Valmistaudun jouluun mieheni ja lasten kanssa samalla kun 4-5 miestä pommittaa jatkuvasti viesteillään..
Jotenkin huvittaa nämä lähdetkö kahville-miehet. Jatkuvasti tulee viestiä, vaikka somesta selviää, että olen ollut naimisissa vuodesta 2007.
Ilmeisesti sinkkunaisista pulaa, kun täytyy varatut pienten lasten äidit käydä läpi..
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aikanaan palstalla kerroin siitä tutkimuksesta, että naisesta on keskimäärin noin viisi miestä kiinnostunut samaan aikaan. Tämä vain todistaa sitä teoriaa ja naisten hypergamiaa!
Älä jauha paskaa. Musta ei ole koskaan ollut noin moni mies kiinnostunut samaan aikaan. Nyt ei ole kukaan kiinnostunut.
Mistä tiedät ettei ole kiinnostunut?👀
Miten ja missä olet ehtinyt tavata kaikki nämä miehet? Luuletko olevasi ainoa nainen ketä he vonkaavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap saa varmasti ansaitsemansa elämän.
Minä olen saanut sen jo. Lisäksi asun velattomassa rivitaloasunnossa Helsingissä. Olemme mieheni kanssa kumpikin akateemisia ja tutustuneet yliopistolla.Ap
Eli olet horoperse joka pitää koko ajan useampaa miestä sivusuhteessa. Petät miestäsi jatkuvasti. Lisäksi suutut, jos näillä sivusuhdemiehillä on muita naisia. Olet äärettömän tyhmä, narsistinen ja elämäsi on paskaa.
Oikeasti olet joku luuseri joka asuu hikisessä yksiössä Vantaalla.
En petä miestäni ja asun Länsi-Helsingissä. Asuntolaina tosiaan maksettu j sijoitusasuntokin löytyy (peritty).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten ja missä olet ehtinyt tavata kaikki nämä miehet? Luuletko olevasi ainoa nainen ketä he vonkaavat?
En tietenkään luule. Juurihan kirjoitin, että miesten täytyy kaikki perheenäiditkin käydä läpi, kun sinkkunaisista ei löydy kelvollista.
Ap
Minkä ikäiset lapset sinulla ap on?
Vierailija kirjoitti:
11-, 6- ja 6v :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
11, 7, ja 6, siis :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aikanaan palstalla kerroin siitä tutkimuksesta, että naisesta on keskimäärin noin viisi miestä kiinnostunut samaan aikaan. Tämä vain todistaa sitä teoriaa ja naisten hypergamiaa!
Älä jauha paskaa. Musta ei ole koskaan ollut noin moni mies kiinnostunut samaan aikaan. Nyt ei ole kukaan kiinnostunut.
No kyllä tiedän. Nytkin olen sinkku eikä mua kukaan lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet tavannut nuo miehet?
Threadsissä ja Ig:ssa.Ap
Parempi kysymys on miksi?
Jostain syystä haluavat lähestyä minua viestein. Vaikea tietää.Ap
Onhan threadsissa ja ig:ssa myös miehen ja lasten kuvat?
Kyllä ne sieltä löytyvät. Lapsista ei tosin kasvokuvia.Ap
Kyseiset miehet ovat nähneet ruman, kaljuutuneen, epäsiksikkään miehesi, ajattelevat että nyt saumaa hurmata sinut. Miehillä hyvin heikko itsetunto. Etenkin jos ovat suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän helppoa on naisen Suomessa löytää hyvä, suomalainen mies. Ei tarvitse tehdä yhtään mitään.
Ap
.
Ei todellakaan ole helppoa löytää yli 40 vuotiaana hyvää miestä. Seksiä toki löytää ja treffiseuraa, mutta kunnollinen, koulutettu, itsestään huolehtiva, raitis mies, joka ei vonkaa perheenäitejä ja muita sinkkuja alkaa olla harvinaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään luule. Juurihan kirjoitin, että miesten täytyy kaikki perheenäiditkin käydä läpi, kun sinkkunaisista ei löydy kelvollista.Ap
Oletpa ylimielinen, kun kuvittelet ettei sinkkunaisissa ole kelvollisia naisia. Kyllä kuule moni nainen itseni mukaan luettuna on jo niin kyllästyny miehiin, että on mielummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikin voi olla kiinnostunut, että se ei välttämättä tarkoita, että uskaltaisi lähestyä.
Mieheni on hoikka, 183cm, paksut tummat hiukset ja vihreät silmät. FT, konsultti. Sellainen provider-statusmies. Varmasti kelpaisi monelle naiselle :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään luule. Juurihan kirjoitin, että miesten täytyy kaikki perheenäiditkin käydä läpi, kun sinkkunaisista ei löydy kelvollista.Ap
Kyllä miehet tietää, että jos varattu perheenäiti vastaa johonkin vonkausviestiin, niin persettä on luvassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikin voi olla kiinnostunut, että se ei välttämättä tarkoita, että uskaltaisi lähestyä.
No ei ole kiinnostunut. Enköhän mä tiedä tämän asian itse paremmin. Mä en kelpaa miehille enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aika huonosti kirjoitat akateemiseksi Petteri.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on hoikka, 183cm, paksut tummat hiukset ja vihreät silmät. FT, konsultti. Sellainen provider-statusmies. Varmasti kelpaisi monelle naiselle :)
Ap
Ei kiinnostele mielikuvitusmiehesi ja aisuri taatusti ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kiinnostele mielikuvitusmiehesi ja aisuri taatusti ketään.
Väitteli tohtoriksi kolme vuotta sitten.
Ap
Hirveän vihaisia monet ovat siitä, että jotkut miehet haluavat lähetellä minulle viestejä. Minkäs minä sille voin, hämmentynyt olen itsekin. Mutta se todistaa vain sen, että kaikki parhaat naiset ovat naimisissa.
Ap