Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmistaudun jouluun mieheni ja lasten kanssa samalla kun 4-5 miestä pommittaa jatkuvasti viesteillään..

Vierailija
19.12.2025 |

Jotenkin huvittaa nämä lähdetkö kahville-miehet. Jatkuvasti tulee viestiä, vaikka somesta selviää, että olen ollut naimisissa vuodesta 2007.

Ilmeisesti sinkkunaisista pulaa, kun täytyy varatut pienten lasten äidit käydä läpi..

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalaiset raivoaa, kun ap:lla harmitonta pientä hupia päivää piristämässä.

Näköjään. Mitä pahaa tässäkin taas on? Onhan se imartelevaa, että halutaan kahville. Ilmeisesti miehiä kiihottaa jotenkin se, että nainen on naimisissa ja perheellinen (ja äidillinen). Lisäksi naisellinen.

Ap

Voihan tämän nähdä myös niin, että koska olet varattu, ei sinusta ole myöhemmin vaivaa vaikka kanssasi pieneen seikkailuun heittäytyisikin. Vaikeampi olisi uskoa, että niiden kahvikutsujen kautta tosissaan olevia isäpuolia olisi tarjolla. 

Naiskauneus on toki aina kaunista.

Vierailija
162/169 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin itse estoon pommittelijan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut asuvat velattomassa omistusasunnossa Helsingissä, ovat akateemisia ja omistavat mökin (velattoman). Minua huvittaa teidän reaktionne.

Ap

Minua surettaa näin surkea provonräpöstys. Viimeistään noilla työläiskotisepustuksilla ammuit itseäsi jalkaan Pertti.

Pitkästyttävää jauhamista.

Mikä ihme sinun ongelmasi on? Ei tarvitse lukea, ellei halua.

Minä toivon, että ap kirjoittaisi lisää, oikeasti haluan saada vinkkejä

N50+

Kas, hei ap. Ei mene läpi tämäkään yritys.

Vierailija
164/169 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please jatkakaa keskustelua. Tää on just nyt parasta viihdettä

Vierailija
165/169 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on hoikka, 183cm, paksut tummat hiukset ja vihreät silmät. FT, konsultti. Sellainen provider-statusmies. Varmasti kelpaisi monelle naiselle :)

Ap

Pertin päiväunet, nro 754

Vierailija
166/169 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku inttää ketjussa, että ap olisi mies? Minusta ap kuulostaa tyypilliseltä pettäjänaiselta. Hänen itsetuntonsa perustuu siihen, että miehet huomioivat ja hän hakee hyväksyntää miehiltä. Katse vaeltaa koko ajan ja antaa signaalia, että on saatavilla. Ei arvosta muita naisia, vaan kokee heidät kilpailijoina, "naiset eivät pidä minusta, mutta miehet pitävät"-tyyppiä.

Vierailija
167/169 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku inttää ketjussa, että ap olisi mies? Minusta ap kuulostaa tyypilliseltä pettäjänaiselta. Hänen itsetuntonsa perustuu siihen, että miehet huomioivat ja hän hakee hyväksyntää miehiltä. Katse vaeltaa koko ajan ja antaa signaalia, että on saatavilla. Ei arvosta muita naisia, vaan kokee heidät kilpailijoina, "naiset eivät pidä minusta, mutta miehet pitävät"-tyyppiä.

Oletko oikeasti noin tyhmä? Ap on palstalla tunnettu trolli joka suoltaa vähän väliä näitä paskajuttujaan.

Vierailija
168/169 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin tyhmä? Ap on palstalla tunnettu trolli joka suoltaa vähän väliä näitä paskajuttujaan.

Tää on AP itse nostamassa uudestaan tätä trolliketjuaan.

Vierailija
169/169 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sopimatonta naimisissa olevana naisena vain antaa noiden miesten viestitellä itsellesi. Jätät jotain kertomatta.Olet jotenkin heitä rohkaissut tai et ainakaan suoraan kieltäytynyt, estänyt tms jos viestit vain jatkuu. Mitä itse ajattelisit, jos naiset viestittelisi sinun miehelle, ja hän vain antaisi sen jatkua? Et mitään hyvää, oletan.