Valmistaudun jouluun mieheni ja lasten kanssa samalla kun 4-5 miestä pommittaa jatkuvasti viesteillään..
Jotenkin huvittaa nämä lähdetkö kahville-miehet. Jatkuvasti tulee viestiä, vaikka somesta selviää, että olen ollut naimisissa vuodesta 2007.
Ilmeisesti sinkkunaisista pulaa, kun täytyy varatut pienten lasten äidit käydä läpi..
Kommentit (129)
Minäkin valmistaudun Jouluun mieheni kanssa ja pare miestä pommittaa minua seksuaalissävytteisillä viesteillään.
M42
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ap neuvoa, miten minäkin alkaisin saada huomiota miehiltä?
KUKAAN ei ikinä flirttaile minulle saati viestittele. Oma aviomieskään ei ole edes halunnut kanssani seksiä kolmeen vuoteen
Vaikka täällä nyt haukutaan ap:ta, niin minulla olisi nähtävästi häneltä paljon opittavaa. Kohta alkaa uusi vuosi, haluan ensi vuonna saada huomiota joiltain miehiltä. Laita vinkkejä tähän!
N50+
TrolliAP:n uusi tulokulma spämmäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut asuvat velattomassa omistusasunnossa Helsingissä, ovat akateemisia ja omistavat mökin (velattoman). Minua huvittaa teidän reaktionne.
Ap
Minua surettaa näin surkea provonräpöstys. Viimeistään noilla työläiskotisepustuksilla ammuit itseäsi jalkaan Pertti.
Pitkästyttävää jauhamista.
Mikä ihme sinun ongelmasi on? Ei tarvitse lukea, ellei halua.
Minä toivon, että ap kirjoittaisi lisää, oikeasti haluan saada vinkkejä
N50+
Vierailija kirjoitti:
KUKAAN ei ikinä flirttaile minulle saati viestittele. Oma aviomieskään ei ole edes halunnut kanssani seksiä kolmeen vuoteen
Vaikka täällä nyt haukutaan ap:ta, niin minulla olisi nähtävästi häneltä paljon opittavaa. Kohta alkaa uusi vuosi, haluan ensi vuonna saada huomiota joiltain miehiltä. Laita vinkkejä tähän!
N50+
Mielelläni autan :). Kasvata pitkät hiukset. Ole hoikka. Pidä vain sen värisiä vaatteita, jotka värianalyysin mukaan sopivat sinun värityyppiisi (kevät, kesä, syksy, talvi). Kasvata pitkät kynnet/ ota rakennekynnet ja maalaa ne punaisiksi (ainoastaan lämmin sävy toimii). Muotoina ainoastaan manteli tai terävä manteli, mutta jälkimmäisessä tapauksessa kynsi ei saa olla kovin pitkä (antaa muuten aggressiivisen ja kovan vaikutelman). Käytä yksinkertaisia helmikorviksia. Hymyile paljon. Älä esittele tissivakoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50+
Kuule, minä olen oikeasti 50 + nainen.
Alkaa kiinnostaa, että mikä sinä olet, kun menee noin ihon alle muiden miessuhteet tai niiden puute. Mikä oli ap:n aloituksessa triggeröivä kohta?
Omaisuusko?
Voin kertoa, että minulla on itse asiassa useita velattomia asuntoja ja silti edes oma köyhä mies ei halua seksiä. Haluan saada edes flirttiä joltain mieheltä!
N50+
Onko ihan Rääkkylän kunnanjohtaja laittanut viestiä AP 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50+
Mielelläni autan :). Kasvata pitkät hiukset. Ole hoikka. Pidä vain sen värisiä vaatteita, jotka värianalyysin mukaan sopivat sinun värityyppiisi (kevät, kesä, syksy, talvi). Kasvata pitkät kynnet/ ota rakennekynnet ja maalaa ne punaisiksi (ainoastaan lämmin sävy toimii). Muotoina ainoastaan manteli tai terävä manteli, mutta jälkimmäisessä tapauksessa kynsi ei saa olla kovin pitkä (antaa muuten aggressiivisen ja kovan vaikutelman). Käytä yksinkertaisia helmi
Kaikki nuo toteutuvat, paitsi pitkät kynnet. Eli 90% tuosta. Ei silti kukaan mies huomaa minua tai halua minua, ei edes oma mies.
N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50+
Kuule, minä olen oikeasti 50 + nainen.
Alkaa kiinnostaa, että mikä sinä olet, kun menee noin ihon alle muiden miessuhteet tai niiden puute. Mikä oli ap:n aloituksessa triggeröivä kohta?
Omaisuusko?
Voin kertoa, että minulla on itse asiassa useita velattomia asuntoja ja silti edes oma köyhä mies ei halua se
Keskustele vaikka koko lopuilta itsesi kanssa tässä ketjussa ryyppäämisesi lomassa, ihan sama se minulle on Pena :D
Ai niin, unohdin sen kuudennen hän asuu Oulussa. Aloin juuri mieheni kanssa suunnitella konsulttipalvelua sinkkunaisille, jotka haluavat löytää miehen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, unohdin sen kuudennen hän asuu Oulussa. Aloin juuri mieheni kanssa suunnitella konsulttipalvelua sinkkunaisille, jotka haluavat löytää miehen.
Ap
Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis parittamista? Kai tiesit, että se on laitonta?
50-vuotiaalle vielä: pitää näyttää herttaiselta perhetytöltä (tuota ei tietenkään itse voi valita). Pelkkiä omakuvia ei kannata somessa jakaa, vaan esimerkiksi kuvia kulttuuriharrastuksista, kauniista kukista tai söpöistä eläimistä. Kuvien on hyvä olla vihjailevia, monitulkintaisia. Mutta ei tosiaan mitään paljastavia eikä edes kokovartalokuvia. Itsekin olen siis 47, mutta kolmikymppiset miehet lähestyvät.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yksi asuu Kokkolassa, toinen Mikkelissä, kolmas Vantaalla, neljäs Hämeenlinnassa ja viides Helsingissä.
Ap
Hakee popcornit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asuu Kokkolassa, toinen Mikkelissä, kolmas Vantaalla, neljäs Hämeenlinnassa ja viides Helsingissä.
Ap
Hakee popcornit.
Älä hae, lihottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hakee popcornit.
Oikeasti ketään ei kiinnosta, turhaan nostat ketjuasi AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hakee popcornit.
Itsehän sinä sitä haluat nostaa. Aika hyvin on kiinnostanut 5 sivua jo :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hakee popcornit.
Itsehän sinä sitä haluat nostaa. Aika hyvin on kiinnostanut 5 sivua jo :DAp
Joo, näistä 4,5 sivua omaa tuotostasi.
Vierailija kirjoitti:
50-vuotiaalle vielä: pitää näyttää herttaiselta perhetytöltä (tuota ei tietenkään itse voi valita). Pelkkiä omakuvia ei kannata somessa jakaa, vaan esimerkiksi kuvia kulttuuriharrastuksista, kauniista kukista tai söpöistä eläimistä. Kuvien on hyvä olla vihjailevia, monitulkintaisia. Mutta ei tosiaan mitään paljastavia eikä edes kokovartalokuvia. Itsekin olen siis 47, mutta kolmikymppiset miehet lähestyvät.
Ap
Jep, tämäkin täyttyy, olen juuri tuollaisen hiljaisen perhetytön oloinen.
Juuri se ei kiinnosta miehiä lainkaan, olen ilmaa.
N50+
Kylläpäs tämä aloitus triggeröi joitakin.. mutta niinhän se on, että jokaisen kommentin kirjoittaja kertoo enemmän itsestään ja omasta ajattelutavastaan kuin sen kohteesta.
Palstalaisille tiedoksi, että jotkut naiset vain vetävät miehiä puoleensa. Se ei vaadi paljastavaa pukeutumista, heruttelua, tatskoja, täydellistä meikkiä, kotkan kynsiä, huulitäytteitä ym, ym. Joissakin on vain jotakin. Tiedän sen sillä olen itsekin vedonnut miehiin itsellenikin selittämättömällä tavalla. Ehkä se on feminiinisyys, pehmeys, hyväntahtoisuus, iloisuus tjsp sekä todennäköisesti visuaalisesti nätti ja tyttömäinen ulkonäkö.
Jos sillä on jotain merkitystä, niin minäkin olen akateeminen ja asun minun omassa, velattomassa asunnossani. Silti kukaan mies ei ole kiinnostunut, ei edes oma mies, joka on sitä paitsi köyhä kuin kirkonrotta.
N50+