Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua kaivatulleni !
Samoin, A.lta A:lle.
nn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa viihteelle lähteminen on vähän masentavaa. Puolityhjät baarit odottamassa, koska jengi ryyppää kotonaan tai käy ruokaravintoloissa tinder-deiteillä. Baarissa otetaan pärstäkuvia instaan, eikä juoda viinaa tai pidetä hauskaa. Paha kalja maksaa melkein kympin tuoppi.
Me tarvittais kaivatun kanssa muutama rohkaisuryyppy, niin ois hetken päästä kaikki vaatteet poissa ja me toistemme kimpussa.
Mä oon kans miettinyt että taatusti alkais tapahtua, jos näkisin kaivatun jossain viihteellä ja olis muutama rohkaisuryyppy molemmilla alla :D Voi kunpa joskus nähtäis jossain niin...
Me ei tulla näkemään sillä tavalla, kun ei nähdä muutenkaan missään. Täytyy vaan rohkaistua muuten ja sopia tapaaminen. Mutta, kun en tiedä, haluaako hän edes viestiä. 🙂
Jos sulla on yhteystiedot niin laita nyt ihmeessä hänelle viesti. Ei se ota jos ei annakaan. Tuskin kukaan yhdestä asiallisesta viestistä pahastuu vaikka ei olisikaan romanttisessa mielessä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pussaamista voisin kuvitella joidenkin teinien harjoittelevan.
Mitä jos ei oo suudellut vuosiin. En enää edes muista miten.
No, mitä väliä?
Mä oon laittanut viestejä, mut se keskustelu on vaan tyrehtynyt. Ja mun mielestä siihen, ettei hän enää vastannut. Siksi tässä kipuilenkin uuden viestin laittamista. Huokaus!
Vierailija kirjoitti:
Pääsisinpä rakas sun sänkyyn. Porautuisin kainaloon ja hellisin sua niin hyvin kuin osaan! 😍
Mulla on nykyään vain pelkkä patja.
Hellä hipaisu poskellesi
Nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mitä väliä?
No ei kai ole väliä, jos ei ole pussaamassa jatkossakaan. Jos taas on, niin sitä pitää harjoitella. Ja kyllä sekin stressaa kaipaamani suhteen, kun en oo mikään teini.
Uuden ihmisen kanssa kaikki on alkuun enemmän tai vähemmän harjoittelua, vaikka moni asia sujuisikin kuin tanssi.
Hellä hyvän yön toivotus sinne etäälle
Kaivattu mies x x .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mitä väliä?
No ei kai ole väliä, jos ei ole pussaamassa jatkossakaan. Jos taas on, niin sitä pitää harjoitella. Ja kyllä sekin stressaa kaipaamani suhteen, kun en oo mikään teini.
Pussaaminen ei jostain syystä ole kuin pyörällä ajo että sen taitaa kun kerran oppinut. Itse olin 3v pussailematta ja tuli eteen tilanne, ja enhän meinannut alkuun edes muistaa miten pussaillaan 🙊😅 Meni oikeesti vähän harjoitteluks. Sivusta
Kuinka kovasti haluat kaivattusi ja kuinka paljon haluat pysyä nykyisessä? Esim. 70/30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisinpä rakas sun sänkyyn. Porautuisin kainaloon ja hellisin sua niin hyvin kuin osaan! 😍
Mulla on nykyään vain pelkkä patja.
Hajosko sänky
Hymyilyttää kun ajattelee sua.
Sinä vain, joka kerran rakkauden sait syttymään 🎶
Vierailija kirjoitti:
Sinä vain, joka kerran rakkauden sait syttymään 🎶
Sinä vain olet aina ainoain.
Viestin kuinka hälle saisin
Olen syytön...