Valmistaudun jouluun mieheni ja lasten kanssa samalla kun 4-5 miestä pommittaa jatkuvasti viesteillään..
Jotenkin huvittaa nämä lähdetkö kahville-miehet. Jatkuvasti tulee viestiä, vaikka somesta selviää, että olen ollut naimisissa vuodesta 2007.
Ilmeisesti sinkkunaisista pulaa, kun täytyy varatut pienten lasten äidit käydä läpi..
Kommentit (129)
pyydä kaikki jouluksi, muna molempiin käsiin, peppu pillu ja suu täyteen kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselet taas koko perjantai illan suljettujen sälekaihtimien takana Satuhäiden uusintoja ja kirjoittelet tänne näitä alakouluaineita?
Tällä hetkellä istun keittiön pöydän ääressä, pidän sylissä 6-vuotiasta tytärtäni ja kuuntelen jazzia.Ap
Istut äitisi kellarissa muna kädessä pelle.
Huomenna mieheni hakee joulukuusen meidän mökin metsästä Kirkkonummelta. Sitten päästään lasten kanssa koristelemaan :)
Ap on oikeasti mies, eikö se nyt ole jo selvää.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna mieheni hakee joulukuusen meidän mökin metsästä Kirkkonummelta. Sitten päästään lasten kanssa koristelemaan :)
Ap
Joka viikko spämmäät tätä samaa paskaa.
Kokeile nyt jotain toista taustatarinaa välillä.
Sen takia ne miehet laittaa viestiä sulle ku ne tietää et oot hupakko ja helposti vietävissä..mitään tekemistä sun ulkonäön kanssa. Jotkut naiset on vaan niin hölmöjä et ne uskoo ihan kaiken mitä miehet sanoo ja valmiita menemään niin alhaalle et pettää kumppania. Kyl se sun miehes joku päivä saa tietää sun tekemisistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia ne miehet laittaa viestiä sulle ku ne tietää et oot hupakko ja helposti vietävissä..mitään tekemistä sun ulkonäön kanssa. Jotkut naiset on vaan niin hölmöjä et ne uskoo ihan kaiken mitä miehet sanoo ja valmiita menemään niin alhaalle et pettää kumppania. Kyl se sun miehes joku päivä saa tietää sun tekemisistäsi.
No mistä he voisivat tämmöistä tietää? En edes käy muualla kuin töissä ja Prismassa.
Ap
'Katselet taas koko perjantai illan suljettujen sälekaihtimien takana Satuhäiden uusintoja ja kirjoittelet tänne näitä alakouluaineita?
'Tällä hetkellä istun keittiön pöydän ääressä, pidän sylissä 6-vuotiasta tytärtäni ja kuuntelen jazzia.Ap'
'Istut äitisi kellarissa muna kädessä pelle.'
Mä comppaan kellaridudea.
Aapeeta kukaan pommita..
Eikä hän ole koskaan kuullut jazzia.
Eikä käynyt Hgissä.
Ei ehkä edes tiedä missä Hki on.
- handu
Multa EI m#na-sana!
🔴vain lainaus!
Huom. 👋
Ap, sun väsyneet vedot
on. Jo. Nähty. NEXT.
Ei tuo vielä mitään, minulla oli 40+ ikäisenä 5000 viestiä odottamassa. Sitten lopetin naamani työntämisen eetteriin ja viestejä tulee kerran kuussa enää. T. Meikitön luomu 48v ja kovassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niitä on 4-5? Luulisi olevan joko 4 tai viisi.
AP on akateeminen, ei se tiedä näiden eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä he voisivat tämmöistä tietää? En edes käy muualla kuin töissä ja Prismassa.Ap
Sun IG:n herutuskuvista.
0/5 miksei tätä spämmiä jo poisteta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap saa varmasti ansaitsemansa elämän.
Minä olen saanut sen jo. Lisäksi asun velattomassa rivitaloasunnossa Helsingissä. Olemme mieheni kanssa kumpikin akateemisia ja tutustuneet yliopistolla.Ap
😂
Kyllä jotkut asuvat velattomassa omistusasunnossa Helsingissä, ovat akateemisia ja omistavat mökin (velattoman). Minua huvittaa teidän reaktionne.
Ap
Ap:n kirjoitustyylistä tulee mieleen vanha kunnon palstatrolli HEL-NYC.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut asuvat velattomassa omistusasunnossa Helsingissä, ovat akateemisia ja omistavat mökin (velattoman). Minua huvittaa teidän reaktionne.
Ap
Minua surettaa näin surkea provonräpöstys. Viimeistään noilla työläiskotisepustuksilla ammuit itseäsi jalkaan Pertti.
Pitkästyttävää jauhamista.
Tällä hetkellä istun keittiön pöydän ääressä, pidän sylissä 6-vuotiasta tytärtäni ja kuuntelen jazzia.
Ap