Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole nauttinut vuosiin enää mistään

Vierailija
04.11.2022 |

En muista yhtään päivää tai edes hetkeä jolloin olisin ollut kiitollinen, tyytyväinen tai onnellinen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

welcome to the team!

M.30

Vierailija
2/20 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä mukavaa. Ei ainakaan tule pettymyksiä, kun aina on samaa paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putiini on tappanut ihan kaiken nautinnon.

Vierailija
4/20 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotetaan vain ydinsotaa niin me lähdetään ihan kaikki täältä. 

Vierailija
5/20 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuus ja onnellisuus ovat sisäisiä asenteita, joita harjoitetaan päivittäin. Opettele olemaan kiitollinen pienistä asioista, niin huomaat olevasi onnellinen. Itse olen kiitollinen muun muassa päivittäisestä ruoasta, kodista, rauhasta, luonnosta, läheisistä, terveydestä, työstä, ihmisistä jotka edistävät oikeudenmukaisuutta ystävällisistä ihmisistä, Jumalasta ja uskosta.

Vierailija
6/20 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään ruuaksi tänään haukikeittoa. Pieni asia on sekin nautittavaksi.

Vierailija
7/20 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byt omgivning och upptäck nytt.

Vierailija
8/20 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tuhonnut aivosi liialla internetillä, älypuhelimella, alkoholilla, sokerilla yms dopamiinipommeilla? Siedätkö tyhjyyttä? Olla omien ajatukseen kanssa? Annatko olon koskaan tasaantua vai tykitätkö kalloon koko ajan jotain stimuloivaa?

Huolehditko unen laadusta, ravinnosta, liikunnasta, nesteytyksestä, henkisistä ponnistuksista? Opettele kiitollisuutta, se on onnellisuuden kannalta eikä tärkein taito.

Vierailija
9/20 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jokin syy, miksi elämästä tulisi nauttia?

Vierailija
10/20 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jokin syy, miksi elämästä tulisi nauttia?

Seksi ja päihteet.

Vierailija
11/20 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali taas.

Vierailija
12/20 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ikävää.

Ja tuntuu olevan aika yleistä. Mitä AP on nuo mainitsemaan asiat joita teet elämässäsi, joista et saa mielihyvää ja jotka tylsistyttää sua?

Vierailija
13/20 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista tehdä jotain muutoksia, että saisi vähän paremman olon joskus. Esim. ei toista sitä mikä latistaa tai ota vastaan sellaista. Tuleeko jostain toivoa ihmisille. Mikä toisi tyytyväisyyttä.

Vierailija
14/20 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hirveää. Itselläni on päiviä nykyään aika usein, että herään masentuneena. Lyhyet unet ja olo, ettei ole levännyt. Ei huvita tehdä mitään ja ahdistaa.

Vierailija
15/20 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hirveää. Itselläni on päiviä nykyään aika usein, että herään masentuneena. Lyhyet unet ja olo, ettei ole levännyt. Ei huvita tehdä mitään ja ahdistaa.

Minuakin ahdistaisi jos en tekisi mitään. Se on kierre jonka vain sinä voit katkaista. Puskea esteen yli vaikka sitten hammasta purren ja kyynelten läpi.

Nimittäin, negatiiviset tunteet koukuttaa samalla tavalla kuin päihteet. Täytyy irrottaa itsensä kierteestä eikä mennä helpoimman kautta. Samasta syystä on tupakoivia, ongelmapelaajia, ylensyöjiä ja masentuneita/ahdistuneita.

Taikasana on:

D O P A M I I N I

Opiskele sitä

Vierailija
16/20 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu internetistä. Aivosi ovat ylistimuloituneet internetin tuotannosta.

Kokeile olla ilman tietokonetta, puhelinta ja nettiä vuosi.

Vierailija
17/20 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu internetin/puhelimen/tietokoneen käytöstä. Pitäisi olla ainakin yli 3kk ilman niitä ,että voisit huomata olosi parantuvan huomattavasti ilman niitä. 

Vierailija
18/20 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ahdistaisi jos en tekisi mitään. Se on kierre jonka vain sinä voit katkaista. Puskea esteen yli vaikka sitten hammasta purren ja kyynelten läpi.

Nimittäin, negatiiviset tunteet koukuttaa samalla tavalla kuin päihteet. Täytyy irrottaa itsensä kierteestä eikä mennä helpoimman kautta. Samasta syystä on tupakoivia, ongelmapelaajia, ylensyöjiä ja masentuneita/ahdistuneita.

Taikasana on:

D O P A M I I N I

Opiskele sitä

Tuota olen noudattanut aina. Olen tehnyt säännöllisesti työtä 20 vuotta ja teen edelleen, urheillut säännöllisesti ja itseasiassa liikunta on edelleen se asia, josta saan elämäniloa ja se motivoi minua. Siksi tämä on hämmentävää, että niin usein herään päivään, että tunnen olevani todella raskaassa mielentilassa, väsynyt ja voimaton, ahdistunut. Silti olen välillä mennyt jopa terveyden uhalla, väsyneenä urheilemaan väkisin, mutta kyllä ihminen normaalisti tuntee itsensä levänneeksi ja mielialakin pitäisi olla edes suht ok.

Minun on vain myönnettävä, että aina en omilla toiminnoillani voi kontrolloida mieltäni valitettavasti. Siksi kai masennus onkin niin hankala asia. Olen myös miettinyt tekeväni jotain radikaaleja muutoksia elämääni, jos ei muu auta.

Vierailija
19/20 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä ketju

Vierailija
20/20 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu internetin/puhelimen/tietokoneen käytöstä. Pitäisi olla ainakin yli 3kk ilman niitä ,että voisit huomata olosi parantuvan huomattavasti ilman niitä. 

Varmaa tietoa? Tietokonetta käytän työssäni, mutta vapaa-ajalla voisi kokeilla jättää kaikki laitteet kokonaan pois. Olen skeptinen tosin sen suhteen ja 3kk on pitkä aika, jos mitään muutosta ei tapahdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi