämä kyllä on. Kylläpä taisi kalikka kalahtaa, kun noin piti ulvahtaa.
eri
Hävytön vale se on. Tavallinen mies ei todellakaan ahdistele lapsia! Ja naurettavaa tuo iänikuinen lapsentasoinen "taisi kalikka kalahtaa uliuli". Vähemmästäkin valehtelusta ja paskapuheiden levittelystä alkaa tavallise
Pedopersu kiihottui.
On jälleen yksi hyvä syy INHOTA valkosia miehiä. Toivottavasti suomessa väestö vaihtuisi miesten kohdalta tummempiin ja mitä nopeammin niin sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä ollut aina.
Vaikka on ollutkin, ei se silti ole oikein ja hyväksyttävää. Nimi ja kuva julkisiksi lehtiin ja kaikkiin uutisiin, ihan sama minulle mitkä seuraukset ahdistelijoille tulee.
Ja koska tämä tapahtui Tokmannilla, nimi ja kuva voisi olla myös jokaisen Tokmannin ovella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku oikeasti, ettei tavan suomalainen mies ahdistelisi lapsia? Valitettavasti minua on lapsena ahdisteltu niin kaverin luona yökylässä kuin uimahallissakin. Kadullakaan ei ole saanut kävellä rauhassa. Että onpa ihanaa kasvattaa tyttölasta tässä maailmassa.
Nyt on kyllä niin saatanan paksua väitettä että voi jumalauta. Tavalliset miehet muka ahdistlee lapsia? Haista saatanan mievihankylväjä pitkä paska.
eri
Naisasialiikkeiden siilitukkaiset naiset ahdistelevat ja raiskailevat pikkutyttöjä.
Perusvenäläisen (PS) märissä unissa. Joka tapauksessa sinä et saa, et feministeiltä etkä pikkutytöiltä. Mutta Veijolta saat.
Vierailija kirjoitti:
Te äijät ette tiedä millaista on kasvaa Suomessa tyttönä. Näitä runkkareita oli 80-luvullakin. Yksi tuli halaamaan mua keskellä katua, k*yrpä sojotti avonaisista housuista. Juoksin pois, olin 12 v.
Hyvä tarina.
Vierailija kirjoitti:
Kato persujankuttaja kehitysvammainen valehtelijavassarikin osallistuu "keskusteluun". :D Kaikki idiootit paikalla! :D
Kaada ittelles vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kato persujankuttaja kehitysvammainen valehtelijavassarikin osallistuu "keskusteluun". :D Kaikki idiootit paikalla! :D
Kaada ittelles vaan.
Kylläpä taisi kalikka kalahtaa, kun noin piti ulvahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Naisasialiikkeiden siilitukkaiset naiset ahdistelevat ja raiskailevat pikkutyttöjä.
Perusvenäläisen (PS) märissä unissa. Joka tapauksessa sinä
Taisi kalikka kalahtaa kun noin ulvahdit.
Joka toinen nainen on kokenut tuon itse, ja tekijä on aina taikinanvärinen seppo, pena tai eki.
Joka neljäs mies tekee tuota ja persuista kolme neljästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, oletteko mitään vauvoja pakastaneet näin jouluna?
SEONERIASIAIHANERIASIA!!!
No niinhän se on. Huomattavasti harvinaisempaa kuin miesten harjoittama seksuaalinen ahdistelu, josta lapset ja naiset saavat osakseen joka ikinen päivä.
Pitääkö niitä rintamakarkureita tuoda tänne lisää? Helpottuuko suomalaisten tyttöjen ja naisten olo sillä?
En tiedä, yhtä ainutta en ole tänne tuonut. Ihan suomalaisia miehiä ovat ne ahdistelijat olleet, joista minulla on kokemusta.
Niin, minun ahdistelijat taas ovat olleet suomalaisia naisia.
Se ettet saa seksiä, ei ole ahdistelua
Mä näin ekan runkuttahan 7-vuotiaana. Se nylkytti koulumatkallani olleen oikopolun varressa. Tämä oli 1972 ja mies tietenkin noin 20-vuotias kantis.
Myöhemmin, noin v. 1986 näin stadilaisessa porrassyvennyksessä toisen. Hän oli yli 60-vuotias asunnottoman näköinen kantis. Oli kova pakkanen ja käskin varoa, ettei muna jäädy.
Yksikään muualta muuttanut ei ole käyttäytynyt epäkunnioittavasti, vaan kaikki huutelijat, klähmijät ja uhkailijat on olleet kantiksia.
N60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lapsista viehättyminen on sairaus, ei se kuulu miesten seksualisuuteen."
Kumma, miten moni mies on sitten sairas. Ensimmäisen itsensäpaljastajan näin 7-vuotiaana.
Missä liikut kun näet niitä päivittäin?
Missä kohtaa hän sanoi näkevänsä itsensäpaljastajia päivittäin?
" Kumma, miten moni mies on sitten sairas. Ensimmäisen itsensäpaljastajan näin 7-vuotiaana. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lapsista viehättyminen on sairaus, ei se kuulu miesten seksualisuuteen."
Kumma, miten moni mies on sitten sairas. Ensimmäisen itsensäpaljastajan näin 7-vuotiaana.
Missä liikut kun näet niitä päivittäin?
Minäkin ihmettelen miten joillekin tuntuu kerääntyvän tällaisia kokemuksia.
Tuo kirjoittaja kertoi YHDESTÄ kokemuksesta. Etkö sä osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten suorittama henkinen väkivalta lapsia kohtaan huomattavasti suurempaa kuin miesten.
Samoin fyysinen. Naaraiden onneksi he ovat heikompia, joten vauriot ovat vähäisempiä eivätkä he siten jää kiinni.
Naaraiden🤣🤣🤣🤣🤣🤣 miksi uros siellä on niin katkera?
Varmaan känsäkyrvän hoitovoide loppunut näin joulun aikaan.
Persujen kriisipuhelin: 060004114
Huomaa, että olet mies. Ethän sinä usko, kun ei omalle kohdalle satu. Tytöille ihan peruskauraa.