Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmistaudun jouluun mieheni ja lasten kanssa samalla kun 4-5 miestä pommittaa jatkuvasti viesteillään..

Vierailija
19.12.2025 |

Jotenkin huvittaa nämä lähdetkö kahville-miehet. Jatkuvasti tulee viestiä, vaikka somesta selviää, että olen ollut naimisissa vuodesta 2007.

Ilmeisesti sinkkunaisista pulaa, kun täytyy varatut pienten lasten äidit käydä läpi..

Kommentit (188)

Vierailija
101/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs tämä aloitus triggeröi joitakin..  mutta niinhän se on, että jokaisen kommentin kirjoittaja kertoo enemmän itsestään ja omasta ajattelutavastaan kuin sen kohteesta. 

Palstalaisille tiedoksi, että jotkut naiset vain vetävät miehiä puoleensa. Se ei vaadi paljastavaa pukeutumista, heruttelua, tatskoja, täydellistä meikkiä, kotkan kynsiä, huulitäytteitä ym, ym. Joissakin on vain jotakin. Tiedän sen sillä olen itsekin vedonnut miehiin itsellenikin selittämättömällä tavalla. Ehkä se on feminiinisyys, pehmeys, hyväntahtoisuus, iloisuus tjsp sekä todennäköisesti visuaalisesti nätti ja tyttömäinen ulkonäkö. 

Juuri nuo, feminiinisyys, pehmeys, hyväntahtoisuus, iloisuus sekä todennäköisesti visuaalisesti nätti ja tyttömäinen ulkonäkö, uskoisin. Se, ettei ole ilkeämielinen ja toivo pahaa toisille. Miehet aistivat aitouden ja rehellisyyden.

Ap

Vierailija
102/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs tämä aloitus triggeröi joitakin..  mutta niinhän se on, että jokaisen kommentin kirjoittaja kertoo enemmän itsestään ja omasta ajattelutavastaan kuin sen kohteesta. 

Palstalaisille tiedoksi, että jotkut naiset vain vetävät miehiä puoleensa. Se ei vaadi paljastavaa pukeutumista, heruttelua, tatskoja, täydellistä meikkiä, kotkan kynsiä, huulitäytteitä ym, ym. Joissakin on vain jotakin. Tiedän sen sillä olen itsekin vedonnut miehiin itsellenikin selittämättömällä tavalla. Ehkä se on feminiinisyys, pehmeys, hyväntahtoisuus, iloisuus tjsp sekä todennäköisesti visuaalisesti nätti ja tyttömäinen ulkonäkö. 

Juuri nuo, feminiinisyys, pehmeys, hyväntahtoisuus, iloisuus sekä todennäköisesti visuaalisesti nätti ja tyttömäinen ulkonäkö, uskoisin. Se, ettei ole ilkeämielinen ja toivo pahaa toisille. Miehet aistivat aitouden j

Se ei ole syy sinun kohdallasi kuitenkaan, sillä et ole avoin ja rehellinen, kun viestittelet vieraiden miesten kanssa. Olet luultavasti vain luontainen flirtti.

Miksiköhän muuten monet pettäjät kirjoittavat tälläkin palstalla nimenomaan olevansa luotettavia ja rehellisiä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on 4-5? Etkö osaa laskea tarkkaa lukumäärää? 

Vierailija
104/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on 4-5? Etkö osaa laskea tarkkaa lukumäärää? 

6. Kaikki eivät viestittele 24/7.

Ap

Vierailija
105/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
106/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aikanaan palstalla kerroin siitä tutkimuksesta, että naisesta on keskimäärin noin viisi miestä kiinnostunut samaan aikaan. Tämä vain todistaa sitä teoriaa ja naisten hypergamiaa!

Vierailija
107/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan kiinnostuksen johtuvan siitä, että sinkkunaisia on liian vähän, he eivät huolehdi ulkonäöstään, heillä on liian matala koulutus ja ovat kotoisin työläisperheestä, mikä näkyy pukeutumisessa, tatuoinneista ja liian paljastavissa kuvista.

Ap

Viimeistään tämä paljasti trolliksi. 

Monet miehet haluavat niin kovasti olla naisia, jotka viettelevät miehiä. Monia naisia ei voisi tuntemattomille lirkuttelu vähempää kiinnostaa. 

Tulkaa prinsessat rohkeasti kaapista vaan! 

Vierailija
108/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se määrä vaan laatu. Sinkkunaisena on huomattavasti paljon haastavampaa löytää kunnollinen mies kuin varattuna hakea itsetunnonkohotusta somessa. 

Vierailija
109/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri nuo, feminiinisyys, pehmeys, hyväntahtoisuus, iloisuus sekä todennäköisesti visuaalisesti nätti ja tyttömäinen ulkonäkö, uskoisin. Se, ettei ole ilkeämielinen ja toivo pahaa toisille. Miehet aistivat aitouden j

Rehellisyyden 🤣

Vierailija
110/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et toivo pahaa toisille etkä ole ilkeämielinen? Juuri haukuit muut naiset ja korotat itseäsi muiden yläpuolelle samalla kun heruttelet muille miehille oman miehesi selän takana. Joo.. Hyväntahtoista meininkiä.. 

Vierailija
111/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aikanaan palstalla kerroin siitä tutkimuksesta, että naisesta on keskimäärin noin viisi miestä kiinnostunut samaan aikaan. Tämä vain todistaa sitä teoriaa ja naisten hypergamiaa!

Törkeää yleistämistä, kun ehkä 1 viidestä tekee noin. 

T: Tuntematon 

Vierailija
112/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeää yleistämistä, kun ehkä 1 viidestä tekee noin. 

T: Tuntematon 

Nönnöönööö uliuli pikku Mimosa😫😫

Vierailija
113/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomennos: pinnallisuus, helppous ja yksinkertaisuus. Heikko ja tyhmä mies haluaa tuntea itsensä viisaaksi ja voimakkaaksi. Täytyy heillekin olla valikoimaa. 

Vierailija
114/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ja rumat on helppoja🤭

Vierailija
115/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niitä on 4-5? Luulisi olevan joko 4 tai viisi.

Neljä täysikasvuista ja yksi menninkäinen. Tai joku muu mielikuvitusolento. Kuten nämä muutkin.

Vierailija
116/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut asuvat velattomassa omistusasunnossa Helsingissä, ovat akateemisia ja omistavat mökin (velattoman). Minua huvittaa teidän reaktionne.

Ap

Aloitus on tietty provo ja ap on tylsyyttään täällä provoamassa, mutta faktaa on, ettei älyä ja tyylikkyyttä voi ostaa. 

Vierailija
117/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän helppoa on naisen Suomessa löytää hyvä, suomalainen mies. Ei tarvitse tehdä yhtään mitään.

Ap

Vierailija
118/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa estää näitä miehiä? Tai sanoa ettei kiinnosta? Mulla on tuollainen tuttava myös, flirttailee näille takaisin ja muka ihmettelee, mikseivät jätä rauhaan. 

Ap nauttii tilanteesta. Siksi tännekin kertoi.

Parin kanssa suunnittelee "kahvittelua". 

Kyllä, ja vieläpä yhtäaikaa...

Vierailija
119/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen olen kyllä huomannut, että naiset eivät minusta pidä. Eivät töissä, eivätkä paljon muuallakaan. Näin on aina ollut. Miehet taas ovat olleet minulle 99-prosenttisesti ystävällisiä aina.

Ap

Vierailija
120/188 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap saa varmasti ansaitsemansa elämän.

Minä olen saanut sen jo. Lisäksi asun velattomassa rivitaloasunnossa Helsingissä. Olemme mieheni kanssa kumpikin akateemisia ja tutustuneet yliopistolla.

Ap

Eli olet horoperse joka pitää koko ajan useampaa miestä sivusuhteessa. Petät miestäsi jatkuvasti. Lisäksi suutut, jos näillä sivusuhdemiehillä on muita naisia. Olet äärettömän tyhmä, narsistinen ja elämäsi on paskaa. 

Oikeasti olet joku luuseri joka asuu hikisessä yksiössä Vantaalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme