Valmistaudun jouluun mieheni ja lasten kanssa samalla kun 4-5 miestä pommittaa jatkuvasti viesteillään..
Jotenkin huvittaa nämä lähdetkö kahville-miehet. Jatkuvasti tulee viestiä, vaikka somesta selviää, että olen ollut naimisissa vuodesta 2007.
Ilmeisesti sinkkunaisista pulaa, kun täytyy varatut pienten lasten äidit käydä läpi..
Kommentit (129)
Et osaa estää näitä miehiä? Tai sanoa ettei kiinnosta? Mulla on tuollainen tuttava myös, flirttailee näille takaisin ja muka ihmettelee, mikseivät jätä rauhaan.
Ei ne kauaa jaksa yrittää, ellet rohkaise.
Vierailija kirjoitti:
Et osaa estää näitä miehiä? Tai sanoa ettei kiinnosta? Mulla on tuollainen tuttava myös, flirttailee näille takaisin ja muka ihmettelee, mikseivät jätä rauhaan.
Ap nauttii tilanteesta. Siksi tännekin kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parin kanssa suunnittelee "kahvittelua".
Vierailija kirjoitti:
Missä olet tavannut nuo miehet?
Threadsissä ja Ig:ssa.
Ap
Palstalaiset raivoaa, kun ap:lla harmitonta pientä hupia päivää piristämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa JUST sellaiselta, kun oikein vauvapalstaltakin hakee validaatiota kelpaavuudelleen :D
Miten niitä on 4-5? Luulisi olevan joko 4 tai viisi.
Vierailija kirjoitti:
Palstalaiset raivoaa, kun ap:lla harmitonta pientä hupia päivää piristämässä.
Sä et taida tietää mitä sana 'raivoaa' tarkottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nautin . Siksi tänne kirjoitin. Nautin naisellisuudestani ja kiva että sitä osataan arvostaa.
Ap
Ilmeisesti olet ainakin antanut ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Miten niitä on 4-5? Luulisi olevan joko 4 tai viisi.
No kaikkieivät ole yhtä aktiivisia 24/7.
Ap
Sinä siis tekstailet heidän kanssaan, vaikka olet perheellinen.
Sulla selkeästi silmät vaeltelee, siitä se kertoo. Miehet pitävät helposta ja jännittävästä, ei mitään uutta. Tämä on ihan ok. Eli en sheimaa, pelkästään totean.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olet ainakin antanut ymmärtää.
En ole ainakaan julkaissut paljastavia kuvia enkä kirjoittanut mitään kaksimielisyyksiä. Joten ihan ovat omia kehitelmiään heidän fantasiansa.
Ap
Semmonen päiväuni av-mammalla tällä kertaa.
Yksi asuu Kokkolassa, toinen Mikkelissä, kolmas Vantaalla, neljäs Hämeenlinnassa ja viides Helsingissä.
Ap
Mitä miehesi sanoo, kun näytät viestit?
Niin varmaan.