Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmistaudun jouluun mieheni ja lasten kanssa samalla kun 4-5 miestä pommittaa jatkuvasti viesteillään..

Vierailija
19.12.2025 |

Jotenkin huvittaa nämä lähdetkö kahville-miehet. Jatkuvasti tulee viestiä, vaikka somesta selviää, että olen ollut naimisissa vuodesta 2007.

Ilmeisesti sinkkunaisista pulaa, kun täytyy varatut pienten lasten äidit käydä läpi..

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselet taas koko perjantai illan suljettujen sälekaihtimien takana Satuhäiden uusintoja ja kirjoittelet tänne näitä alakouluaineita?

Tällä hetkellä istun keittiön pöydän ääressä, pidän sylissä 6-vuotiasta tytärtäni ja kuuntelen jazzia.

Ap

Vierailija
62/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä kaikki jouluksi, muna molempiin käsiin, peppu pillu ja suu täyteen kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselet taas koko perjantai illan suljettujen sälekaihtimien takana Satuhäiden uusintoja ja kirjoittelet tänne näitä alakouluaineita?

Tällä hetkellä istun keittiön pöydän ääressä, pidän sylissä 6-vuotiasta tytärtäni ja kuuntelen jazzia.

Ap

Istut äitisi kellarissa muna kädessä pelle.

Vierailija
64/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna mieheni hakee joulukuusen meidän mökin metsästä Kirkkonummelta. Sitten päästään lasten kanssa koristelemaan :)

Vierailija
65/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeasti mies, eikö se nyt ole jo selvää.

Vierailija
66/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna mieheni hakee joulukuusen meidän mökin metsästä Kirkkonummelta. Sitten päästään lasten kanssa koristelemaan :)

Ap

Vierailija
67/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko spämmäät tätä samaa paskaa.

Kokeile nyt jotain toista taustatarinaa välillä.

Vierailija
68/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia ne miehet laittaa viestiä sulle ku ne tietää et oot hupakko ja helposti vietävissä..mitään tekemistä sun ulkonäön kanssa. Jotkut naiset on vaan niin hölmöjä et ne uskoo ihan kaiken mitä miehet sanoo ja valmiita menemään niin alhaalle et pettää kumppania. Kyl se sun miehes joku päivä saa tietää sun tekemisistäsi. 

Vierailija
69/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia ne miehet laittaa viestiä sulle ku ne tietää et oot hupakko ja helposti vietävissä..mitään tekemistä sun ulkonäön kanssa. Jotkut naiset on vaan niin hölmöjä et ne uskoo ihan kaiken mitä miehet sanoo ja valmiita menemään niin alhaalle et pettää kumppania. Kyl se sun miehes joku päivä saa tietää sun tekemisistäsi. 

No mistä he voisivat tämmöistä tietää? En edes käy muualla kuin töissä ja Prismassa.

Ap

Vierailija
70/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
71/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Katselet taas koko perjantai illan suljettujen sälekaihtimien takana Satuhäiden uusintoja ja kirjoittelet tänne näitä alakouluaineita?

'Tällä hetkellä istun keittiön pöydän ääressä, pidän sylissä 6-vuotiasta tytärtäni ja kuuntelen jazzia.

Ap'

'Istut äitisi kellarissa muna kädessä pelle.'

Mä comppaan kellaridudea.

Aapeeta kukaan pommita..

Eikä hän ole koskaan kuullut jazzia.

Eikä käynyt Hgissä.

Ei ehkä edes tiedä missä Hki on.

- handu

Vierailija
72/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK

Vierailija
73/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa EI m#na-sana!

🔴vain lainaus!

Huom. 👋

Ap, sun väsyneet vedot

on. Jo. Nähty. NEXT. 

Vierailija
74/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vielä mitään, minulla oli 40+ ikäisenä 5000 viestiä odottamassa. Sitten lopetin naamani työntämisen eetteriin ja viestejä tulee kerran kuussa enää. T. Meikitön luomu 48v ja kovassa kunnossa. 

Vierailija
75/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niitä on 4-5? Luulisi olevan joko 4 tai viisi.

AP on akateeminen, ei se tiedä näiden eroa.

Vierailija
76/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä he voisivat tämmöistä tietää? En edes käy muualla kuin töissä ja Prismassa.

Ap

Sun IG:n herutuskuvista. 
0/5 miksei tätä spämmiä jo poisteta?

Vierailija
77/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap saa varmasti ansaitsemansa elämän.

Minä olen saanut sen jo. Lisäksi asun velattomassa rivitaloasunnossa Helsingissä. Olemme mieheni kanssa kumpikin akateemisia ja tutustuneet yliopistolla.

Ap

😂

Vierailija
78/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut asuvat velattomassa omistusasunnossa Helsingissä, ovat akateemisia ja omistavat mökin (velattoman). Minua huvittaa teidän reaktionne.

Ap

Vierailija
79/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoitustyylistä tulee mieleen vanha kunnon palstatrolli HEL-NYC. 

Vierailija
80/129 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut asuvat velattomassa omistusasunnossa Helsingissä, ovat akateemisia ja omistavat mökin (velattoman). Minua huvittaa teidän reaktionne.

Ap

Minua surettaa näin surkea provonräpöstys. Viimeistään noilla työläiskotisepustuksilla ammuit itseäsi jalkaan Pertti.

Pitkästyttävää jauhamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan