Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmistaudun jouluun mieheni ja lasten kanssa samalla kun 4-5 miestä pommittaa jatkuvasti viesteillään..

Vierailija
19.12.2025 |

Jotenkin huvittaa nämä lähdetkö kahville-miehet. Jatkuvasti tulee viestiä, vaikka somesta selviää, että olen ollut naimisissa vuodesta 2007.

Ilmeisesti sinkkunaisista pulaa, kun täytyy varatut pienten lasten äidit käydä läpi..

Kommentit (179)

Vierailija
141/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveän vihaisia monet ovat siitä, että jotkut miehet haluavat lähetellä minulle viestejä. Minkäs minä sille voin, hämmentynyt olen itsekin. Mutta se todistaa vain sen, että kaikki parhaat naiset ovat naimisissa.

Ap

Edelleen ylimielisesti luulet, että sinkkunaiset ovat huonoja. Sä et ole mitenkään hyvä nainen ja vaimo, kun viestittelet muiden miesten kanssa miehesi selän takana. Lisäksi tuollainen jatkuva itsensä kehuminen on todella vastenmielistä.

Juuri kerroin miehelleni näistä viesteistä ja kehittelemme yhdessä bisnesidea. Hän on otettu siitä, että olen niin haluttu.

Ap

Sellaiset harhat sitten sulla menossa siellä hikisessä yksiössä. Hakeudu hoitoon välittömästi noiden sun harhojen vuoksi. Pääset jouluksi

Meillä on 5h+k+s. Uskomatonta, miten typeristä ja itsestäänselviistä asioista jotkut tulevat kateelliseksi.

Ap

Vierailija
142/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveän vihaisia monet ovat siitä, että jotkut miehet haluavat lähetellä minulle viestejä. Minkäs minä sille voin, hämmentynyt olen itsekin. Mutta se todistaa vain sen, että kaikki parhaat naiset ovat naimisissa.

Ap

Edelleen ylimielisesti luulet, että sinkkunaiset ovat huonoja. Sä et ole mitenkään hyvä nainen ja vaimo, kun viestittelet muiden miesten kanssa miehesi selän takana. Lisäksi tuollainen jatkuva itsensä kehuminen on todella vastenmielistä.

Juuri kerroin miehelleni näistä viesteistä ja kehittelemme yhdessä bisnesidea. Hän on otettu siitä, että olen niin haluttu.

Ap

OF tili, jossa miehesi on cuckold?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ulos ja etsi itsellesi mies, et sinä sellaista täällä muita ihmisiä haukkumalla saa.

Ap

Kenelle mahdat kommentoida? Tässä on aika moni kommentoinut sun typerää käytöstä. Sä typeränä ihmisenä kuvittelet kaikkien olevan sinkkuja sekä läheisriippuvaisena luulet, että kaikki naiset ovat riippuvaisia miehistä eivätkä osaa elää yksin.

Vierailija
144/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko olisi sopiva hinta kertakonsultoinnista miehen löytämisen edistämiseksi? Sis. värianalyysin, tyylikurssin ja kuntosaliihjelman.

Ap

Eli miehesi ei olekaan provider.

Vierailija
145/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos tämä ei ole provo, niin sääliksi käy. 

Elää miesten hyväksynnästä ja pitää avioliittoa/miestä suurimpana meriittinä elämässä. Ummehtunut tuulahdus sovinistisesta menneisyydestä jossa ovimattoilu oli naiselle normi. 

On onneni olla nainen, joka vähät välittää miesten mielipiteistä ja tekee elämällään mitä ikinä huvittaa ja se ei ole miesten miellyttäminen :) kiitos ap:lle muistutuksesta. 

Vierailija
146/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5h+k+s. Uskomatonta, miten typeristä ja itsestäänselviistä asioista jotkut tulevat kateelliseksi.

Ap

Niin varmaan. Yksin asut hikisessä yksiössä koska sun jutut on täyttä paskaa. Mistä ihmeestä keksit, että olisin kateellinen? Mä käski sun mennä hoitoon noiden sun harhojen vuoksi eikä asialla ole mitään tekemistä kateuden kanssa. Tuollainen kommentointi vain vahvistaa sitä miten pahoissa harhoissa sä olet.

Mä asun yksin 150 neliöisessä omakotitalossa. En tarvitse miestä tähän vaivoikseni. Enkä luojan kiitos asu missään rivitalossa.

Vierailija
147/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko olisi sopiva hinta kertakonsultoinnista miehen löytämisen edistämiseksi? Sis. värianalyysin, tyylikurssin ja kuntosaliihjelman.

Ap

Eli sinulla ei olekaan akateemista uraa?

Vierailija
148/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama. Siinä on haastemiestä, ulosottomiestä, vuokraisäntää, virkamiestä ja isännöitsijää. Seuraava on varmaan m urhamies.

Vierailija
149/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olet tavannut nuo miehet?

Keltaisessa ruusussa?

Vierailija
150/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli miehesi ei olekaan provider.

Kuten sanoin, minulla on aina ollut oma työ ja ura. En ole koskaan ollut riippuvainen yhdestäkään miehestä. Toki iloitsen mieheni varallisuudesta, kuten kesämökeistä, sijoitusadunnoista ja muusta varallisuudesta. Se ei kuitenkaan estä minua hankkimasta myös omaa. Lusäksi, lapsuudenperheeni ei Ile sieltä köyhimmästä päästä.

Ap

Se että saat työttömänä asua äitisi luona ei tarkoita sitä, että hän on varakas. Isääsi et ole nähnytkään, niin miten olisit voinutkaan olla miehistä riippuvainen?

Vierailija
151/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli sinulla ei olekaan akateemista uraa?

Miksei olisi? Eikö sinulla sitten ole? Bisnestä voi tehdä, vaikka olisi akateeminen ura.

Ap

Niko-Petterin bisnekset 😆

Vierailija
152/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri laitoin Mikkelin-miehelle tuoreimmat lomakuulumiset kun hän kertoi omistaan. On mukavaa tuntea ihmisiä eri puolilta Suomea.

Ap

Vierailija
153/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä viestissä mainittiin pienet lapset, mutta sitten lasten iät olikin jo 6, 7 ja 11. Ei tuon ikäiset enää mitään pikkulapsia ole.

Vierailija
154/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin noin. Kyllä nauran teidän kateudellenne. Ihan ennenkuulumatonta :D

Ap

Olet niin tyhmä, että luulet suoranaisen vittuilun olevan kateutta. Ei kukaan ole kateellinen noin tyhmälle trollille. Täysin harhaisena kuvittelet, että me uskotaan sun jutut. Täyttä paskaa sä suollat.

Vierailija
155/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisessä viestissä mainittiin pienet lapset, mutta sitten lasten iät olikin jo 6, 7 ja 11. Ei tuon ikäiset enää mitään pikkulapsia ole.

Ok, anteeksi kauheasti.

Ap

Vierailija
156/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä ap:lle pitäisi olla kateellinen? Harhoista? Psykoosista? Huoraamisesta? Paskaisesta yksiöstä missä asuu?

Vierailija
157/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsit pskaisesta yksiöstä pöhöttyneenä viinipönikkä kainalossa

Vierailija
158/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mistä ap:lle pitäisi olla kateellinen? Harhoista? Psykoosista? Huoraamisesta? Paskaisesta yksiöstä missä asuu?

Siitä ettei tiedä miten iät kirjoitetaan, vaikka väittää olevansa akateeminen.

Vierailija
159/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa estää näitä miehiä? Tai sanoa ettei kiinnosta? Mulla on tuollainen tuttava myös, flirttailee näille takaisin ja muka ihmettelee, mikseivät jätä rauhaan. 

Ap nauttii tilanteesta. Siksi tännekin kertoi.

Tottakai nautin . Siksi tänne kirjoitin. Nautin naisellisuudestani ja kiva että sitä osataan arvostaa.

Ap

Lumppuhan sä olet. Tyylitön lumppu.

Vierailija
160/179 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa estää näitä miehiä? Tai sanoa ettei kiinnosta? Mulla on tuollainen tuttava myös, flirttailee näille takaisin ja muka ihmettelee, mikseivät jätä rauhaan. 

Ap nauttii tilanteesta. Siksi tännekin kertoi.

Ap on ulimies. Se sössöttää Andrew Taten paskaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme