Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään jo etukäteen, että miehen joululahja on taas pettymys

Vierailija
21.12.2025 |

Niin se on viime vuosina ollut. Ei ole viitsinyt perehtyä ostamaan mitään henkilökohtaista ja sellaista, josta kokisin, että hän oikeasti tuntee minut. Koruja ja lahjakortteja kasvohoitoon yms olen saanut, jotka on toki kivoja, mutteivat sellaista mitä odotan rakkaaltani.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sen pitäia ymmärtää ostaa? Anna esimerkkejä hyvistä lahjoista sinulle?

Vierailija
42/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku puhui barbieista ja kutomisesta. Jos se vaimo asuu yhdessä sun luona niin kyllähän sä näät mitä barbieta sillä on ja varmasti hän niistä puhuu mitä puuttuu

Ja jos kutoo sukkia niin kirjakaupat täynnä kirjoja joissa on uusia malleja ja siihen mukaan jotkut kalliimmat kutomis puikot. Varmasti hän on kutomisestakin puhunut mistä tykkää tai mitä pitäisi hankkia

Mun mies tykkää pelaamisesta ja jonku peli palkintotilaisuuden aikana puhui että haluaa pelata voittajapelia joten ostin sen hänelle

Ei se aidosti ole vaikeaa kuunnella ja osoittaa kiinnostusta omaa kumppania kohtaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta kun lukee näitä teidän kommentteja, niin hitto te naiset olette vaikeita. Mistä se mies voi lukea teidän ajatuksianne, jos ette kerro mitä haluatte. Sano ap sille miehellesi, mitä haluat ja mitä et halua. Tai sitten teette kuten me, eli ette osta toisillenne joululahjoja lainkaan. Kun se on yhdessä sovittu, niin kummankaan ei tarvitse pettyä. Ostatte joulun jälkeen alesta kumpikin itsellenne, mitä tahdotte.

Vierailija
44/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ole ajatusten lukijoita. Sanokaa suoraan mitä haluatte/ette halua lahjaksi. Turha sitä on täällä rutista. 

Eikö lahjan idea ole juuri se, että tuntee toisen niin hyvin, että osaisi ostaa rakkaalleen juuri sellaisen lahjan kuin tämä toivoo. Ilman vinkkejä.

Ei. Lahjan idea on se, että kun saat lahjan, tiedät että sen hankkija on ajatellut juuri sinua. Se on tärkeämpää, kuin se itse lahja. Tai pitäisi ainakin olla.

Vierailija
45/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. 0/5. 

Vierailija
46/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta kun lukee näitä teidän kommentteja, niin hitto te naiset olette vaikeita. Mistä se mies voi lukea teidän ajatuksianne, jos ette kerro mitä haluatte. Sano ap sille miehellesi, mitä haluat ja mitä et halua. Tai sitten teette kuten me, eli ette osta toisillenne joululahjoja lainkaan. Kun se on yhdessä sovittu, niin kummankaan ei tarvitse pettyä. Ostatte joulun jälkeen alesta kumpikin itsellenne, mitä tahdotte.

Siis et aikuisen aidosti koskaan kuuntele mistä se sun puoliso puhuu?

Vierailija
47/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sentään saanut lautasia ja kattiloita. Suurin osa antaa "käytännöllisiä" lahjoja

Vierailija
48/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset puhuu niin hel.etisti, että kukaan pysty kaikkea muistamaan.

Vierailija
49/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ole ajatusten lukijoita. Sanokaa suoraan mitä haluatte/ette halua lahjaksi. Turha sitä on täällä rutista. 

Eikö lahjan idea ole juuri se, että tuntee toisen niin hyvin, että osaisi ostaa rakkaalleen juuri sellaisen lahjan kuin tämä toivoo. Ilman vinkkejä.

Ei. Lahjan idea on se, että kun saat lahjan, tiedät että sen hankkija on ajatellut juuri sinua. Se on tärkeämpää, kuin se itse lahja. Tai pitäisi ainakin olla.

Ei pidä olla. Just tolla verukkeella ihmiset ostaa toisille roinaa ja siitä pitäisi ilahtua. Tottakai laiskat ihmiset just jankuttaa tuosta

Vierailija
50/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään  vikaa antaa miehelle vinkkiä, mitä haluaisit. Itse sanoin yhtenä vuonna että haluan kukan, sain kauniin itse metallista tehdyn ikikukan. Tänä vuonna sanoin, että taulutelineen. Tänään on 6h sitä puuhaillut tallissa, joka on hänen verstas.

Mies saa vaatetta ( hän ei ole itse kertaakaan ostanut vaatetta sen jälkeen, kun mut tapasi), parranhoitotuotteita ja erään omatekoisen lahjan liittyen hänen harrastukseen.

Vierailija
51/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet sellaisen naisen valinnut jonka puhetta et siedä?

Mut sahan jo todistitkin sen että jotkut henkilöt eivät aidosti välitä ja ole kiinnostuneita puolisoistaan

Vierailija
52/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä et kerro sille mitä sä toivot?

Se olisi mielestäni epäromanttista. ap

Säälin miestäsi

Vierailija
53/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies puhuu paljon, mutta onneksi hän ei vaadi minua muistamaan kaikkea. Ihan olemme yhdessä sopineet, että emme osta joululahjoja. Sopii hyvin minulle.

Vierailija
54/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.n kaltainen nainen ansaitsee joululahjaksi pölynimurin tai sähkövatkaimen.

Vierailija
55/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä olla. Just tolla verukkeella ihmiset ostaa toisille roinaa ja siitä pitäisi ilahtua. Tottakai laiskat ihmiset just jankuttaa tuosta

En oo koskaan 40-vuotisen elämäni aikana saanut mitään roinaa lahjaksi. Enkä ole sellaista antanut. Kuten ei aloittajan mieskään. 

Pointti on se, että mies on kuitenkin ajatellut puolisoaan ja halunnut häntä lahjalla ilahduttaa. Sen pitäisi olla tärkeämpää kuin se, että olisko joku muu ollut kivempi, kuin kasvohoito. Ja jos toinen on ennenkin "sössinyt" lahjavalinnan, niin onko se liikaa pyydetty, että selkeästi kertoo toiveensa, eikä odota että toinen muistaa mistä p*rkeleen vaasista se vaimo mainitsikaan tykkäävänsä joskus heinäkuussa...

Vierailija
56/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet sellaisen naisen valinnut jonka puhetta et siedä? Mut sahan jo todistitkin sen että jotkut henkilöt eivät aidosti välitä ja ole kiinnostuneita puol

Minusta alkaa kuulostaa siltä, että sinä et ole kiinnostunut muusta kuin ukkosi rahoista. 

Vierailija
57/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 56. Mun palkka on melkein tuplaten mun miehen 😂 hyvä yritys

Vierailija
58/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet sellaisen naisen valinnut jonka puhetta et siedä? Mut sahan jo todistitkin sen että jotkut henkilöt eivät aidosti välitä ja ole kiinnostuneita puol

Olen kyllä homo.

Vierailija
59/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rutise, mutta vähän kuitenkin valitan; Mies kysyi lahjatoiveita ja kun toivoin lahjaksi ruohotrimmeriä, niin hän oli vähän ihmeissään.

Mies olisi halunnut ostaa minulle jotain romanttista; tuoksuja tai koruja

Ollaan oltu naimisissa  yli 20v, saa nähdä mitä lahjaksi tulee

Vierailija
60/105 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä et kerro sille mitä sä toivot?

Se olisi mielestäni epäromanttista. ap

Sinä olet pilalle hemmoteltu ja kiittämätön.