Pelkään jo etukäteen, että miehen joululahja on taas pettymys
Niin se on viime vuosina ollut. Ei ole viitsinyt perehtyä ostamaan mitään henkilökohtaista ja sellaista, josta kokisin, että hän oikeasti tuntee minut. Koruja ja lahjakortteja kasvohoitoon yms olen saanut, jotka on toki kivoja, mutteivat sellaista mitä odotan rakkaaltani.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kyllä on suomalaiset tunnevammaisia ja kykenemättömiä kuunteluun kun tätä lukee Onneksi oma mies ostaa aina jonkun kivan yllätyksen mitä olen halunnut, mutta hän nyt ei olekkaan suomalainen.
Ja naiset eivät kykene puhumaan. Sulle voisi ostaa lahjaksi kirjan nimeltä, kuinka oppia ajatustenlukijaksi.
Mitenköhän minulta ja mieheltäni onnistuu joka vuosi lahjojen ostelu ilman että ajatuksia luetaan?
Varmaan vaan ette loukkaannu kaikesta, kuten ap. Ettekä ehkä ole kaksinaamaisia, kehu lahjaa edessäpäin ja selän takana hauku?
Jos oma mies ostaisi lahjoja joista en välitä niin todellakin loukkaantuisin. Min
Molemmilla samanlaisen mummo kalsarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole ajatusten lukijoita. Sanokaa suoraan mitä haluatte/ette halua lahjaksi. Turha sitä on täällä rutista.
Eikö lahjan idea ole juuri se, että tuntee toisen niin hyvin, että osaisi ostaa rakkaalleen juuri sellaisen lahjan kuin tämä toivoo. Ilman vinkkejä.
No on tuollaisiakin miehiä. Tykkään neuloa ja mies on ostanut lankoja ja neulekirjoja. Jaa että kuinka osasi valita langat? Oli niin kertakaikkisen ainutlaatuinen nero että tonki salaa lankavarastoani ja otti kuvia vyötteistä ja myös valmiista neuleista joita olin aikaisemmin tehnyt. Kaupassa neuvoivat lisää.
Hän on myös ostanut kauniin huivin jota hypistelin kaupassa mutta en raaskinut ostaa. Mies meni salaa kauppaan myöhemmin ja osti huivin pukinkonttiin. Ja juuri sen nimenomaisen huivin
Ei mun miehen tarvitse leikkiä salapoliisia. Olen tyytyväinen ihan jokaiseen lahjaan, vaikka siihen pölynimuriin. Ap on itse ostanut miehelleen pipon ja rukkaset. Se on ihan ok lahja, mutta ei siihen nyt paljon mielikuvitusta ole tarvinnut käyttää. Ostan joka vuosi miehelleni pipon ja rukkaset ja varmaan 99% miehistä saa lahjaksi pipon ja rukkaset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole ajatusten lukijoita. Sanokaa suoraan mitä haluatte/ette halua lahjaksi. Turha sitä on täällä rutista.
Eikö lahjan idea ole juuri se, että tuntee toisen niin hyvin, että osaisi ostaa rakkaalleen juuri sellaisen lahjan kuin tämä toivoo. Ilman vinkkejä.
No on tuollaisiakin miehiä. Tykkään neuloa ja mies on ostanut lankoja ja neulekirjoja. Jaa että kuinka osasi valita langat? Oli niin kertakaikkisen ainutlaatuinen nero että tonki salaa lankavarastoani ja otti kuvia vyötteistä ja myös valmiista neuleista joita olin aikaisemmin tehnyt. Kaupassa neuvoivat lisää.
Hän on myös ostanut kauniin huivin jota hypistelin kaupassa mutta en raaskinut ostaa. Mies meni salaa kauppaan myöhemmin ja ost
Missä ap sano ostaneensa pipon?
Aika surullinen elämä sulla mutta ymmärtäähän sen kun on tunnevammanen ja vähä-älyinen. Tsemppiä