Deittailu/seurustelu päälle 40 vuotiaana
Antakaa parhaat vinkit, kuinka löytää aikuista seuraa. Tinderissä kuulemma saalistavat pettäjät ja muut sovellukset ovat hiljaisempia. Mitä ihmettä pitäisi tehdä että löytäisi luotettavan, lojaalin ja uskollisen kaverin?
Työ ja muut velvoitteet syövät jaksamista, ei ole aikaa harrastaa enää mitään ylimääräistä, joten miten ihmeessä ylipäätään pääsisi siihen pisteeseen, että saisi pari kertaa viikossa läheisyyttä, ilman että elämään tulisi liikaa draamaa? Ei, en halua naimisiin enkä muuttaa saman katon alle jälkeläisten hankkimisesta puhumattakaan. En kuitenkaan haluaisi pelkkää seksiäkään. Olisi kiva saada seuraa kaikenlaiseen tekemiseen ja varsinkin nautintoon, muttei haudanvakavasti, vaan aikuismaisesti. En kuitenkaan halua hyppiä vuoteesta toiseen, saati partneria, joka hyppii vuoteesta toiseen.
Kuinka onnistuitte aikuisena löytämään vakituista seuraa?
Onko muita kohtalotovereita, jotka ovat olleet pitkään yksin?
Läheisyyden kaipuu vaihtelee, arjen kiireissä ei juurikaan ajattele asiaa kuin maate pannessa, nyt lomien aikaan kaipuu nostelee päätään. Kyllä tämä taas arkena ohi menee. Mutta olisi kiva keskustella aiheesta.
Kommentit (98)
M-1965 kirjoitti:
"nimimerkkisikin todistaa että kyseessä eläkeikäisten juttu, lol. "
Ai missä pääsevät kuuskytvuotiaat eläkkeelle? Ruusulinnassa oli Keiskin keikalla paljon ikäistäni väkeä mutta myös nelikymppisiä toisella kierroksella olevia naisia ja nuorempiakin. Tiedän siksi että pari toisella kierroksella olevaa tunsin entuudestaan tanssikurssilta.
Jos nimenomaan "nuorisosta" on kiinnostunut niin kannattaa valita sellainen ilta jolloin esiintyy Hurma, Sinitaivas, Taikakuu, Energia, Komiat,... tai muu nuorten naisten suosima yhtye. Eikä ainakaan mennä sunnuntaitansseihin vaan joko viikolla tai pe/la.
6-kymppinen on eläkeikäinen vaikkei vielä olisikaan eläkkeellä. Ei kiinnosta sun pappapändit pätkääkään, olkoot vaikka itse kake randelliini tai mikä lie joikumassa.
Tässä on perää. Naisille on tärkeää, että parisuhde alkaa niissä huippufiiliksissä ja sopivassa miljöössä.
Mutta jos elämä on sellaista, että arki on rankkaa ja ulkona käydään joskus ja jouluna, todennäköisyydet alkavat olla heikot.
Sitten kannattaa harkita miesten ajattelutapaa, ettei ole väliä vaikka tutustuttaisiin väsyneinä työpäivän jälkeen Lidlin hedelmähyllyllä
Tässä kohtaa naisilla varmaan painaa ulkonäköpaineet raskaina vaakakupissa. Ei ehkä rättiväsyneenä ja homssuisena ole luontevaa tutustua keneenkään. Ei ole itsevarmimmillaan. Naisia nyt arvostellaan ulkoisesti vähemmästäkin. Ehkä moni mieskin (ottaessaan nämä arkiset lähestymiset puheeksi) haaveksii kaunokaisesta kaupan hyllyvälikössä, eikä välttämättä keski-ikäisen naisen väsyneestä, laittautumattomasta profiilista, no ehkä olen väärässä. Jokaiselle jotakin ja jokainen päättää itse mikä on mieleen jne.
Miten siellä lidlin hedelmähyllyllä voi tietää kuka olisi itselle sopiva ja mielenkiintoinen kumppani? Eihän niiden miesten luonteesta tiedä yhtään mitään, eikä kukaan pelkän ulkonäön perusteella ole kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Ai missä pääsevät kuuskytvuotiaat eläkkeelle? Ruusulinnassa oli Keiskin keikalla paljon ikäistäni väkeä mutta myös nelikymppisiä toisella kierroksella olevia naisia ja nuorempiakin. Tiedän siksi että pari toisella kierroksella olevaa tunsin entuudestaan tanssikurssilta.
Jos nimenomaan "nuorisosta" on kiinnostunut niin kannattaa valita sellainen ilta jolloin esiintyy Hurma, Sinitaivas, Taikakuu, Energia, Komiat,... tai muu nuorten naisten suosima yhtye. Eikä ainakaan mennä sunnuntaitansseihin vaan joko viikolla tai pe/la.
6-kymppinen on eläkeikäinen vaikkei vielä olisikaan eläkkeellä. Ei kiinnosta sun pappapändit pätkääkään, olkoot vaikka itse kake randelliini tai mikä lie joikumassa.
Ei saa kiusata ketään. Eri mieltä voi olla asiallisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa. Itsekseen pärjää huomattavasti paremmin, eikä ole kukaan roikkumassa riippana. Rahaa jää matkustella, asua ulkomailla joka vuosi pidempään ja vaikka mihin. Rakastan sinkkuelämää. Seksiä saa sen verran kuin tarvitsee.
Mutta jos on yhtään (persoonallisuus)kriteereitä sille seksikumppanille, sellaisen etsiminen on just sitä hankaluutta mistä ap puhuu. Olen esim itse yrittänyt etsiä tuollaista jo useamman vuoden - ongelmani on että en kiihotu pätkääkään miehen ulkonäöstä, vaan fiksuudesta ja huumorintajusta.
Aivottomia fuckboyta olisi helppo löytää, mutta en vaan pysty ajattelemaan tällaisia seksikumppaneina, sama kuin lasta panisi jos toinen on älykkyyden suhteen todella paljon alemmalla tasolla. Enkä vaan kestä sitä tyhjänpäiväistä chitchattia mitä niille pitäisi esittää puhuvansa. Ja tosikon kanssa olisi ka
Mulla on käytännössä täysin vastakkainen ongelma kuin sulla. Sellaisia miehiä tulee itselle vastaan toistuvasti, jotka ovat persoonansa puolesta kiehtovia ja syvällisiä, jotka ovat hyviä keskustelijoita ja omaavat laajan ymmärryksen maailmasta ja yhteiskunnasta, MUTTA: nämä miehet eivät ole ikinä riittävän hyvännäköisiä, että he herättäisivät minussa seksuaalisen halun. Minä tarvitsen sen komean "fuckboyn", että saan seksuaalisen puolen itsestäni napsahtamaan päälle.
Eli meidän pitäisi varmaan vaihtaa hengailumestoja :D lähetä sä ne sun fuckboyt mun ovelle, niin mä lähetän nämä mun lämminpersoonaiset intellektuelli miehet sun puheille :D
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Ei kiinnostuksen puutteesi ole minulta poissa.
Harmittaa vaan se, että joka kerta kun käyn Ruusulinnassa tanssimassa on siellä pitkä rivi myös itseäni selvästi nuorempia naisia istumassa tai seisoskelemassa salin reunoilla. Odottelevat vuoroaan siksi, että paikalla ei ole tarpeeksi miehiä heitä tanssittamaan. Toistetaan vielä jos asia jäi epäselväksi: Sekä tanssikursseilla että lavatansseissa on yleensä armoton pula miehistä.
M60
Vierailija kirjoitti:
Miten siellä lidlin hedelmähyllyllä voi tietää kuka olisi itselle sopiva ja mielenkiintoinen kumppani? Eihän niiden miesten luonteesta tiedä yhtään mitään, eikä kukaan pelkän ulkonäön perusteella ole kiinnostava.
Ja tulipa myös mieleeni: kuka kehtasi aikoinaan edes käyttää sinkkukoria? Ja kuinka moni nappasi sinkkukorin vahingossa ja johtiko tämä kenties kiusallisiin hetkiin? Ovatko sinkkukorit vielä olemassa? Syntyikö sinkkukorien avulla pareja? 🙂
Mulla on käytännössä täysin vastakkainen ongelma kuin sulla. Sellaisia miehiä tulee itselle vastaan toistuvasti, jotka ovat persoonansa puolesta kiehtovia ja syvällisiä, jotka ovat hyviä keskustelijoita ja omaavat laajan ymmärryksen maailmasta ja yhteiskunnasta, MUTTA: nämä miehet eivät ole ikinä riittävän hyvännäköisiä, että he herättäisivät minussa seksuaalisen halun. Minä tarvitsen sen komean "fuckboyn", että saan seksuaalisen puolen itsestäni napsahtamaan päälle.
Voi apua. Mistä bongaat noin ihania miehiä? Olet varmaan nuori ja kaunis?
-eri
40 on ikä missä erottuu jyvät akanoista. Jos olet fitness-misu, oikeesti tikkarissa ja näin, niin joo sulla on saumaa siihen pomoluokassa häärivään triathlonisti Eetuun, jonka kanssa keskustelu luonnistuu ja jolla kosketus ei tarkoita aina samaa asiaa kuin seksi. Mutta jos ET ole fitness-misu ja tikkarissa, niin tuossa päälle 40v sulle on jakajan kädessä tullut mustapekka; keskivartalolihava maanrakennusmies Timo, joka tykkää tissikalentereista ja keskioluesta. Mies jolla henki haiskahtaa ja samat bokserit on jo kolmatta päivää jalassa.
Vierailija kirjoitti:
40 on ikä missä erottuu jyvät akanoista. Jos olet fitness-misu, oikeesti tikkarissa ja näin, niin joo sulla on saumaa siihen pomoluokassa häärivään triathlonisti Eetuun, jonka kanssa keskustelu luonnistuu ja jolla kosketus ei tarkoita aina samaa asiaa kuin seksi. Mutta jos ET ole fitness-misu ja tikkarissa, niin tuossa päälle 40v sulle on jakajan kädessä tullut mustapekka; keskivartalolihava maanrakennusmies Timo, joka tykkää tissikalentereista ja keskioluesta. Mies jolla henki haiskahtaa ja samat bokserit on jo kolmatta päivää jalassa.
Voi kamala. Onko näin paha tilanne. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei olis mitään tästä väliltä tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko asia noin vai ei, mutta hauskasti ainakin kirjoitat
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nelikymppinen keskipituinen timmi nainen ja vieläpä lapseton sellainen. Aika vähän tulee miehiä samoilla spekseillä vastaan. Tähän vielä ylempi korkeakoulututkinto ja varallisuus päälle, niin vaadin muka mahdottomia, vaikka itse täytän kyseiset kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
-eri
Kollegoina oli pari tällaista miestä, ja lisäksi olen sellaisen ystävä/kaveri verkoston ulkolaidalla, jossa on useita tuollaisia miehiä. Valtaosa näistä lämpimistä älykkömiehistä on yliopiston humanisti tyyppejä.
Olen 34 vuotias, ja uskon olevani vähän keskimääräistä kauniimpi. Mikään missi tai TikTok seksipommi en todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Kollegoina oli pari tällaista miestä, ja lisäksi olen sellaisen ystävä/kaveri verkoston ulkolaidalla, jossa on useita tuollaisia miehiä. Valtaosa näistä lämpimistä älykkömiehistä on yliopiston humanisti tyyppejä.
Olen 34 vuotias, ja uskon olevani vähän k
Tämä selittää paljon, hyvät verkostot sekä olet nuori ja keskivertoa kauniimpi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nelikymppinen keskipituinen timmi nainen ja vieläpä lapseton sellainen. Aika vähän tulee miehiä samoilla spekseillä vastaan. Tähän vielä ylempi korkeakoulututkinto ja varallisuus päälle, niin vaadin muka mahdottomia, vaikka itse täytän kyseiset kriteerit.
Jos haluamasi kaltaisia miehiä ei edes tule vastaan ikinä, niin etkö sinä silloin ihan kirjaimellisesti vaadi mahdottomia? Meinaan että jos siis etsimisestä huolimatta et edes kykene löytämään yhtä ainutta tuollaista miestä, niin onko heitä sitten edes olemassa?
-------
Sanoitkin myöhemmin että nämä on humanistimiehiä; saat viedä mun fuckboy ehdokkaat (sen kun menet tinderiin, siellä niitä on tuhansittain toistensa kopioita) mutta pidä myös ne humanistit 😂. Minä tykkään insinöörityypin tieteellisestä älykkyydestä, nämä humanistikirjallisuushipit ei iske sitten yhtään.
Olen eri, mutta en ymmärrä pointtiasi. Minulla on elämä "täynnä kaikkea", mutta kumppania ei ole. En etsi kumppania täyttämään mitään tyhjyyttä, vaan etsin kumppania rakastaakseni ja jakaakseni elämän hänen kanssaan. En oikein ymmärrä ajatusta, että vain työttömät ja tylsistyneet voisivat etsiä seuraa.
Samoilla linjoilla. Ja ei kai se toinenkaan ole ilman mitään tekemistä/velvoitteita. En ainakaan itse haluaisi olla ainut aktiviteetti/kontakti toisen elämässä, se olisi liian suuri paine ja siitä vastuusta muodostuisi lopulta velvollisuus.